surasanat.ir

surasanat.ir

توسط ۵ نفر دنبال می شود

قیمت دستگاه کیسه پرکن برنج و حبوبات

سازنده دستگاه کیسه پرکن برای محصول برنج در شهر صفادشت هستیم. البته محصولات برای محصولات بسیار زیادی من جمله، حبوبات، خشکبار، گندم، غلات، گچ، سیمان و نمک می توان از این ماشین آلات استفاده کرد.
دستگاه مخصوص کیسه پرکن برنج
به دلیل اینکه برنج محصول به نسبت با ارزشی در بازار کشور ما به حساب می آید و شاید بتوان آن را از نظر قیمتی و کیفیتی، با محصولات خاصی و در درجه بندی خاصی قرار داد. باید حتما از دستگاه توزین دار، حالا یک الی 4 توزین برای آن استفاده نمود.

دستگاه مخصوص کیسه پرکن برنج توزین دار
تفاوت دستگاه کیسه پرکن حجمی با توزین داردستگاه های حجمی دارای پیمانه های قابل تغییری هستند. که یک سازنده با توجه به اینکه قرار است دستگاه در یک ساعت بالای 50 عدد کیسه را پرکن کند. پیمانه ها را از حجم های یک کیلویی حداقل الی 5 کیلویی می سازند که سرعت دستگاه بسیار بالا باشد.کار با دستگاه حجمی بسیار راحت است، چون بسیار سیستم نزدیک به مکانیکی و اندکی الکترونیکی دارد.که باعث شده، کار با دستگاه بسیار راحت و همچنین عمر دستگاه بسیار زیاد و استهلاک آن کم باشد. اما معایب آن احتمال خطا 5% در وزن کشی است که به نوبه خود می تواند یک فروشنده را متضرر نماید. اما دستگاه توزین دار، به دلیل اینکه لودسل دارد و کارش کشیدن دقیق وزن کشی است. بسیار بهتر است چرا که می توان توسط این دستگاه به راحتی کار توزین و پرکن را انجام داد.


دستگاه کیسه پرکن برنج شمال
دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوتش  با تمام اتوماتیک در وجود اپراتوری است که باید کیسه را نگهدارد تا پر شود و در روی نوار نقاله برای دوخت قرار دهد تا کار دوخت کیسه نیز پایان پذیرد. در حالی که در مدل تمام اتوماتیک خود دستگاه کیسه را گرفته، دهنه اش را باز کرده و در نهایت کار پرکن و دوخت توسط خود دستگاه صورت می گیرد.
مشاوره و فروش دستگاه کیسه پرکن برنج
امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی فعالیت می کنند و انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی را با کیفیت های مختلف تولید می کنند.بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه برای خرید به مشاوره با افراد با تجربه در این زمینه لازم است. تولید کنندگان محصولات خود را در نمایندگی های خود و همچنین وبسایت های فروش، به فروش می رسانند. اغلب این تولید کنندگان دارای خدمات قبل از فروش می باشند و در صورت نیاز به خریدار اطلاعات کافی را می دهند. بنابراین لازم است قبل از خرید با مشاوران و افراد با تجربه مشورت کرد و اطلاعات کافی ماشین سازی سورا صنعت را کسب کرد
مشخصات دفنی دستگاه کیسه پر کن برنج سورا صنعت
ماشین سازی سورا صتعت طراح و سازنده انواع دستگاه کیسه پر کن برنج است. طبق قانون، برنج میبایست در داخل کیسه های بهداشتی و با اوزان دقیق بسته بندی گردد. ماشین آلات کیسه پرکن گرانولی مجموعه ما با استفاده از سیستم های دیجیتالی مدرن، توانایی توزین کلیه محصولات نظیر برنج، حبوبات، خشکبار، غلات و.. را با دقت وزنی 5 گرم دارد .

 


فرآیند کار کیسه پر کن برنج:
پس از انجام مراحل متعدد نظیر شالیکوبی، برنج حالا آماده بسته بندی خواهد بود. در این مرحله محصولات به مخزن بالابر Z منتقل میشوند، وظیفه بالابر Z انتقال محصولات به مخزن دستگاه کیسه پر کن است. مخزن دستگاه کیسه پر کن سیستم توزین را تغذیه نموده و توزین ها با توجه به وزنی که از قبل بر روی HMI (صفحه کنترل لمسی دستگاه) تعریف شده است، محصول را به دقت وزن کرده و آماده ی تخلیه در کیسه ها میکنند. کیسه ها نیز پس از پر شدن با حرکت بر روی نوار نقاله ی جلوی کیسه پر کن و با عبور از دستگاه کیسه سردوز نخی، کیسه ها دوخته و پلمپ میشوند.
اجزای خط کیسه پر کن برنج:
دستگاه بالابر Z همراه با مخزن ویبره دستگاه کیسه پر کن توزین دار نوار نقاله جلوی کیسه پر کن دستگاه کیسه سردوز نخی  به همراه دستگاه نوار نقاله 
مشخصات فنی دستگاه کیسه پرکن برنج:
ابعاد  طول 180 ، عرض 140 ، ارتفاع 290 سانتیمتر وزن کیسه ها : 2 الی 50 کیلوگرم قابل تنظیم (درصورت نیاز دستگاهی برای اوزان بالاتر نیز به صورت سفارشی تولید خواهد شد.)
سرعت بسته بندی
5 الی 8 کیسه در دقیقه برق مصرفی : 0٫75 کیلووات ، 220 الی 380 ولت تکفاز و سه فاز.
دستگاه دوخت گونی برنجقیمت دستگاه دوخت کیسه برنج چقدر است؟
قیمت دستگاه دوخت کیسه برنج با توجه به نوع آن متفاوت می باشد. دستگاه های دوخت سر کیسه دستی که پایین ترین قیمت را بین دستگاه های دوخت سرکیسه دارا می باشند، قیمتی حدود 1.5 میلیون تومان دارند. البته که برای اطلاع از قیمت دقیق می بایست با فروشندگان این کالا ارتباط برقرار کرد. دستگاه های بزرگ تر سرکیسه دوز از قیمت بالاتری برخوردارند. و بهترین راه برای اطلاع از قیمت دقیق ارتباط با تولید کنندگان و فروشندگان می باشد.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir
surasanat.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋