suprabion.info

suprabion.info

شرکت داروسازی اکسون فارمد با نام سوپرابیون فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1392 آغاز کرد. مکمل‌های سوپرابیون بصورت پریمیکس از کمپانی DSM سوئیس تهیه شده و در شرکت دارویی کیش مدیفارم واقع در جزیره کیش بسته بندی می شوند.

داروی های تقویت چشم چه ویتامینی دارند؟

 

 

چشم‌ها هم مانند سایر بخش‌های بدن در معرض بیماری‌های گوناگون قرار می‌گیرند و بالا رفتن سن روی آن‌ها تأثیر منفی بسیاری دارد. رژیم غذایی شما باید همیشه منبع اصلی شما برای به دست آوردن ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن شما باشد. حفظ یک سبک زندگی سالم و خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان می تواند به محافظت در برابر آسیب سلولی کمک کند و همچنین می تواند به بهبود سلامت چشم شما کمک کند

برای عملکرد صحیح سیستم بینایی باید روزانه مقادیر معینی از ریز مغذی ها مانند ویتامین ها، مواد معدنی، کاروتنوئیدها، فلزات کمیاب و اسیدهای چرب امگا 3 تامین شود.

بطور کلی  بهترین ویتامین ها و مواد معدنی برای تقویت چشم در موراد زیر خلاصه می شوند:

  • ویتامین آ
  • ویتامین سی
  • لوتئین و زآگزانتین
  • ویتامین ای
  • اسیدهای چرب امگا 3
  • زینک (روی)
  • ویتامین های گروه ب

مدرک علمی و تضمینی وجود ندارد که مکمل ها می توانند بینایی را بهبود بخشند. اما مطالعات AREDS و AREDS2 به ارتباط بین بهبود بینایی مبتلایان به بیماری‌های چشمی مرتبط با افزایش سن و مصرف مکمل اشاره می‌کنند.توجه داشته باشید رژیم غذایی خوب و سبک زندگی سالم می تواند برای بینایی شما معجزه کند. مکمل‌ها می‌توانند اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز بیماری‌های چشمی در آینده باشند. قبل از وارد کردن مکمل های جدید به رژیم خود یا تغییر دوز فعلی، حتما با پزشک خود صحبت کنید

مکس ویژن سوپرابیون با داشتن ترکیبات موثر و مفید برای سلامت چشم فرموله شده است که می تواند به تقویت سیستم بینایی و پیشگیری از بیمارهای چشمی در افراد مسن کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر از محصول مکس ویژن ، مکمل تقویت چشم به وب سایت سوپرابیون مراجعه کنید

suprabion.info
suprabion.info شرکت داروسازی اکسون فارمد با نام سوپرابیون فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1392 آغاز کرد. مکمل‌های سوپرابیون بصورت پریمیکس از کمپانی DSM سوئیس تهیه شده و در شرکت دارویی کیش مدیفارم واقع در جزیره کیش بسته بندی می شوند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋