supermeee2021

supermeee2021

علاقمند به دنیای دیجیتال.
توسط ۳ نفر دنبال می شود

راه‌های کسب درآمد از الگوریتم اینستاگرام 2022

امروز در پست جدیدم قصد دارم درباره الگوریتم اینستاگرام طبق آخرین آپدیت و این که چطور می‌توانیم از آن پول دربیاوریم صحبت کنم پس پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان اون رو از دست ندهید و با من تا انتهای پست همراه باشید. دست کم یک بار به ذهن همه ما خطور کرده که چطور از طریق اینستاگرام می‌شود درآمدزایی کرد؛ این کار که به آن اینستاگرام‌مارکتینگ گفته می‌شود امروز در دنیا منبع درآمد خیلی از افراد شده است! آیا درباره محتوای وایرال چیزی می‌دانید؟ ببینید محتوای وایرال به محتوایی گفته می‌شود که در یک زمان کوتاه در رسانه اجتماعی انتشار یابد و کاربران زیادی از آن بازدید کنند؛ پس می‌شود از آن به سود خوبی رسید. برای آشنایی بیشتر با من همراه شوید.

 

این پست به طور اختصاصی توسط اکانت supermeee2021 نوشته شده است و کپی برداری از آن غیر مجاز است.

سیگنال‌های الگوریتم اینستاگرام

دوستان اگر مشتاق کسب درآمد از این شبکه اجتماعی فوق‌العاده هستید باید اول الگوریتم اینستاگرام را را بشناسید؛ من برایتان 6 پایه رتبه‌بندی اینستاگرام را آورده‌ام:

اینستاگرام آنچه به آن علاقه دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد!

یکی از ویژگی‌های جالب الگوریتم اینستاگرام این است که متوجه می‌شود شما به چه پست‌هایی علاقه دارید! من کاملاً این موضوع را تجربه کرده‌ام. زمانی در اینستاگرام فقط دنبال لایک کردن پست‌های بلاگی و طنز بودم؛ بعد متوجه شدم هرگاه وارد اینستا می‌شوم و صفحه اکسپلور را چک می‌کنم برنامه بیشتر ویدیو‌های زمینه طنز را برای من نمایش می‌دهد! این قابلیت شیطنت‌آمیز اینستاگرام است که متوجه تمایلات کاربران می‌شود!

شاید از خودتان بپرسید مگر در کسب درآمد نقشی هم دارد؟ بله. وقتی شما بخواهی مثلاً در زمینه آموزش آشپزی پیج راه‌اندازی کنی به احتمال زیاد برای ایده گرفتن پیج‌های آموزش آشپزی اینستاگرام را زیاد می‌بینی؛ اینستاگرام با این ترفند کار را برایتان راحت می‌کند!

اینستاگرام پست‌های کسی که زیاد دنبالش هستید را به شما نشان می‌دهد!

ظاهرا! الگوریتم اینستاگرام عمیق‌تر هم می‌شود! مدتی پست‌های آموزشی یک کارشناس سئو را زیاد چک می‌کردم چون خودم کار بازاریابی محتوایی انجام می‌دهم نیاز داشتم گهگاهی از یک سئوکار برای پیشرفت کارم الهام بگیرم؛ نم‌نم متوجه شدم هر وقت اینستاگرام را باز می‌کنم بیشتر محتوای صفحه اکسپلور من پست‌های آن بلاگر تشکیل می‌دهد. فهمیدم این هم یک حقه دیگر الگوریتم اینستاگرام است!

اینستاگرام میزان حضور شما را در رسانه می‌سنجد!

ظاهراً این الگوریتم اینستاگرام هیچ‌جوره دست‌بردار ما نیست! یکی از ویژگی‌های جدید آن ارزیابی میزان حضور شما در برنامه است. اینستا می‌سنجد که شما چقدر در آن آنلاین می‌شوید؛ سپس با توجه به میزان حضور شما جدیدترین و بهترین پست‌ها را بر اساس آخرین بازدیدتان که از کدام پیج‌ها بوده است به شما نشان خواهد داد.

اینستاگرام در نمایش پست‌های اکسپلورر متنوع عمل می‌کند!

من یک آدمی هستم که وقتی وارد اینستاگرام می‌شوم فقط به یک پیج و یک موضوع اکتفا نمی‌کنم؛ آشپزی، ستاره‌شناسی، دیجیتال‌مارکتینگ همه زمینه‌های مورد علاقه من هستند و دلم می‌خواهد پست‌های مربوط به این موضوعات را ببینم. فهمیدم اینستاگرام هم با من راه می‌آید! از آن موقع به بعد دیگر نگران این نیستم که پیج‌های مورد علاقه‌ام را از دست بدهم؛ چون متوجه شدم الگوریتم اینستاگرام تمام موضوعاتی که پیگیرش هستم را همیشه برایم فراهم می‌کند.

الان 4 تا پایه‌های الگوریتم اینستاگرام را برایتان گفته‌ام؛ شاید باز هم از خود می‌پرسید خب که چی؟ این امتیازات چه نقشی در کسب درآمد من از اینستاگرام دارد؟ دقیقاً نکته همین‌جاست. شما وقتی بخواهید که پیج کاری در اینستاگرام بسازید نیاز دارید تا از پیج‌های مشابه خود برای تولید محتوا راهنمایی بگیرید؛ شک نکنید. پس اینستاگرام درواقع با شما همکاری می‌کند و چیزی را که دنبالش هستید حاضر و آماده (هلو برو در گلو) را در اختیارتان می‌گذارد.

مطالعه بیشتر: تحلیل و بررسی انواع ارز دیجیتال و نحوه کسب درآمد از آنها در 2022

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مقالات سایت دایان‌افیلیت کمک بخواهید؛ این گونه بهتر با کسب و کارهای اینترنتی به ویژه در زمینه اینستاگرام‌مارکتینگ آشنا می‌شوید.

اینستاگرام میزان تعامل شما را با پیج‌ها اندازه‌گیری می‌کند!

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب الگوریتم اینستاگرام این است که می‌سنجد که شما چندتا پیج را دنبال می‌کنید؟! این سیاست اینستاگرام است که اگر شما پیج‌های زیادی مثلاً ده‌تا را چک کنید چون محتوای همه این پیج‌ها را برایتان فراهم می‌کند تعداد آن کم می‌شود؛ در صورتی که اگر مثلاً دو‌سه‌تا پیج را دنبال کنید حجم محتوایی که ارائه می‌دهد بیشتر خواهد شد.

اینستاگرام شما را درباره مناسبت‌های جهانی آگاه می‌کند!

این هم یکی دیگر از ویژگی‌های باحال اینستاگرام است؛ بارها دیده‌اید در مناسبت‌هایی مثل ولنتاین یا سال نوی چین قابلیت‌های جذاب و کیوتی را نمایش می‌دهد. می‌توانید از لوگوهای مخصوص این مناسبت‌ها برای بازاریابی محصولات خود استفاده کنید؛ مثل استفاده از لوگوی "در خانه بمانیم" در استوری برای تبلیغ و فروش انواع ماسک جهت پیشگیری از ویروس بزرگ قرن، کرونا!

ادامه مطالعه: انواع سیستم های همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ

اینستاگرام‌مارکتینگ چیست؟

 

اینستاگرام‌مارکتینگ یا همان بازاریابی اینستاگرام چیزی است که خیلی از ماها آرزوی تجربه‌اش را داریم؛ اما علت شهرت این شکل کسب درآمد به تعداد زیاد مخاطب و تعامل گسترده در این شبکه برمی‌گردد. خیلی از کاربران برندهای معتبر و مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کرده‌ و آن را فالو می‌کنند؛ در نهایت هم از آن خرید می‌کنند!

مزایای بازاریابی اینستاگرامی

الگوریتم اینستاگرام در تک‌تک مراحل راه‌اندازی فروشگاه و ارائه خدمات به مشتری کنار شماست؛ همچنین بازاریابی اینستاگرامی مزایای زیر را برایتان به دنبال دارد:

تقویت و آگاهی‌شناسی برند

بهبود تعامل کاربران و پیج‌ها

افزایش میزان فروش

فراهم کردن فرصت‌های مناسب برای رشد مخاطب

نکات بازاریابی اینستاگرامی

برای این که کاملاً این شکل کسب درآمد را بشناسید بهتر است به نکات بازاریابی اینستاگرامی نگاهی کنید:

تشویق مخاطبان برای تولید محتوا به منظور برجسته شدن برند ما

اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام در فیسبوک

استفاده از استوری‌های جذاب حتی هایلات

همکاری با اینفلوئنسرها

در نهایت راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی

محتوای وایرال چه ارتباطی با الگوریتم اینستاگرام برای کسب درآمد دارد؟

 

آیا دلتان می‌خواهد محتوایی که تولید کرده‌اید در عرض چند دقیقه یا اغراق نکنیم نیم‌ساعت به سرعت در اینترنت پخش شود و هزاران نفر را درگیر خود کند؟ این چیزی است که هر لحظه آرزوی من است؛ فقط یک تولیدکننده محتوای دیجیتال می‌تواند لذت آن را به خوبی درک کند!

اما محتوای وایرال یا ویروسی چیست؟ به نوعی محتوا شامل عکس، ویدیو یا حتی یک شعار و عبارت جذاب گفته می‌شود که به سرعت توسط کاربران در فضای مجازی لایک شده و اشتراک‌گذاری می‌شود. این محتوا قطعاً یک خصوصیت منحصری دارد که آن را به یک محتوای زیبا و ماندگار تبدیل کرده است.

«الگوریتم اینستاگرام» به خوبی زمینه وایرال شدن محتوا را برایتان فراهم می‌کند؛ ببینید مهمترین عامل برای تولید محتوای تأثیرگذار که در عرض چند دقیقه پخش شود جذابیت باورنکردنی و فوق‌العاده آن است. با تولید چنین محتوایی حتی اگر یک عکس باشد نیاز نیست تبلیغات پولی انجام دهید؛ زیرا مخاطبان در زمانی کوتاه به شکل رایگان محتوای شما را در سراسر اینستاگرام پخش می‌کنند. این شگفت‌انگیز است!

 

سؤالات متداول

الگوریتم اینستاگرام یعنی چه؟

آپشن‌های اینستاگرام در جهت نمایش علاقه‌مندی‌های کاربران به آن‌ها و کمک به راه‌اندازی فروشگاه‌های اینستاگرامی و رونق فروش خدمات

تولید محتوای وایرال سخت است؟

نه؛ فقط باید ترفندهای آن را یاد بگیرید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به لینک زیر سری بزنید:

سخن آخر

حالا که فهمیدید الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه می‌توانید با آن کسب درآمد کنید به این سؤال جواب دهید که می‌پرسد سیستم پست‌گذاری در صفحه اکسپلور اینستاگرام چگونه است؟! قطعاً الان به یک آشنایی کلی در این زمینه رسیده‌اید؛ الگوریتم اینستاگرام علاوه بر جنبه سرگرمی آن نقش فوق‌العاده مهمی در اینستاگرام‌مارکتینگ دارد پس خیلی جدی‌تر از این حرف‌هاست همچنین زمینه تولید محتوای وایرال را هم برایتان مهیا می‌کند؛ پس این فرصت را از دست ندهید و جایی در مسیر کسب درآمد از اینستاگرام برای خود باز کنید!

منبع مقاله:

بلاگ دایان افیلیت

supermeee2021
supermeee2021 علاقمند به دنیای دیجیتال.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋