successtrade.ir

successtrade.ir

مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟

مدیریت سرمایه فارکس چیزی است که بسیاری از افراد در معاملات خود از آن غافل هستند. معامله گرانی که مدیریت پول در فارکس را نادیده می گیرند، این کار را به ضرر خود انجام می دهند. در واقع، مدیریت خوب پول یکی از عواملی است که اغلب یک تریدر موفق را از یک معامله گر ناموفق متمایز می کند.

اما این دقیقا چیست؟ چرا اینقدر مهم است؟ و چگونه می توانید مطمئن شوید که از آن در معاملات خود استفاده می کنید؟ در این مقاله به تمامی این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد.

مدیریت سرمایه فارکس چیست؟
به عبارت ساده، مدیریت پول فارکس مجموعه ای از قوانینی است که معامله گران موفق برای مدیریت موثر پول خود از آن پیروی می کنند که شامل به حداقل رساندن زیان، به حداکثر رساندن سود و افزایش اندازه حساب تجاری آنها می‌شود.

مدیریت پول فارکس اغلب، و به طور قابل درک، با مدیریت ریسک اشتباه گرفته می شود، زیرا مفاهیم تقریبا مشابهی هستند. مدیریت ریسک بیشتر در مورد شناسایی، تجزیه و تحلیل و کمی کردن تمام ریسک های مرتبط با معاملات است تا به طور موثر آنها را مدیریت کنید و با انجام این کار، از خود در برابر جنبه های منفی معامله محافظت کنید. مدیریت پول فقط بر محافظت از پول شما متمرکز است.

یک ضرب‌المثل قدیمی معاملاتی به جمع‌بندی هدف مدیریت پول کمک می‌کند: «زیان خود را کوتاه کنید و اجازه دهید ترید‌های سودتان باز باشد». به عبارت دیگر، ضرر را به حداقل برسانید، سود را به حداکثر برسانید و امیدواریم با انجام این کار، به یک معامله گر موفق و سودآور فارکس تبدیل شوید.

successtrade.ir
successtrade.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋