stoneiran9

stoneiran9

stoneir.ir

راهنمای انتخاب و نصب سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش

نصب سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش یکی از دغدغه های کسانی که است تصمیم به استفاده از این سنگ برای کفپوش ساختمان دارندسنگ تراورتن یک سنگ طبیعی و مقاوم است که امروزه با فناوری های نوین فرآوری می شود و بزرگترین ایراد آن که تخلخل می باشد، طی فرآیند و مواد خاصی برطرف شده است. همچنین نصب سنگ طبیعی در ساختمان می تواند یک جلوه طبیعی و زیبا را به ساختمان ببخشد.

نصب سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش

در ادامه به مراحل نصب این سنگ اشاره خواهیم کرد که با دنبال کردن این دستورات، اجرا و نصب سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش به شکل صحیحی انجام شود.

مرحله اول: پاکسازی سطح زیرین

در این مرحله ابتدا لازم است تا سطح کف کاملا تمیز و بدون هیچ گونه گرد وغبار و آلودگی باشد.

مرحله دوم: صاف کردن سطح

سطح زیرین می بایست صاف و تراز باشد و عاری از هرگونه ناهمواری باشد. اگر ناهمواری وجود داشت حتما باید با ملات سیمانی یا چسب صاف شود.

مرحله سوم: انتخاب ملات مناسب

برای نصب سنگ تراورتن کرم روشن لازم است بدانید که بهترین گزینه برای چسباندن چسب سنگ است یا ملات سیمانی. برای سنگ تراورتن می توان هم از چسب سنگ و هم ملات سیمانی استفاده کنید، حتما توجه داشته باشید که ملات انتخاب شده چسبندگی لازم را داشته باشد و سنگ پس از مدتی سقوط نکند.

مرحله چهارم: برش و اندازه گیری

در چهارمین مرحله لازم است سنگ در ابعاد مورد نظر با متر و خط کش اندازه گیری شود و پس از آن با دستگاه برش مخصوص، سنگ در اندازه ی مورد نظر برش داده شود.

مرحله پنجم: نصب سنگ

پس ازآماده سازی ملات نوبت به نصب سنگ می رسد که ابتدا لازم است، ملات با ماله به صورت کاملا یکنواخت بر سطح کار پخش شود. بعد از آن سنگ را به آرامی بر روی ملات قراردهید و کمی فشار دهید تا سنگ به خوبی به ملات بچسبد.

مزایای استفاده از سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش چیست؟

  • دوام و طول عمر بالاسنگ تراورتن کرم روشن دوام بالایی دارد و با آب و هوای مختلف سازگار می باشد. همین موضوع سبب شده تا طول عمر این سنگ طولانی باشد و نیاز به تعویض سنگ ها در بازه زمانی کوتاهی نباشد.
  • زیبایی طبیعی: رنگ تراورتن کرم روشن به ساختمان فضایی لوکس و آرام بخش می دهدکه به آسانی قابلیت هماهنگ کردن با سایر رنگ ها و المان های طراحی دکوراسیون را دارد.
  • دوام و مقاومت بالاسنگ تراورتن کرم روشن ساختار آهکی دارد که به خوبی می تواند به در برابر انواع ضربه و سایش مقاومت کند. استفاده از این سنگ در مناطق پر تردد مانند کفپوش میتواند بهترین گزینه باشد.
  • نگهداری و پاکسازی آسانسطح صیقلی سنگ تراورتن به آسانی و تنها با یک دستمال مرطوب به آب خالص قابل تمیز کردن است. توجه داشته باشید سنگ تراورتن دارای تخلخل است و همین امر سبب شده نسبت به لکه های رنگی حساس باشد و رنگ بگیرد، که در صورت مراقب صحیح این احتمال صفر می شود.
  • عایق نسبی صوت و حرارت: بافت سنگ تراورتن دارای تخلخل است و به خوبی می تواند دما و صوت را در حفرات خود به دام بیاندازد. در فصل زمستان مانع از خروج گرما و در فصل تابستان مانع از خروج سرما از محیط داخلی ساختمان می شود و در هدر رفت انرژی و صوت تاثیر بسیاری دارد.

هزینه نصب سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش چه قدراست؟

  • قیمت سنگقیمت سنگ تراورتن کرم روشن می تواند اصلی ترین عامل تاثیر گذار بر هزینه نصب این سنگ باشد. قیمت هر سنگ متناسب با کیفیت، برند و کشور سازنده متفاوت است و سنگ های با کیفیت بالاتر قیمت بالاتری نیز دارند.  قیمت سنگ تراورتن کرم هرچه روشن تر باشد بیشتر می باشد که پیش از خرید می بایست به مقایسه قیمت سنگ تراورتن کرم روشن و تیره بپردازید.

جهت اطلاع دقیق از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ تراورتن کرم روشن می توانید مقاله ” کاربرد های متنوع سنگ تراورتن کرم روشن در ساختمان سازی" را در سایت سنگیران مطالعه کنید.

  • مساحت و متراژ سنگ: هرچه قدر مساحت نصب سنگ تراورتن کرم روشن بیشتر باشد بر هزینه نهایی سنگ تاثیر مستقیم دارد و سبب افزایش هزینه می شود. همچنین هزینه خرید سنگ در متراژ های گوناگون متفاوت است. طبیعتا هرچه متراژ بالاتر باشد هزینه بیشتری برای خرید آن باید انجام داد.
  • هزینه های جانبی نصب سنگ: نصب سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش علاوه بر هزینه های اصلی، هزینه های فرعی را نیز شامل می شود. این هزینه ها شامل دسمتزد نصاب، خرید مواد و ابزار نصب و هزینه حمل سنگ تا محل پروژه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سنگ تراورتن کرم روشن برای کفپوش می توانید با شماره های ۰۹۱۳۰۰۰۰۶۲۷ ۰۳۱۹۱۰۱۰۶۲۷ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه سنگیران دریافت کنید

 

 
stoneiran9
stoneiran9 stoneir.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋