مستر درآمد

مستر درآمد

کسب درآمد اینترنتی و خانگی رایگان

کسب درآمد با سایت teaserfast.ru و دریافت روبل رایگان

با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی، ما در این مطلب یک سایت روسی دیگر را به شما معرفی می کنیم که توسط آن می توانید به کسب روبل رایگان بپردازید.

برای ثبت نام و کار کردن دراین سایت چون زبان سایت به روسی هست شما باید با مرورگر کروم وارد سایت شده و از طریق تنظیم ترانسلیت کروم زبان سایت را به فارسی یا هر زبانی که مایل هستید تغییر داده و با این سایت کار کنید.

وضعیت سایت: در حال پرداخت

برای شروع کار ابتدا بعداز فارسی کردن زبان سایت با ترانسلیت کروم روی گزینه اکنون ثبت نام کنید کلیک کنید و فرمی را که نمایش می دهد را بترتیبی که در عکس زیر مشاهده می کنید تکمیل کنید.

 

بعد ازکلیک روی دکمه اکنون ثبت نام کنید وارد صفحه زیر می شوید

در این مرحله باید به ایمیلی که موقع ثبت نام به سایت داده بودید مراجعه کرده و روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا آکانت شما فعال شود.

بعد از کلیک روی لینک فعالسازی ارسال شده به ایمیل وارد صفحه زیر خواهید شد

در این صفحه روی لینک ادامه کار کلیک کنید تا وارد سایت شوید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید قسمت های مختلف سایت به شما معرفی شده است و چون ما قصد سرمایه گذاری در این سایت را نداریم وفقط کسب درآمد رایگان مد نظر ماست فقط به توضیح این قسمت اکتفا خواهیم کرد.

تکمیل پروفایل کاربری سایت

 

بعد از ثبت نام حتما مطابق با تصویر زیر وارد قسمت تنظیمات و قسمت مشخصات شده و موارد خواسته شده را تکمیل نمائید.

برای وارد کردن شماره حساب پایر خود که برای برداشت روبل های بدست آمده لازم می باشد وارد قسمت جزئیات پرداخت شده و در قسمت مشخص شده آدرس کیف پول پایر خود را وارد نمائید.

(اگر حساب پایر ندارید می توانید با مراجعه به آموزش باز کردن حساب پایر اول یک حساب پایر باز کرده و بعد در این سایت ثبت نام نمائید).

بعد از تکمیل قسمت کیف پول پایر شما باید به قسمت دانلود افزونه ها مراجعه کرده و افزونه مخصوص به مرورگر خود را دانلود کرده و روی مرورگر خود نصب نمائید تا بتوانید کسب درآمد اتوماتیک را از این سایت روسی شروع کنید.

بعد از نصب افزونه روی مرورگر شما هر چند دقیقه یکبار یک پنجره کوچک روی صفحه مرورگر شما باز می شود که بعد از گذشت چند ثانیه مقداری روبل به شما پرداخت می کند.

برداشت درآمد از سایت

برای برداشت روبل های کسب شده در این سایت باید شما به حداقل برداشت آن که 1 روبل است رسیده باشد و برای برداشت آن به قسمت مربوطه مراجعه کرده و تقاضای برداشت می کنید که در همان لحظه مقدار روبل درخواستی شما به حساب پایر شما واریز خواهد شد.

این سایت از بدو آشنایی ما با آن تا بحال مشکلی نداشته است و واریز آنی روبل های بدست آمده نیز برای ما به اثبات رسیده است، ولی پیشنهاد سرمایه گذاری درآن را نمی کنیم چون از نظز سزمایه گذاری آنرا تست نکرده ایم وفقط به کسب روبل رایگان در آن می پردازیم.

امیدواریم که این آموزش نیز مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد، دوستانی که در این سایت با لینک زیر مجموعه گیری ما ثبت نام کرده اند می توانند مشکلات احتمالی خود را که در این سایت برایشان پیش می آید را از طریق پشتیبانی وب سایت مستر درآمد با ارسال نام کاربری خود برای ما مطرح نمایند.

مونبع مقاله: سایت مستر درآمد

 

مستر درآمد
مستر درآمد کسب درآمد اینترنتی و خانگی رایگان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋