Javid Garshasbi

Javid Garshasbi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین روش های کسب درآمد با موبایل در ایران

کسب درآمد میلیونی با گوشی از طریق شغل ادمین اینستاگرام

یکی از شغل های نوظهور که این روزها نیاز اصلی خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی محسوب می شود ادمین اینستاگرام یا مدیریت پیج اینستاگرام است. خیلی از شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک که در اینستاگرام فعالیت می کنند، بعد از مدتی نیاز به یک ادمین اینستاگرامی برای پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران پیج شان پیدا می کنند.

ادمین اینستاگرام یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام با گوشی برای نوجوانان است. فقط کافی است کار با اینستاگرام را به صورت کامل یاد بگیرید. که آن هم چیز سختی نیست!

برای اینکه بتوانید ادمین اینستاگرام شوید به هیچ سرمایه ای نیاز ندارید. اصلا هم نیاز نیست در دوره آموزشی خاصی شرکت کنید. فقط کافیه کار با یک سری از اپلیکیشن های تولید محتوا مثل اینشات یا کاین مستر را یاد بگیرید.

البته اگر ادمینی باشید که تولید محتوا هم انجام بدهد دست مزدتان خیلی بیشتر می شود ولی معمولا وظیفه اصلی ادمین ها پاسخگویی سریع به دایرکت ها، مشاوره دادن قبل از خرید محصول و همینطور پشتیبانی است.

ناگفته نماند در حال حاضر درآمد ادمین های اینستاگرامی چیزی بین 3 تا 20 میلیون تومان در ماه است. که البته این عدد دقیقا بستگی به توانایی ها و حجم کاری ادمین مورد نظر دارد. شما، هم زمان می توانید مدیریت 2 الی 4 پیج اینستاگرام را در ماه بر عهده بگیرید که در این صورت درآمدتان بیشتر هم خواهد بود.

 

کسب درآمد با گوشی از طریق تولید محتوای آموزشی

به نظرم بهترین روش‌ های کسب درآمد با گوشی موبایل تولید محتوای آموزشی و فروش آموزش است. اگر علاقه مند به حوزه آموزش هستید باید بدانید که به یکی از پولسازترین حوزه ها در دنیا می توانید وارد شوید. یک بار تولید می کنید و بی نهایت می فروشید!

برای اینکه بتوانید از حوزه آموزش درآمد بالایی داشته باشید لازمه اش این است که ابتدا تولید محتوای رایگان و ارزشمند برای مخاطبان تان انجام دهید و بعد از مدتی آن ها را علاقه مند کنید. سپس می توانید در بهترین شرایط ممکن محصول اصلی تان را به آن ها بفروشید.

فرض کنید شما آشپزی تون خوبه و می توانید آن را به دیگران آموزش دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از غذاهایی که درست می کنید فیلم بگیرید. سپس در اینستاگرام تان منتشر کنید. بعد از مدتی می بینید که فیلم های تان دست به دست بین مردم و حتی در پیج های مرتبط می چرخد. این باعث می شود فالوورهایتان روز به روز افزایش پیدا کند. در نهایت می توانید یک دوره آموزشی جامع، مثلا در مورد درست کردن بعضی از غذاهای خاص درست کنید و آن را برای فروش قرار دهید.

برای ایده گرفتن و درک بهتر از تولید محتوای آموزشی پیشنهاد می کنم پیج اینستاگرامی آقای مهرداد شفیعی (mr_tabee@) را حتما ببینید.

اگر هیچ چیزی هم بلد نباشید باز هم می توانید از این روش کسب درآمد کنید. فقط باید موضوعی که بهش علاقه دارید را پیدا کنید و سپس آموزش های لازم برای یادگیری در آن حوزه را ببینید. اولین قدم، یادگیری است. اگر هیچ سرمایه ای ندارید بهتر است روی خودتان سرمایه گذاری کنید. آن هم با آموزش دیدن! بعد از مدتی می توانید خودتان مدرس شوید و آموزش بدهید.

 

کسب درآمد با تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی

چون این روزها پیج های اینستاگرامی زیاد شده اند، یکی از نیازهای اصلی آن ها تولید محتوای شان است. به همین دلیل تقاضا برای افرادی که پست های اینستاگرامی تولید می کنند بسیار بالاست. خیلی ساده با گوشی در دستتان می توانید در خانه خود بنشینید و پست اینستاگرامی بسازید و پول در آورید.

به نظرم یکی از بهترین و ساده ترین روش های کسب درآمد با گوشی، تولید محتوا برای دیگران به ویژه پیج های اینستاگرامی است. اگر هیچ توانایی و تخصصی هم نداشته باشید خیلی سریع می تونید تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

اول باید کار با اپلیکیشن های ادیت تصاویر و ویدیوها که قبلا نمونه های آن ها را معرفی کردم را یاد بگیرید که خیلی ام ساده است. تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی شامل تدوین ویدیوها و ادیت تصاویر و ساخت پست های اینستاگرامی می شود. یک سری از پست ها به صورت تصاویر اسلایدی، و یک سری دیگر به صورت ویدیو هستند. در هر صورت اگر روال کار را یاد بگیرید خیلی راحت می توانید پست های اینستاگرامی تولید کنید و کسب درآمد داشته باشید.

معمولا ساخت پست های اینستاگرامی از 20 هزار تومان شروع می شود تا 300 هزار تومان. البته این نرخ برای ساخت پست های اسلایدی است. هزینه ساخت و تدوین ویدیوها با توجه به زمان بر بودن شان بیشتر هم خواهد شد.

 

کسب درآمد با موبایل از طریق بلاگری در اینستاگرام

یکی از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی موبایل که در کل دنیا بسیار طرفدار دارد بلاگری است. شما با بلاگری می توانید درآمد بسیار بالایی را در ماه داشته باشید. اصول و پایه بلاگری تولید محتواست. شما باید با تولید محتوایی که انجام می دهید به فرد تاثیرگذار و محبوبی در حوزه کاری خودتان تبدیل شوید.

مثلا صدف بیوتی در حوزه زیبایی فعالیت می کند که جزء یکی از محبوب ترین بلاگرهای صنعت آرایشی و زیبایی در دنیاست. مهم ترین نکته در بلاگری این است که نباید ادای کسی را در بیاورید. باید خودتان باشید! اگر توجه کرده باشید پست های صدف بیوتی خیلی خودمونی است و همین باعث شده تا افراد بسیار زیادی را همراه خود کند.

اما چطور می توان از بلاگری کسب درآمد داشت؟ زمانی که به یک بلاگر تاثیرگذار و محبوب در صنعت کاری خودتان تبدیل شوید آن وقت است که برای تبلیغات به سراغ تان می آیند. مثل صدف بیوتی که در اکثر پست هایی که منتشر می کند تبلیغ برندهای لوازم آرایشی را می کند.

جالب است بدانید خیلی از بلاگرهای معروف و تاثیر گذار در دنیا درآمدشان در ماه از بازیگران و فوتبالیست ها هم بیشتر است.

 

کسب درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش محبوب ترین روش درآمدزایی من است. چون بدون داشتن سرمایه، بدون داشتن محصول یا خدمات، بدون نیاز به دفتر کار یا داشتن مجوز خاصی می توانید کسب درآمد داشته باشید.

همکاری در فروش دقیقا از اسمش مشخص است! یعنی در قبال فروش محصولات یا خدمات دیگران پورسانت دریافت می کنید. یه جورایی شریک شدن در سودشان محسوب می شود. به جای اینکه هزینه تبلیغات کنند شما برای آن ها بازاریابی می کنید و پورسانت تان را می گیرید.

حالا این یعنی چی؟ فرض کنید شما قصد دارید لوازم جانبی موبایل بفروشید. اما هیچ محصولی ندارید. خب اصلا اشکالی ندارد چون وب سایت هایی هستند که لوازم جانبی موبایل می فروشند و می توانید با آن ها همکاری کنید. معمولا این وب سایت ها یک لینک همکاری در فروش دارند که به شما می دهند. اگر از طریق آن لینک، سفارشی ثبت شود به نام شما خواهد بود و پورسانت آن برای شما می شود.

حالا در اینستاگرام چطور می توانید همکاری در فروش کنید؟ مثلا شما قصد دارید یک نگه دارنده موبایل را بفروشید. کافی است در مورد آن محتوایی تولید کنید و در اینستاگرام تان منتشر کنید. مثلا یک راهنمای خرید در مورد نگه دارنده موبایل یا اینکه چند نگه دارنده موبایل را با هم مقایسه کنید. در انتها هم می توانید کاربران را برای خرید محصول به لینک همکاری در فروش خود که در بایو اینستاگرام تان وجود دارد ارجاع دهید.

 

کسب درآمد از موبایل با بازی کردن

یک سری از بازی ها هستند که می توانید از طریق آن ها کسب درآمد داشته باشید. اگر به بازی کردن علاقه دارید می توانید با بازی های اندروید پول خوبی به جیب بزنید. بازی هایی مثل Mistplay ،Swagbucks ،Lucktastic درآمد خوبی برای شما خواهند داشت. بهتره امتحانش کنید.

جالب است بدانید که یکی از بهترین راه های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی است! اگر از ترفندها و روش های دور زدن بازی های معروف اطلاع دارید می توانید با فروش راهنمای آن ها به راحتی به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

مطمئن باشید افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمرهای حرفه ای حاضرند برای دریافت این ترفندها هزینه کنند. برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود ایجاد کنید و یا از طریق اینستاگرام اقدام کنید.

 

Javid Garshasbi
Javid Garshasbi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋