soroshtajhiz

soroshtajhiz

مزیت های استفاده از تجهیزات پخت و پز غذا در رستوران ها

دستگاه هایی که در بین تجهیزات پخت و پز غذا در رستوران دارای بیشترین کاربرد می باشند معمولا شامل موارد زیر می باشند:

اجاق گاز
دستگاه گریل
مایکروفر
فر دمکن برنج
ماهیتابه
قابلمه های مختلف
کباب پز و باربیکیو
بویلر آب جوش
اجاق پلوپز
کباب پز ریلی اتوماتیک
سرخ کن
دیگ خورشت پز و چلو پز صنعتی
و …
این دستگاه ها و تجهیزات در تمامی رستوران ها یافت می شوند، ولی همه آنها دارای نقاط مشترک و مزیت هایی می باشند که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم.

1. تنوع در پخت
شما می توانید با استفاده از تجهیزات متنوع پخت و پز صنعتی غذا می توانید غذا های مختلفی را برای خود تهیه کنید و به مشتری های خود ارائه دهید.

2. کیفیت بالا
دستگاه های پخت و پز صنعتی با استفاده از قطعات و دیواره هایی با کیفیت بالا و از بهترین جنس و متریال ساخته شده اند. به این صورت که می توانید از آنها سالها استفاده کرده و نیازی به تعمیر و یا تعویض آنها نداشته باشید.

3. بهینه سازی زمان و انرژی
شما می توانید با در اختیار داشتن لیستی از تجهیزات پخت و پز صنعتی غذا که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند زمان خود را برای شناسایی و خرید این دستگاه ها هدر ندهید و این کار را به راحتی می توانید از طریق سروش تجهیز انجام دهید. همچنین دستگاه های پخت و پز صنعتی غذا این امکان را به شما می دهند که کار های خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و غذا ها را به آسانی تهیه کنید.

کاربر گرامی: شما می توانید برای خرید دستگاه های مورد نیاز برای آماده کردن غذا ها به صفحه تجهیزات آماده سازی غذا در سروش تجهیز مراجعه نمایید.

4. قدرت کنترل بالا
دستگاه های پخت غذای صنعتی عموما دارای قابلیت هایی مانند تایمر ها، سیستم های کنترل، آپشن ها و برنامه های مختلف و … می باشند. به همین دلیل می توانند این امکان را به شما بدهند که به صورت همزمان غذا های مختلفی را تهیه کنید.

5. حجم بالای پخت
از دیگر مزیت های استفاده از تجهیزات پخت غذا صنعتی، می توانیم به قابلیت پختن غذا های مختلف در حجم بالا اشاره کنیم. این تجهیزات عموما در اندازه ها و ابعاد مختلف کوچک و بزرگی تولید می شوند که با توجه به ابعاد رستوران و یا میزان سفارشات خود می توانید از آنها استفاده کنید.

6. قابلیت کار کردن به صورت مداوم
تجهیزات پخت و پز صنعتی غذا عموما خستگی ناپذیر هستند و می توانید ساعت های طولانی پشت سر هم از آنها استفاده کنید.

7. کاهش دور ریز ها و ضایعات
با توجه به مکانیز دقیق و آپشن های کنترل گری که این دستگاه ها دارند قابلیت این را نیز دارند که مواد دور ریز و ضایعات رستورانی را به حداقل خود برسانند.

8. مصرف انرژی پایین
رستوران ها همواره با مشکل مصرف انرژی بالا مواجه هستند اما یکی دیگر از مزیت های استفاده از تجهیزات پخت و پز صنعتی غذا مدرن این است که مصرف انرژی را به حداقل رسانده اند و با استفاده از آنها می توانید مصرف انرژی پایین تری داشته باشید.

9. افزایش بهداشت
از دیگر مزیت های استفاده از دستگاه های پخت غذا صنعتی این است که می توانید غذا های خود را به صورت بهداشتی تر و مناسب تری تهیه کنید.

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D9%BE%D8%AE%D8%AA-%D9%88-%D9%BE%D8%B2/

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋