soroshtajhiz

soroshtajhiz

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی چیست؟

برای چند دقیقه تصور کنید که در کافی شاپی پر رفت و آمد می باشید، صدای پچ پچ مکالمه های مشتریان و بوش خوش قهوه تازه دم تمامی محیط کافی شاپ را پر کرده است. این موضوع چیزی است که زمانی که قصد راه اندازی یک کافی شاپ کوچک را دارید به ذهنتان خطور می کند، به همین دلیل به این نتیجه خواهید رسید که با راه اندازی یک کافی شاپ هر چند کوچک، بتوانید تصویری که در ذهن ساخته اید را به عمل درآورید یا این امکان نیز وجود دارد که شما در حال به روز کردن وسایل و دستگاه های مربوط با نوشیدنی های خود در کافی شاپ تان می باشد. به هر حال شما نیاز دارید تا خرید دستگاه اسپرسو ساز صنعتی را انجام دهید و این دستگاه را برای کافی شاپ خود تهیه نمایید.

شما می توانید برای خرید اسپرسو ساز صنعتی به بخش فروش دستگاه اسپرسو ساز صنعتی هر یک از این محصولات در سروش تجهیز مراجعه نمایید. این موضوع که کدام یک از دستگاه های اسپرسو ساز موجود در سایت را برای خود تهیه می کنید به استفاده و نیاز های شما از این دستگاه مرتبط است. پس به همین دلیل برای اینکه بتوانیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را پیش از خرید دستگاه اسپرسو ساز صنعتی انجام دهید مروری بر قیمت و ویژگی های این دستگاه می کنیم.

کاربرد این دستگاه معمولا بیشتر تولید اسپرسو است و در روز تعداد بسیار بالایی از انواع قهوه مانند ماکیاتو، کاپوچینو، لاته و … را می تواند به شما تحویل دهد. در نتیجه برای ایجاد یک منوی کامل از نوشیدنی های گرم بهترین راه داشتن یک اسپرسو ساز صنعتی است.

اسپرسو ساز های صنعتی بهترین انتخاب برای کافی شاپ ها هستند چرا که با استفاده از آنها می توانید بهترین قهوه ها را ارائه دهید. علاوه بر این به دلیل حجم بالای سفارش انواع قهوه باید از دستگاه قوی و با کیفیتی برای سرویس دادن به مشتریان خود استفاده کنید.

قیمت اسپرسو ساز صنعتی

به دلیل تفاوت های موجود در هر مدل از دستگاه اسپرسو ساز صنعتی قیمت های متفاوتی نیز برای این دستگاه ها تعیین می شود. ممکن است برای شما نیز سوال شود که دلیل این اختلاف قیمت بالا به چه دلیل است که برای پاسخ به این سوال باید به تفاوت های میان مدل های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی این دستگاه بپردازیم که در ادامه مطلب به صورت کامل تر به بررسی این مدل ها خواهیم پرداخت.

قیمت روز اسپرسو سازهای صنعتی حدودا بین 150 تا 500 میلیون تومان و اسپرسو ساز نیمه صنعتی 15 تا 150 میلیون تومان و اسپرسو ساز های خانگی حدودا بین 2.5 تا 15 میلیون تومان تعریف می شوند.

اما نکته اینجاست که درواقع قابلیت ها و کیفیت این دستگاه ها است که دلیل اصلی این حجم از تفاوت قیمت میان مدل های مختلف این دستگاه است.

در هر صورت جای نگرانی نیست چراکه ما در سروش تجهیز تلاش بر این داریم که هزینه و قیمت اسپرسو ساز صنعتی را به صورت منصفانه ای به شما عزیزان ارائه دهیم.

فروش اسپرسو ساز صنعتی

با استفاده از انواع دستگاه اسپرسو ساز صنعتی می توانید اسپرسو تازه دمی را تهیه کرده و آن را به صورت یک شات اسپرسو و یا همراه با شیر فوم داده شده سرو کنید که در این صورت تبدیل به کاپوچینو می شود. همچنین، همه دستگاه های اسپرسو ساز با کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی از طراحی و ظاهری بسیار زیبا و شیک برخوردار می باشند که حتی رنگ بندی های مختلفی نیز دارند که باعث شده تا به این ترتیب برای استفاده در محل کار شما کاملا مناسب باشند.

شما می توانید انواع متنوعی از اسپرسو ساز های صنعتی را در تجهیزات آشپزخانه سروش تجهیز با ویژگی ها و مشخصات مختلفی مثل مدل هایی که دارای آسیاب کن های داخلی می باشند و یا دستگاه هایی که روند دم کردن قهوه را به صورت اتوماتیک انجام می دهند مشاهده کنید؛ پس می توانید دستگاه هایی را برای خود انتخاب کنید که با نیاز های شما تطابق دارد و در انجام کار ها به شما کمک بسیاری می کند.

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋