soroshtajhiz

soroshtajhiz

انواع دستگاه شربت سردکن

 

امروزه دستگاه‌های مختلف شربت سردکن با شکل‌ها و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند که می‌توانید با توجه به استراتژی و گستردگی مشتریان و همچنین تنوع محصولاتی که ارائه می‌دهید، نسبت به انتخاب و خرید شربت سردکن اقدام کنید.

انواع دستگاه‌های شربت سردکن را می‌توان با توجه به ظرفیت آنها به چند دسته تقسیم کرد، که از جمله می‌توان به این موارد اشاره نمود:

شربت سرد کن تک مخزن

این دستگاه تنها یک مخزن دارد و ظرفیت آن می‌تواند به صورت ۱۷ لیتری، ۲۰ لیتری و ۵۰ لیتری باشد. اگر کسب و کار شما خیلی شلوغ و مفصل نیست، می‌توانید از شربت سردکن تک مخزن استفاده کنید.

شربت سردکن دو مخزن

دستگاه شربت سردکن دو مخزن دارای دو مخزن ۱۷ لیتری (جمعاً ۳۴ لیتری) استفاده کنید. این شربت سردکن به صورت همزن‌دار و یا فواره‌ای عمل می‌کند. سردکن‌های دو مخزن می‌توانند در دو مدل پارویی و پمپی ساخته شوند. این دستگاه در مقایسه با شربت سردکن تک مخزن، نه تنها به لحاظ ظرفیت، بلکه به لحاظ آپشن و سطح حرفه‌ای بودن نیز از وضعیت بهتری برخوردار است.

البته دستگاه‌های شربت سردکن با توجه به شکل ظاهری نیز به یک طبقه‌بندی جدید می‌رسند که به این ترتیب می‌باشد:

شربت سردکن خمره‌ای

شربت سردکن خمره‌ای یک دستگاه گرد است که به دلیل همین شکل گرد به نام خمره‌ای نامیده می‌شود. این دستگاه به صورت همزن‌دار می‌باشد و برای مخلوط و خنک نگه داشتن شربت گزینه مناسبی است.

شربت سردکن خمره‌ای

این دستگاه که به آن شربت سردکن هتلی هم گفته می‌شود، در ظرفیت‌های بالای ۲۰ لیتر عرضه می‌شود و برای مراکز شلوغ مثل هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی مناسب می‌باشد.

شربت سردکن استوانه‌ای

شربت سرد کن استوانه‌ای نیز شباهت بسیار زیادی به شربت سردکن خمره‌ای دارد؛ با این تفاوت که شکل آن به صورت استوانه می‌باشد. از این دستگاه نیز می‌توان برای مراکز پر تردد و پرمشتری استفاده کرد.

بهترین مدل ها و برند های خوب شربت سردکن

برند های مختلفی تولید دستگاه شربت سردکن را انجام می دهند که برخی از آنها ایرانی و برخی خارجی هستند و هر یک از آنها مدل های متنوعی از این دستگاه را به بازار ارائه خواهند داد. اما متاسفانه همه ی آنها از کیفیت یکسان و بالایی برخوردار نیستند و با خرید بعضی از این برند ها ممکن است خیلی زود پشیمان شوید! پس برای اینکه این اتفاق پیش نیاید بهتر است از حالا جلوی آن را بگیرید و برای خرید دستگاه شربت سردکن مناسب کسب و کار خود مطالعه ای داشته باشید تا بهتر انواع برند های این دستگاه را بشناسید و بهترین تصمیم را در خرید شربت سردکن بگیرید.

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE/%D8%B4%D8%B1%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86/

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋