soroshtajhiz

soroshtajhiz

دستگاه یخ در بهشت ساز چیست؟

 

یخ در بهشت ساز دستگاهی است که هنگام فرا رسیدن تابستان آن را در مغازه های بستنی فروشی و مکان های دیگر بسیار مشاهده خواهید کرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است برای تهیه یخ در بهشت استفاده می شود و از کاربرد های دیگر آن می توانیم به خنک نگه داشتن آبمیوه ها و شربت ها در مدت طولانی اشاره کنیم.

یخ در بهشت نوشیدنی ای از ترکیب شربت و یخ است و به دلیل همزدن مداوم دستگاه، یخ همواره به صورت تکه های ریز در نوشیدنی باقی خواهد ماند و باعث می شود تا این نوشیدنی همواره خنک و در روز های گرم تابستان پرطرفدار باشد.

دستگاه یخ در بهشت ساز چیست

جنس قسمت خنک کننده یخ در بهشت ساز از استیل و مخزن های آن از شیشه و یا پلاستیک ساخته می شود که از حجم بالایی نیز برخوردار است که به شما این امکان را می دهد تا در یک روز مقدار زیادی یخ در بهشت به صورت آماده برای سرو داشته باشید.

انواع دستگاه یخ در بهشت ساز به دلیل ظاهری که دارند می توانند توجه های بسیاری را به خود جلب کنند مخصوصا که یخ در بهشت یک نوشیدنی نوستالژی برای بسیاری از مردم است! پس به عنوان یک دستگاه که توجه ها را به خود جلب می کند می تواند مشتری های بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

معمولا نوشیدنی هایی که در این دستگاه تهیه می شود دارای طعم های متفاوتی است اما پرطرفدار ترین آنها شامل آلبالو، پرتقال، طالبی، هندوانه و شربت خاک شیر است.

انوع دستگاه یخ در بهشت ساز

دستگاه یخ در بهشت ساز انواع مختلفی دارد که در ابعاد و تعداد مخزن های متفاوت تعریف می شوند اما پرطرفدار ترین این دستگاه ها شامل مدل های تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه می شود.

همچنین هر یک از این مدل ها دارای ویژگی ها و مشخصات فنی متفاوتی می باشند. هر مخزن این دستگاه ها دارای 10 لیتر ظرفیت است پس با توجه به تعداد مخزن ها ظرفیت دستگاه نیز بالاتر رفته و می توانید شربت های بیشتری را تهیه کنید. در ادامه به بررسی این مدل ها خواهیم پرداخت.

دستگاه یخ در بهشت ساز تک مخزنه

دستگاه یخ در بهشت ساز تک مخزنه دارای ظرفیت 10 لیتر است که وزن آن تقریبا به 25 کیلوگرم می رسد. این دستگاه 20 سانتی متر طول و 69 سانتی متر ارتفاع دارد و برای مغازه ها و کسب و کار های کوچک تر مناسب است.

دستگاه یخ در بهشت ساز دو مخزنه

یخ در بهشت ساز دو مخزنه دارای ظرفیت 20 لیتر است که 37 کیلوگرم نیز وزن دارد. این دستگاه 36 سانتی متر طول دارد و ارتفاع آن نیز هم اندازه ی مدل تک مخزنه ی این دستگاه است.

دستگاه یخ در بهشت ساز دو مخزنه

دستگاه یخ در بهشت ساز سه مخزنه

یخ در بهشت ساز سه مخزنه دارای 30 لیتر ظرفیت است و 49 کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه طول 49 سانتی متر است و ارتفاع آن مانند 2 مدل قبل 69 سانتی متر است.

برند های معروف یخ در بهشت ساز

برند های بسیاری هستند که تولید دستگاه یخ در بهشت ساز را انجام می دهند. اما به این معنی نیست که همه آنها دارای کیفیت بالایی هستند و می توانید دستگاهی مناسب را از بین آنها برای خود پیدا کنید و تا سالها بدون دغدغه از آن استفاده کنید. به همین دلیل تصمیم داریم تا برخی از این برند ها را به شما عزیزان نیز معرفی کنیم تا به این ترتیب بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE/%DB%8C%D8%AE-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B2/

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋