چرم سورنا

چرم سورنا

سورنا با بیش از ۳۰ شعبه فروش در سراسر کشور، اقدام به فروش حضوری و غیر حضوری کیف و کفش چرم زنانه کرده است. برای خرید آنلاین محصولات چرم سورنا به نشانی " sorenaleather.com " مراجعه کنید.
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

در تابستان صندل استاندارد بپوشید!!!

گرم شدن هوا و وارد شدن به فصول گرم سال باعث تغییر پوشش مردم می‌شود. این تغییر پوشش برای کفش‌ها نیز اتفاق می‌افتد و مردم ره به سمت استفده از صندل‌ها و کفش های رو باز می‌برد. اگرچه صندل‌ها همیشه زیبایی خاص خود را دارند اما باید بدانید توصیه‌های پزشکان به استفاده از مدل‌های طبی این نوع پاپوش است. البته اگر فقط گه گاهی از این قبیل صندل ها استفاده شود، مشکلی پیش نمی آید ولی اگر یک جفت صندل لاانگشتی زیبا و پُرنگین برای تابستان خریده اید و با خودتان عهد کرده اید تا پایان تابستان آن را از پای تان بیرون نیاورید، بدانید که زنگ خطر برای شما به صدا درآمده است.

 

 

صندل استاندارد چه صندلی است؟!

پوشیدن صندل نامناسب باعث بروز آسیب هایی مانند درد در ناحیه بالشتکی پا، آسیب به قول کف پا، کمر و پشت درد، انحراف زانو، زانو درد، آسیب و درد به ساق پا، درد پاشنه، پینه و میخچه پا می شود بنابراین پیش از خرید صندل شیک مد نظر خود به این نکات دقت کنید.

پوشش جلو صندل

برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان پا بهتر است صندلی انتخاب کنید که جلوی صندل پوششی وجود داشته باشد . یک صندل مناسب باید از کف پا، انگشتان، پاشنه و رویه پای شما محافظت نماید.

بندهای محافظ صندل

برای حفظ تعادل پا و جلوگیری از جلو و عقب رفتن زیاد پا باید صندل به میزان کافی بندهای محافظ داشته باشد. جنس بندهای صندل باید سبب فشار آمدن به پا و ایجاد تاول در پشت پا یا انگشتان نشود.

بند محافظ در پشت پا

صندل هایی را انتخاب کنید که بند محافظ در پشت پا داشته باشد و همانطور که دنیای مد نمناک اشاره کرده است بندهای روی کفش نیز پهن و محکم باشند تا از انحراف پا به سمت راست و چپ جلوگیری گردد.

زیره صندل

زیره یا کفی صندل نباید خیلی سفت باشد و با برداشتن هر قدمی به پای شما آسیب رساند بلکه باید آن قدر نرم و انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود اما نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود.

بهترین زیره صندل

زیره هایی با جنس چرم بهترین انتخاب برای کف صندل است که در عین حال که نرم و انعطاف پذیر است از پا هنگام پیاده روی و هنگام رانندگی محافظت می کند. جنس کف صندل باید طوری باشد که در فصل تابستان ، گرمای زمین را به پا منتقل نکرده و پا را نسوزاند. زیره های لاستیکی به دلیل اینکه در سطوح خیس لیز می خورند و سبب زمین خوردن فرد می شوند، مناسب نیستند.

چرم سورنا
چرم سورنا سورنا با بیش از ۳۰ شعبه فروش در سراسر کشور، اقدام به فروش حضوری و غیر حضوری کیف و کفش چرم زنانه کرده است. برای خرید آنلاین محصولات چرم سورنا به نشانی " sorenaleather.com " مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋