فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای انتخاب بهترین لباس زنانه در تابستان

راهنمای بهترین انتخاب لباس زنانه در تابستان

شلوار زنانه، از مهم ترین آیتم های استایل به شمار می آید. تفاوتی ندارد در چه فصلی باشیم، در هر صورت باید در بیش تر تیپ های خود از شلوار استفاده کنید. حال با وجود ضرورت استفاده از شلوار در استایل، بهتر است بدانید که برای استایل های تابستانی، کدام شلوار ها بهتر می باشند و هر کدام با چه آیتم هایی سازگاری بیش تری را ایجاد می کنند.

در تمامی فصول سال، باید متناسب با همان فصل، جنس آیتم های استایل را انتخاب نمود. فصل تابستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید به سراغ لباس هایی رفت که جنس پارچه آن ها علاوه بر راحتی، مانع از احساس گرما شود. مانتو و شلوار زنانه از جمله اجزای حائز اهمیت ست محسوب می شوند که باید برای ساخت استایل با آن ها، جنس پارچه هر کدام مورد توجه قرار بگیرد.

بهترین پارچه ها برای مانتو و شلوار زنانه تابستانی

همان طور که می دانید، پارچه ها در جنس های متنوعی در بازار وجود دارند. هر کدام بر اساس تار و پود، برای طراحی دوخت مدلی از لباس زنانه مناسب هستند. هم چنین جنس آن ها تعیین کننده تابستانی و یا زمستانی بودن لباس نیز می باشد.

مانتو و شلوار زنانه، از جمله آیتم های ضروری در استایل خانم های ایرانی به شمار می آیند که جنس پارچه آن ها تاثیر زیادی در احساس گرما و یا سرما دارد. با این حال برای استایل های تابستانی، بهتر است آیتم های ست از جنس پارچه های زیر تهیه شده باشند:

  • پارچه نخی یا پنبه:

از بهترین پارچه ها برای شلوار زنانه یا حتی مانتو و دیگر آیتم های استایل مانند تیشرت مناسب برای تابستان، این جنس پارچه می باشد. پارچه های پنبه ای و نخی، به دلیل نرمی و لطافت بسیار، به راحتی هوا را از میان تار و پود های خود عبور می دهند. به همین خاطر از تعریق بدن جلوگیری کرده و احساس گرما را کاهش می دهند.

  • پارچه لینن:

می توان به جرات گفت که خنک ترین و ترند ترین جنس پارچه برای فصل تابستان، پارچه لینن است. این جنس پارچه به دلیل تنوع بسیار در رنگ و طرح، برای دوخت لباس های مختلفی از جمله مانتو، کت شلوار زنانه، شومیز ، کراپ و... استفاده می شود.

 

 پارچه لینن بسیار لطیف بوده و به دلیل فاصله ای بسیار کم میان تار و پود های آن، هوا از آن عبور خواهد کرد. هم چنین مقاومت بالایی داشته و جذب رطوبت آن زیاد است.

  • پارچه ریون:

اگر به دنبال لباس زنانه ای سبک و نرم هستید، پیشنهاد می دهیم به سراغ جنس پارچه ریون بروید. این پارچه از الیاف چوب تولید می شود و به راحتی هوا از آن عبور می کند. علاوه بر این، تعریق بدن را به خود جذب کرده و احساس گرمای کم تری را ایجاد می کند.

تابستان، شلوار زنانه لینن بپوشید

بدون تردید از بهترین و ایده آل ترین جنس پارچه ها برای شلوار زنانه تابستانی، لینن می باشد. پارچه لینن از کتان تولید می شود. ویژگی های منحصر به فردی دارد و تار و پود آن با فاصله ای بسیار کم از یکدیگر قرار گرفته اند. منافذ موجود در این پارچه کمک می کند تا هوا به راحتی از آن عبور کند. به همین خاطر از تعریق بدن جلوگیری کرده و احساس گرما را کاهش می دهد.

لینن از جمله پارچه هایی است که با داشتن طرح ها و رنگ های متنوع، امکان طراحی و دوخت لباس های مختلفی را فراهم کرده است. ترکیب شلوار زنانه لینن با مانتو لینن استایل تابستانی خنکی را برای شما رقم خواهد زد.

ضمن این که شلوار لینن، مدل های متعدد را شامل می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به شلوار سنبادی، راسته، مام استایل، خمره ای و... اشاره کنیم. این مدل شلوار ها کاملا ایستایی آزاد در تن داشته و بهترین مدل ها برای ساخت استایل تابستانی به شمار می آیند.

شلوار نخی را با شومیز ست کنید

یکی از مشخصه های بارز لباس های تابستانی زنانه، آزاد بودن و راحتی آن ها می باشد. حال اگر جنس پارچه آن ها به درستی انتخاب شده باشد، قطعا خنک نیز خواهند بود. شلوار نخی از دیگر مدل های شلوار زنانه محسوب می شود که برای استایل تابستانی گزینه ایده آلی به نظر می رسد.

راهنمای بهترین انتخاب لباس زنانه در تابستان

برای کامل کردن استایل خود با این جنس شلوار، توصیه می کنیم حتما به سراغ شومیز مانتویی و یا شومیز های بلند نخی بروید. ترکیب این دو آیتم جذابیت تیپ شما را دو چندان خواهد کرد. شومیز نخی نیز خنک و راحت بوده و سازگاری و هماهنگی لازم را با این جنس شلوار زنانه ایجاد خواهد کرد.

رنگ شلوار زنانه را فراموش نکنید

یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان انتخاب شلوار زنانه برای ساخت استایل در تابستان به آن توجه داشته باشید، رنگ پارچه لباس می باشد. هر چقدر هم که جنس پارچه آیتم های استایل هم چون مانتو یا شلوار خنک و راحت باشد، اگر رنگ آن تیره باشد، گرمای بیش تری را به خود جذب کرده و احساس خنکی کافی را ایجاد نمی کند.

انتخاب رنگ مناسب با فصل تابستان، از جمله نکاتی به حساب می آید که باید در زمان ساخت استایل تابستانی به آن توجه شود. به طور مثال رنگ هایی هم چون کرم، آبی آسمانی، صورتی پاستلی، سبز پاستلی، سفید و... بهترین و مناسب ترین رنگ های برای مانتو شلوار زنانه به شمار می آیند.

اگر تصمیم به پوشیدن شومیز مانتویی را دارید، بهتر است رنگ آن را نیز روشن انتخاب کنید تا هماهنگی لازم را با دیگر آیتم های استایل شما ایجاد کند.

در خانه، شلوار خنک بپوشید

اگر برای ست خانگی، به دنبال جنس پارچه خنکی هستید، به شما پارچه های پنبه ای یا نخ پنبه را پیشنهاد می دهیم. این جنس پارچه برای دوخت لباس های خانگی بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین هم چون پارچه نخی خنک و راحت بوده و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

ست های خانگی مانند ست کراپ و شلوارک، تیشرت شلوار زنانه و بلوز و شلوار، از محبوب ترین ست های راحتی به حساب می آیند که برای استفاده در خانه و روزه ای گرم تابستان بی نظیر هستند.

مانتو شلوار تابستانی مورد علاقه شما چه جنسی دارد؟

آیتم هایی هم چون مانتو، شومیز مانتویی، شلوار زنانه ، کراپ، تیشرت و... از آیتم های ضروری برای استایل های تابستانی می باشند. از این رو مدل های مختلفی از هر کدام در کمد لباس خانم ها پیدا می شود.

راهنمای بهترین انتخاب لباس زنانه در تابستان

حال اگر جنس مناسبی از این آیتم ها را در میان لباس های خود ندارید، پیشنهاد می دهیم از محصولات ترند و جذاب فروشگاه سنسی شاپ دیدن کنید. به روز ترین و جدید ترین مدل ها و رنگ ها و طرح ها از آیتم های یک استایل تابستانی را در کنار هم جمع کرده است تا تمامی خانم ها با خیالی آسوده و پس از مقایسه جنس پارچه های خنک و راحت، متناسب ترین آن ها را تهیه نمایند.

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋