sorena azizi

sorena azizi

سه نوع منهول پلی اتیلن فاضلابی برای کاربرد های متفاوت

منهول ها سازه های زیرزمینی به منظور نظارت، کنترل، تمیز کردن و دسترسی بر روی خطوط فاضلاب نصب می شود. این محصول یک بخش کلیدی در خطوط آب و فاضلاب است. این منهول ها معمولا در خیابان ها و محل پیچ ها و تقاطع ها دیده می شوند. دریچه های منهول بر روی آن نصب می شود تا از ورود افراد غیر مجاز و مواد خارجی به آن جلوگیری کند. 


اهمیت استفاده از منهول ها


منهول ها معمولا برای اتصال دو یا چند لوله آب یا فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. در دنیای امروز میلیون ها لوله و تونل در زیر خیابان ها و کوچه ها قرار گرفته اند. هر بخشی از این شبکه نیازمند قطر، ورودی، ارتفاع و زاوبه متفاوت است. 

انواع منهول ها


منهول را می توان در سه بخش دسته بندی کرد. منهول های کم عمق، معمولی و عمیق. هر کدام از این منهول ها برای کاربرد خاصی بستگی به نوع نیاز و سایز قطر لوله ها انتخاب می شوند. هم چنین منهول ها را می توان از جنس بتنی، فایبرگلاس و پلی اتیلن ساخت. 

منهول های معمولی


این نوع منهول پلی اتیلن حدود 1.5 متر عمق دارند. معمولا در نقاط تخلیه فاضلاب خانه ها و یا زهکش آب نصب می شوند. عموما از دریچه های چدنی بر روی آن ها استفاده می شود. این دریچه های منهول عمدتا به شکل دایره و یا مربعی هستند.

منهول های کم عمق


منهول پلی اتیلن کم عمق داری عمق بین 75 تا 90 سانتی متر می باشد. این منهول در ابتدای شبکه آب و یا فاضلاب و یا در نقاطی که بار ترافیکی بر روی منهول اعمال نمی شود استفاده می شود. این نوع منهول برای تعمیر و نگهداری مناسب بوده و به عنوان اتاقک بازرسی با دریچه های پلی اتیلن قابل اجرا می باشند. 

منهول عمیق


منهول های پلی اتیلن با عمق بیش از 1.5 متر به عنوان منهول عمیق شناخته می شود. دریچه این منهول ها از نوع چدنی می باشد. در این منهول ها به منظور تسهیل فرایند عبور و مرور یک نردبان نصب می شود.

 

سازندگان منهول پلی اتیلن

ساخت محصولاتی مانند لوله،منهول، سپتیک تانک فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب از مهم ترین خدماتی است که کارخانه های تولید کننده محصولات پلی اتیلن ارائه می دهند. در این بین شناخت بهترین سازنده و انتخاب کارخانه مورد اطمینان کاری بسیار دشوار است. جهت خرید منهول پلی اتیلن می توانید به نام های تجاری بزرگ مانند گروه صنعتی آب سازه، روشان و کیش سپتیک و غیره اعتماد کنید.
 

sorena azizi
sorena azizi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋