آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش مکالمه انگلیسی با تخصصی ترین روش ها در آکادمی سهیل سام

به دلیل این که افراد زیادی، تمایل به آموزش مکالمه به زبان انگلیسی دارند آموزش مکالمه به روش های زیادی توسط مدرسین زبان انگلیسی انجام می گیرد. دلیل اینکه تب یادگیری زبان انگلیسی بسیار داغ است واضح است. طبق آمار داده شده از هر 5 نفر در دنیا یک نفر به این زبان صحبت می کند. زبان علم زبان انگلیسی است. اکثر مقالات علمی روز دنیا که منتشر می شوند به زبان انگلیسی هستند پس اگر شما دانش آموز و یا دانشجو هستید و یا برای شغل و حرفه ی خود نیاز به دستیابی به اطلاعات روز دنیا دارید باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید این مقاله ها را بخوانید. زبان رسانه ها نیز زبان انگلیسی است. احتمالا شما هم اپلیکیشن های زیادی بر روی گوشی هوشمند خود دارید که زبان آنها انگلیسی است پس اگر نیاز به ارتباط با افراد از کشورهای مختلف داشته باشید باید تسلط کافی در مکالمه زبان انگلیسی داشته باشید.

روش‌های یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

روش های زیادی برای یادگیری اسپیکینگ زبان انگلیسی وجود دارد. زبان آموزان باید با آزمون و خطا بهترین روش برای خودشان را پیدا کنند و با پیگیری مستمر به سطح ایده‌آل شان در مکالمه زبان انگلیسی برسند.

 

 

تمرکز خود را بر روان صحبت کردن بگذارید

بسیاری از افراد به دلیل اینکه در گرامر انگلیسی ضعیف هستند اعتماد به نفسشان برای صحبت کردن را نیز از دست می دهند. اما بهتر است سعی کنید تمرکز اصلی را بر روی روان صحبت کردن بگذارید کم کم شما با گرامر زبان انگلیسی آشنا خواهید شد. این را هم بدانید بسیاری از افراد که زبان اصلی آنها انگلیسی است نیز در زمان مکالمه گرامر را رعایت نمی کنند.

برای تمرین کردن دقایقی جلوی آینه بایستید و با خودتان صحبت کنید. سعی کنید کلماتی که می دانید را در جملاتتان استفاده کنید و بدون توجه به گرامر جمله بسازید. به مرور زمان می توانید ایرادهای گرامری خودتان را متوجه شوید و آنها را اصلاح کنید.

فیلم های انگلیسی زبان نگاه کنید

با یک جستجوی ساده در اینترنت و در یوتیوب می توانید به فیلم و سریال های زیادی دسترسی داشته باشید که به زبان انگلیسی هستند. یکی از این سریال ها که در بین زبان آموزان هم بسیار محبوب است سریال فرندز است. سعی کنید در طول روز ساعاتی را به تماشای این سریال اختصاص دهید. برای تقویت بهتر مکامله یکی از کاراکترها را انتخاب کرده و سعی کنید دیالوگ های این شخص را حفظ کنید، سریال را استپ کرده و به جای کاراکتر موردنظر خودتان صحبت کنید. با گذشت زمان متوجه پیشرفت فوق العاده خود در مکالمه زبان انگلیسی می شوید.

 

 

استفاده از پکیج های آموزش زبان انگلیسی

همانطور که گفته شد مدرسین زبان انگلیسی راه های زیادی را برای آموزش مهارت های زبان انگلیسی در پیش گرفته اند. آکادمی زبان انگلسی سهیل سام نیز برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی پکیج های متنوعی را ارائه کرده است مانند:

دوره مجازی مولتی ویتامین مکالمه با سهیل سام

در این دوره تمرکز اصلی بر روی لغات، اصطلاحات و الگوهایی است که انگلیسی زبانان به صورت روزمره در مکالماتشان آن ها را به کار می گیرند. در پایان این دوره ی آموزشی شما می توانید 90 درصد از صحبت افراد نیتیو در زبان انگلیسی را متوجه شوید، در برقراری ارتباط با دیگران به زبان انگلیسی حرفه ای می شوید، اعتماد به نفستان برای مکالمه بیشتر می شود و علاوه بر مهارت speaking مهارت listening شما نیز تقویت خواهد شد.

 

 

آموزش زبان با سریال فرندز در آکادمی زبان سهیل سام

همانطور که گفتیم استفاده از فیلم و سریال از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. پس اگر روش های مختلفی را امتحان کرده اید ولی نتیجه دلخواه را نگرفته اید کلاس مجازی فرندز نکته سهیل سام را هم امتحان کنید و از نتیجه ای که می گیرید شگفت زده شوید. کلاس مجازی فرندز نکته جامع ترین کلاس آموزش زبان انگلیسی با سریال فرندز است. در این پکیج، آموزش از طریق جزوه، تدریس صوتی، کانال حل تمرین، فیلم، آزمون، پشتیبانی مستقیم و … انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با این دوره ی آموزش زبان انگلیسی و سایر دوره های آموزشی سهیل سام می توانید به وب سایت soheylenglish مراجعه کنید.

پادکست انگلیسی گوش بدهید

گوش دادن به پادکست ها روند یادگیری و تقویت مکالمه زبان انگلیسی را سرعت می بخشد. اپلیکیشن های مختلفی برای گوش دادن به پادکست وجود دارد که شما می توانید پادکست هایی را برای گوش دادن انتخاب کنید که موضوع مورد بحث در آنها برایتان جذاب باشد. به مروز زمان ذهن شما آماده شده و همین پادکست ها زمینه ساز گفتگو و مکالمه می شود.در زمان گوش دادن، به نحوه ی ادا کردن کلمات دقت کنید. سعی کنید کم کم پادکست هایی با موضوعات متنوع تر گوش بدهید تا دایره لغاتتان گسترش پیدا کند. پس گوش دادن به پادکست و هرگونه فابل صوتی دیگر مانند موزیک را دست کم نگیرید.

https://soheylenglish.com

آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋