Bahareh ghafari

Bahareh ghafari

موکت پارکتی در ادارات

انتخاب موکت به عنوان کفپوش یک اداره، باعث ایجاد حس ارامش و اعتماد در مشتری می شود. یکی از بهترین موکت ها برای دکوراسیون یک اداره، موکت پارکتی اداری می باشد. همانطور که از اسم موکت پارکتی پیداست، ظاهر موکت پارکتی همانند پارکت است و اگر ان را به عنوان کفپوش ادراره و یا منزل خود انتخاب نمایید، ظاهری شیک به فضا می دهد و پارکت به نظر میرسد. اگر از موکت پارکتی اداری برای شرکت و ادارات خود استفاده نمایید، این موکت مشتریان شما را به اشتباه انداخته و انها قبل از قدم گذاشتن بر روی موکت پارکت اداری ممکن است نتوانند ماهیت موکت را تشخیص بدهند و پس از آن نیز که روی ان قدم بگذارند، احساس نرمی و آرامش پیدا خواهند کرد.
پیشنهاد ما موکت تایل است زیرا طرح این موکت ظاهری رسمی و اداری دارد و باعث می شود فضای اداره رسمی تر جلوه نماید. برای رسمی تر جلوه کردن موکت پارکتی اداری، می توانید موکت پارکتی چاپی با رنگ تیره نیز تهیه نمایید که برای اداراتی با فضای باز و بزرگ مناسب است. برای خرید یا اجاره موکت پارکتی میتوانید از فروشگاه های بزرگ موکت، مانند آدین موکت کمک بگیرید.

موکت پارکتی چیست؟

موکت پارکتی از پرفروش ترین موکت های شرکت آدین موکت است. موکت پارکتی ظاهری شبیه به پارکت دارد و به این خاطر جلوه ی لوکسی به فضا می دهد. این محصول از دسته موکت های طرح دار بوده و دارای طرح های متفاوت چوب در رنگ های متفاوت می باشد. موکت پارکتی جلوه ی مدرن تری نسبت به سایر موکت ها دارد و یکی از بهترین انتخاب های برای محیط های اداری است. جنس موکت پارکتی اداری از الیاف پروپلین و یا پلی اتن هست. بیشتر موکت های پارکتی از نخ الیاف درست می شوند. 

موکت پارکتی مناسب چه مکان هایی است؟

موکت های پارکتی یکی از کفپوش های مناسب برای مکان های پر تردد و پر رفت و امد است. موکت پارکتی در دو طرح چوب و سرامیک تولید می شود و شما می توانید از آن در هر مکان پر ترددی نظیر مراکز تجاری، ادارات و شرکت ها، منازل مسکونی و ... استفاده نمایید. در صورت استفاده از این موکت‌، دیگر صدایی از قدم گذاشتن افراد در هنگام تردد در این مکان ها ایجاد نمی شود زیرا موکت ها عایق صدا می باشند. 

قیمت موکت پارکتی اداری

طبیعتا قیمت موکت پارکتی اداری کمی از قیمت موکت های پارکتی دیگر بیشتر است اما کیفیت بسیار بالاتری نیز دارد. برای مثال برعکس موکت پارکتی مسکونی، موکت پارکتی اداری 

بهترین رنگ موکت پارکتی در ادارات

یکی از مهمترین ویژگی های موکت پارکت اداری رنگ آن است. رنگ موکت تاثیر بسیاری در جلوه ی آن دارد و درواقع نقطه قوت آن است. موکت پارکتی اداری در رنگ های گوناگونی تولید می شود و رنگبندی متنوع آن، انتخاب موکت مناسب را آسان تر ساخته است. 
پر طرفدار ترین رنگ موکت پارکتی اداری در میان مشتریان، رنگ طوسی، خاکستری و رنگ چوب طبیعی است. همه رنگ های کاتالوگ موکت طرح پارکت بسیار جذاب و چشم نواز هستند، اما بهتر است با دقت انتخاب شوند. مکانی که می خواهید موکت پارکتی را برای آن تهیه نمایید، تاثیر زیادی خواهد داشت.
بهترین انتخاب ها برای موکت پارکتی در ادارات، رنگ های خنثی مانند طوسی و خاکستری و رنگ های کرم و نسکافه ای هستند. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که اگر رنگ روشنی برای موکت پارکتی اداری خود برگزینید، به تعداد دفعاتی که باید در طول زمان آن موکت را جارو بکشید اضافه می نمایید. 
موکت پارکتی پرز بلند بهتر است یا پرز کوتاه؟

چرا موکت پارکتی پرز کوتاه برای ادارات مناسب تر هستند؟

موکت پرز بلند باعث می شود صندلی های چرخ دار در ادارات، به راحتی جابجا نشوند و رد چرخ آنها نیز بر روی موکت باقی بماند و باعث شود ظاهر موکت جلوه ی بدی پیدا کند.
راه رفتن روی موکت پرز بلند سخت تر است و باعث اذیت شدن افراد می شود.
موکت های پرز کوتاه تا زمان بیشتری تمیز می مانند و سخت تر کثیف می شوند زیرا کثیفی ها نمی توانند به درون پرز های آن نفوذ پیدا کنند.
تمیز کردن موکت پرز کوتاه راحت تر است و با یک جاروی ساده می توان این کار را انجام داد.

Bahareh ghafari
Bahareh ghafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋