Bahareh ghafari

Bahareh ghafari

قیمت باربری گرمدره

گرمدره یکی از مناطق شهر کرج می باشد. شهر کرج در مرکز استان البزر قرار دارد و یکی بزرگترین شهر های کشور ایران است. این شهر به ایران کوچک معروف است زیرا ملیت های مختلفی به این شهل مهاجرت کرده و در آنجا زندگی میکنند. به دلیل پرجمعیت بودن کرج، درخواست باربری از این شهر بسیار بیشتر از درخواست شهر های دیگر برای حمل لوازم منزل و حمل و نقل بار است. به همین دلیل یکی از خدمات اصلی شرکت همسفربار، باربری کرج و باربری گرمدره می باشد.

اگر به دنبال یک باربری خوب و با تجربه با قیمت های مقرون به صرفه در منطقه گرمدره و اطراف کرج هستید، باربری همسفربار خدمات حمل و نقل هرگونه بار را در اختیار شما عزیزان گذاشته است.

احتمالا خود نیز بدانید که قیمت باربری کرج و قیمت باربری گرمدره بر طبق قیمت باربری اتحادیه حمل و نقل در استان البرز به مشتریان ارائه می شود. قیمت باربری گرمدره بستگی به معیار هایی همانند ساعات باربری، کارگران باربری، حجم لوازم شما، ماشین انتخابی شما برای حمل و نقل تعیین خواهد شد. اما قیمت باربری در شرکت همسفربار همیشه ثابت بوده و پس از تعیین قیمت و ثبت سفارش باربری، به هیچ وجه تغییر و افزایش پیدا نخواهد کرد و هیچ گونه مبلغ اضافی از مشتریان عزیز همسفربار گرفته نخواهد شد.

قیمت باربری گرمدره برای سال ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • قیمت کرایه نیسان بار گرمدره: از ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان
  • قیمت کرایه وانت بار گرمدره: از ۱۵۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان
  • قیمت کرایه خاور گرمدره: از ۸۵۰ تا ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
  • دستمزد کارگر برای بیشتر از ۴ طبقه: ۱۹۰ هزار تومان

اما برای اطلاع از قیمت دقیق باربری و قیمت و حمل و نقل بار خود، بهتر است با همسفربار تماس برقرار کنید و با مشورت با پرسنل همسفربار، ماشین باربری مناسب خود و تعداد کارگران مورد نیازتان را بررسی کرده و انتخاب نمایید و سپس از هزینه باربری گرمدره خود مطلع شوید.

شماره تلفن جهت اطلاع از قیمت باربری گرمدره:

02632220254 – 02632500007

قیمت باربری تهران به گرمدره:

قیمت باربری تهران به گرمدره با توجه به قیمت باربری تهران به کرج برای سال ۱۴۰۱ تعیین خواهد شد. البته دوباره متذکر می شوم که هزینه نهایی تنها بر این اساس تعیین نخواهد شد و به نوع ماشین و تعداد کارگران مورد نیاز شما و معیار های بیشتری تعیین خواهد شد.

قیمت باربری تهران به گرمدره در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • کرایه نیسان بار از تهران به گرمدره برای ۲ ساعت: ۳۵۰ هزار تومان
  • کرایه خاور از تهران به گرمدره برای ۳ ساعت: ۸۵۰ هزار تومان

 

قیمت باربری تهران به گرمدره در سال ۱۴۰۰:

همانطور که می توان حدس زد، قیمت باربری تهران به گرمدره و قیمت باربری تهران به کرج در سال ۱۴۰۰ کمی ارزان تر بوده و هزینه کمتری داشته است. قیمت باربری تهران به گرمدره در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر بوده است:

 

  • کرایه وانت بار از تهران به گرمدره: ۱۹۰ هزار تومان
  • کرایه نیسان بار از تهران به گرمدره: ۳۳۰ هزار تومان
  • کرایه خاور از تهران به گرمدره: ۹۰۰ هزار تومان

 

قیمت باربری گرمدره به تهران:

قیمت باربری گرمدره به تهران با توجه به قیمت باربری کرج به تهران محاسبه می شود. قیمت کرایه وانت بار و نیسان بار در کرج و قیمت حمل و نقل بار در کرج همانند هزینه سایر خدمات همسفربار، طبق اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه باربری گرمدره به تهران در سال ۱۴۰۱، با شرکت همسفربار تماس برقرار نمایید: 02632220254 – 02632500007

 

قیمت بسته بندی اثاثیه در گرمدره:

یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی و جابجایی لوازم خانه، بسته بندی انها است که باید با دقت و مهارت زیاد انجام گیرد. بسته بندی اثاثیه بسیار کار حساسی است زیرا اگر با کم و کاستی صورت گیرد و به صورت حرفه ای انجام نشود، صدمات جدی به لوازم منزل شما وارد شده و خسارت زیادی به شما عزیزان وارد شود. بنابراین بهتر است اگر فکر می کنید در این زمینه تخصص کافی ندارید، کار را به کاردانش بسپارید. بسیاری از شرکت های باربری دارای تیم بسته بندی اثاثیه هستند و خدمات بسته بندی لوازم منزل را نیز ارائه می دهند. شرکت همسفربار نیز یکی از همین باربری ها است که تعداد زیادی از کارگران با مهارت خود را به این کار اختصاص داده است تا اموزش ببینند و خدمات بسته بندی حرفه ای اثاثیه را نیز برای ساکنین کرج و ساکنین گرمدره با کمترین هزینه فراهم کرده است. هزینه بسته بندی اثاثیه گرمدره به تعداد لوازم شما و تعداد کارگران مورد نیازتان بستگی دارد، پس نمی توان قیمتی ثابت برای آن در نظر گرفت. بنابراین می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق بسته بندی اثاثیه در گرمدره، با پرسنل باربری همسفربار تماس بگیرید تا قیمت نهایی بسته بندی لوازم منزلتان را به طور دقیق به شما اعلام نمایند.

 

 

Bahareh ghafari
Bahareh ghafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋