sitetamirat5

sitetamirat5

تعمیر یخساز آزتک

تعمیر یخساز آزتک aztech | دستگاه یخساز آزتک aztech یه دستگاه کارآمد تولید یخ در بازار ایران است و طبق استاندارد های روز اتحادیه اروپا ساخته شده است. این دستگاه قابلیت تولید بالای یخ حبه ای را دارد و قابلیت استفاده در رستوران ها، فست فود ها، هتل ها، تالار عروسی، کافی شاپ ها و استفاده در پیک نیک را دارد.در صورتی که نیازمند تعمیر یخساز آزتک aztech هستید، تعمیرات سایت متخصص در تعمیرات یخساز و با دارا بودن تعمیرکار یخساز با تجربه آماده ارائه خدمات به شما می باشد.در زیر به برخی از مدل های یخساز آزتک که تعمیر آن در تعمیرات سایت انجام می شود اشاره میکنیم.

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر یخساز آزتک aztech

یخ ساز آزتک دارای تمامی استاندارهای ایمنی و زیست محیطی می باشد و دارای ایزولاسیون مناسب ،کمپرسور با طول عمر بالا و قطعات با کیفیت ساخته شده است.بدنه آن از استیل ساخته شده است که امکان زنگ زدگی در آن وجود ندارد. از امکانات دیگر یخساز آزتک قابلیت متصل شدن مستقیم به آب شهر است. دستگاه باید به صورت خودکار و مداوم تا زمانی که یخساز پر شود یخ تولید کند و بعد از آن به حالت standby برود در غیر این صورت برای تعمیر یخساز آزتک aztech باید به یک مرکز تعمیر لوازم خانگی معتبر مراجعه کنید.استفاده از عایق مناسب باعث شده است در شرایطی که برق می رود نیز دستگاه یخساز توانایی نگهداری یخ ها را داشته باشد.یخساز آزتک توان تولید ۳۰ الی ۴۰ کیلو در روز را دارد و اگر میزان تولید یخ شما خیلی کم تر از این میزان است شما به تعمیر یخساز آزتک aztech احتیاج پیدا کرده اید.همچنین امکان استفاده از آب میوه و سایر نوشیدنی های طعم به جای آب در این دستگاه فراهم شده است تا یخ های طعم دار دریافت کنید.

  • آب شهری دارای رسوب است برای این که کیفیت یخ خوبی داشته باشید و هم از تعمیر یخساز آزتک aztech نیز جلوگیری کنید بهتر است از فیلتر آب بر سر راه یخساز استفاده کنید.
  • بهتر است دستگاه را به دیوار نچسبانیم و در محیطی قرار دهیم تا هوای در اطراف که جریان داشته باشد.
  • دستگاه را در مقابل نور مستقیم خورشید و یا محیط های گرم و مرطوب قرار ندهید.
  • در صورت آسیب دیدن دستگاه، تعمیر یخساز آزتک aztech خود را بدست تعمیر کار یخساز متخصص بسپارید و با توجه به خطر برق گرفتگی هیچ گاه خود اقدام به سرویس دستگاه نکنید.
  •  برای جدا کردن اتصال سیم از پریز برق همیشه سعی کنید سر سیم را گرفته سپس خارج کنید و هیچ گاه خود سیم را نکشید.
  • جهت جلوگیری از لرزش دستگاه هنگام کار کردن بهتر است دستگاه تراز باشد.
sitetamirat5
sitetamirat5

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋