sitetamirat5

sitetamirat5

فرایند تعمیر یخساز الکترولوکس توسط تعمیرکاران مجرب تعمیرات سایت

 

ما در تعمیرات سایت تمام تلاش خود را بر آن داشته ایم تا رویه تعمیر یخساز الکترولوکس بسیار ساده و آسان باشد. یکی از روش های ثبت درخواست برای شما عزیزان به این شکل است که ابتدا یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای از نحوه عملکرد دستگاه خود تهیه کرده و آن را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید. کارشناسان و متخصصان ما می توانند از طریق این ویدیو به وضعیت و میزان خرابی دستگاه شما تا حدی پی ببرند و صرفا راهنمایی سطحی به شما ارائه دهند.

همچنین شما میتوانید با شماره های مندرج نیز تماس بگیرید و درخواست خود برای تعمیر یخساز الکترولوکس را ثبت نمایید. رویه تعمیر به شرح زیر است:

  • ابتدا لازم است که با شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.
  • سپس هماهنگی های لازم برای انجام عیب یابی دستگاه شما انجام خواهد شد.
  • بعد از اینکه دستگاه شما عیب یابی شد، علت بروز مشکل و هزینه تعمیر آن به اطلاع شما رسانده میشود.
  • پس از تایید از سوی شما تعمیر یخساز الکترولوکس شروع خواهد شد.
  • بعد از تعمیر دستگاه بارها مورد تست و آزمایش قرار میگیرد تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود.
  • در نهایت ضمانت ۹۰ روزه بابت تمام خدمات تعمیراتی ارائه شده به شما تحویل داده میشود.

نکات مهم در رویه تعمیرات یخساز الکترولوکس

از جمله نکات مهمی که در رویه تعمیرات یخساز الکترولوکس باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما با بروز یک اشکال کوچک در دستگاه برای تعمیر آن اقدام کنید؛ در غیر این صورت این مشکل کوچک می تواند به یک مشکل بزرگ و هزینه بر تبدیل شود. همچنین لازم است که برای تعمیر یخساز الکترولوکس خود به نمایندگی مرکزی آن مراجعه کنید تا دستگاه شما به شکل اصولی تعمیر شود. ما در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر یخساز الکترولوکس در کنار شما خواهیم هستیم تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر گردد.

نکات مهم در رویه تعمیرات یخساز الکترولوکس

مزیت های تعمیر یخساز الکترولوکس نمایندگی مرکزی تعمیرات سایت

از جمله مزایای تعمیر یخساز الکترولوکس در نمایندگی مرکزی آن یعنی تعمیرات سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنسین های مجرب و آموزش دیده: ما در تعمیرات سایت دارای تکنسین های مجرب و آموزش دیده ای هستیم که به طور خاص در تعمیر مدل خاص یخساز شما تخصص دارند. آنها با تمام اجزا و عملکرد دستگاه شما آشنا هستند و می دانند که چگونه مشکلات را به درستی تشخیص و برطرف کنند.
  • استفاده از قطعات یدکی اصلی: ما در تعمیرات سایت فقط از قطعات یدکی اصلی و اورجینال برند الکترولوکس استفاده می کنیم که به طور خاص برای دستگاه شما طراحی و ساخته شده اند. این امر تضمین می کند که تعمیر به درستی انجام شده و دستگاه شما به درستی کار خواهد کرد.
  • گارانتی ۹۰ روزه تعمیرات: ما برای کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده گارانتی ۹۰ روزه در نظر گرفته ایم تا خیال شما بابت این مسئله راحت باشد.
  • ثبت درخواست ساده: تعمیر یخساز الکترولوکس در تعمیرات سایت می تواند بسیار راحت باشد. شما می توانید با شماره های مندرج تماس بگیرید تا فرایند تعمیر دستگاه تان شروع شود.
  • اخذ هزینه تعمیرات بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه

تعمیر یخساز الکترولوکس با گارانتی بی قید و شرط

ما در تعمیرات سایت برای کلیه خدمات تعمیراتی که انجام می دهیم گارانتی ۹۰ روزه در نظر می گیریم. داشتن گارانتی به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز مشکل مجدد در محصول پس از تعمیر، تحت پوشش خدمات ما هستید تا با خیالی خاطر دستگاه خود را به نمایندگی مرکزی تعمیر یخساز الکترولوکس بسپارید و بدون هر گونه نگرانی از این دستگاه برای طولانی مدت استفاده کنید.

 
sitetamirat5
sitetamirat5

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋