avayearshia

avayearshia

آوای عرشیا تولید کننده انواع تقویم رومیزی، سررسید و سالنامه با بهترین کیفیت و قیمت و متفاوت ترین محصولات در ایران.

آیا سررسید تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای برندینگ است؟

میتوان گفت مهم‌ترین جنبه و دلیل استفاده از سررسید، جنبه تبلیغاتی بودن آن است. در این مطلب شما را با مدل های سررسید تبلیغاتی آشنا میکنیم، همچنین به مواردی مانند نکات مهم حین خرید سالنامه تبلیغاتی، دلایل و مزایای استفاده از سررسید و سالنامه تبلیغاتی و… میپردازیم.

مطلب مرتبط: قیمت سررسید و قیمت سالنامه به چه عواملی بستگی دارد؟

مطلب مرتبط: بهترین مرکز برای خرید تقویم رومیزی و سررسید در تهران کجاست؟

سررسید یا سالنامه تبلیغاتی چیست؟

مطلب مرتبط: چاپ سررسید اختصاصی آوای عرشیا چه مزایایی دارد؟

سالنامه تبلیغاتی درواقع شبیه به دفتر های تبلیغاتی میباشد اما با این تفاوت که در سالنامه یا سررسید تبلیغاتی، شما میتواند جهت برنامه ریزی مشخصی از آن استفاده کنید زیرا سررسید های تبلیغاتی شامل تاریخ (میلادی و شمسی)، روز، ماه، سال، رویداد های یک سال شمسی و… میشوند.

مطلب مرتبط: قیمت تقویم رومیزی به چه عوملی بستگی دارد؟

تعدادی از مدل های سررسید و سالنامه تبلیغاتی ۱۴۰۰ را برای شما آماده کردایم. برای دیدن نمونه های بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

مطلب مرتبط: سررسید وزیری آوای عرشیا زیبایی را به رخ میکشد!

مطلب مرتبط: تقویم رومیزی تبلیغاتی آوای عرشیا | راهکاری مناسب برای تبلیغات

 همانطور که میدانید هزینه برای بدست آوردن یک مشتری جدید 10 برابر بیشتر از نگهداشتن مشتریان قدیمی است. مدیران و صاحبین کسب و کار همه برنامه های خود را برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می چیننند. در این بین در اواخر سال از سررسید تبلیغاتی برای تشکر از کارمندان و مشتریان برای حسن انتخابشان استفاده می کنند. استفاده از سررسید نتنها باعث دلگرمی کارمندان و مشتریان از اینکه به یادشان بودید می‌شود بلکه موجب یادآوری برای خرید از دوباره از شما هم خواهد شد.

مطلب مرتبط: نمونه ای از تقویم رومیزی شیک و لاکچری

کاغذ هایی که در تولید سررسید تبلیغاتی استفاده میشود میتوان به کاغذ های تحریر سفید یا تحریر کرم رنگ یا کاغذ گلاسه اشاره کرد.

تفاوت سررسید های معمولی با سررسید های تبلیغاتی

علاوه بر موارد بالا، سررسید های تبلیغاتی همان سالنامه های ساده ای هستند که شرکت ها با درج لوگو در صفحات آن، معرفی برند و محصولات شرکت یا سازمانشان، از جنبه تبلیغاتی این محصول نیز بهره مند میشوند. مدت زیادی است که ادارات، شرکت ها، سازمان ها و… از این روش سنتی، جهت تبلیغات و برندیگ شان استفاده میکنند.

مطلب مرتبط: چاپ و سفارش تقویم رومیزی اختصاصی خوبه؟!

سالنامه های تبلیغاتی گرچه از قدیمی ترین روش های برندینگ و تبلیغات به شمار میرود، اما همچنان به دلیل فواید و مزایایی که دارند مورد توجه و استقبال مدیران قرار میگیرد.

مطلب مرتبط: سررسید ارزان | کیفیت را فدای قیمت کنیم یا نه؟!

اگر به دنبال تولید سررسید تبلیغاتی ارزان هستید ما کاغذ تحریر 80 گرمی را به شما پیشنهاد نمیکنیم چون قیمت سررسید تمام شده بیشتر میشود.

منابع:

آوای عرشیا: https://avayearshia.com

سالنامه برگ: https://www.bargcalendar.com

بهار گیفت: https://www.bahargift.com

avayearshia
avayearshia آوای عرشیا تولید کننده انواع تقویم رومیزی، سررسید و سالنامه با بهترین کیفیت و قیمت و متفاوت ترین محصولات در ایران.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋