sitesazz961026

sitesazz961026

توسط ۱ نفر دنبال می شود

خرید سایت فروشگاهی یا طراحی سایت فروشگاهی؟ مسئله اینست

امروزه داشتن سایت به یکی از الزامات تمامی کسب و کارها تبدیل شده است تا جایی که برای حضور در بازار  کار نیاز به حضور قدرتمند در فضای اینترنت بیشتر از گذشته احساس می‌شود. با توجه به اینکه بیشتر کسب و کارها محصول و خدمات ارائه می‌دهند از این رو سایت های فروشگاهی و یا شرکتی روز به روز در حال افزایش می‌باشد. ولی موردی که وجود دارد افراد نمی‌دانند که طراحی سایت بهتر است یا خرید سایت آماده؟

در این مقاله به صورت کامل مزایا و معایب هر دو مورد بررسی می‌شود تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید، لذا از شما کاربر گرامی دعوت می‌کنیم تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

 

از کجا بدانیم خرید سایت بهتر است یا طراحی سایت؟

این مورد به زمان ،هدف و توانایی مالی تان بستگی دارد. در صورتیکه تمایل دارید سایتتان در سریع ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود و کسب درآمد خود را آغاز کنید خرید سایت فروشگاهی را پیشنهاد می‌کنیم. و اگر یک سایت  با امکانات و گرافیک کاملا شخصی و سلیقه‌ای نیاز دارید از طراحی سایت فروشگاهی می‌توان کمک گرفت. قبل از هر چیزی باید بدانید که را‌ه‌اندازی یک فروشگاهی اینترنتی مزایا بسیار زیادی برای کسب و کار شما خواهد داشت از جمله:

  • مشتریان شما دیگر محدود به افرادی نیستند که به صورت فیزیکی به شما مراجعه می‌کنند بلکه شما مشتریان زیادی را به صورت آنلاین خواهید داشت.

 

  • 24 ساعته کسب درآمد می‌کنید حتی در خواب. زیرا وقتی شما سایت دارید درهر ساعتی از شبانه روز مشتری می‌تواند محصولات شما را مشاهده و خرید نماید.

 

  • با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توانید کاتالوگ آنلاینی از محصولات خود ایجاد نمایید و مشتری به هر محصولی از فروشگاه شما دسترسی داشته باشد.

 

  • با استفاده از سایت فروشگاهی هزینه‎‌های تاسیس یک کسب و کار به شدت کاهش می‌یابد زیرا بسیاری از هزینه‌ها مانند اجاره و خرید محل فیزیکی کاهش می‌یابد.

 

  • از مرزهای جغرافیایی عبور می‌کنید. زیرا با استفاده از سایت دیگر کسب و کار شما به یک منطقه و یا شهرتان محدود نخواهید بود. زیرا به راحتی می‌توانید در محدوده استانی و کشوری و حتی گاها بین المللی فعالیت داشته باشید.

 

  • افزایش اعتبار کسب و کار و برند سازی انجام می‌شود و این مورد موجب افزایش اعتبار کسب و کار شما بین مشتریان می‌شود.

 

  • از رقبا یک قدم جلوتر خواهید بود.

مزایای خرید سایت فروشگاهی:

با استفاده از خرید سایت فروشگاهی به راحتی می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید. زیرا این سایت‌های از قبل طراحی شده اند و به شما این امکان را می‌دهند در سریع‌ترین زمان ممکن صاحب سایت شوید.    از مزایای دیگر این است که معمولا امکانات مد نظر برای یک سایت فروشگاهی در سایت های آماده فراهم است و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در واقع سایت سازها گاها امکانات مناسبی برای کاربران فراهم می‌کنند تا کاربر بدون دردسر صاحب سایت شود.

معایب خرید سایت فروشگاهی:

برخی از سایت های فروشگاهی آماده فارسی سازی شده‌ قالب‌‌های آماده موجود در اینترنت بدون بررسی و رفع خطاها می‌باشند. در واقع برخی از شرکت‌ها و اشخاص بدون برطرف کردن خطاهای کدنویسی و تنها با ترجمه قالب (به اسم فارسی سازی) این قالب‌ها و یا سایت ها را به نام خود ثبت می‌کنند و به فروش می‌رسانند و برای خلاص شدن از مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده برای سایت ها پیش بیاید از پشتیبانی سر باز می‌زنند. و مورد دیگر امکانات بسیار بالا و غیراستفاده و بهینه نبودن برخی از سایت های آماده و سرعت لود پایین به دلیل استفاده بیش از حد از افزونه‌ها و فایل‌ها جاوا اسکریپت است.

برای اینکه با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نکنید قبل از خرید با شرکت ارائه دهنده سایت صحبت کنید و به طور کامل اطلاعات مربوط به سرعت و بهینه بودن و افزونه‌ها و موارد دیگر را به دست آورید. افتخار ما در سایت ساز زرین بر این است که هیچ سایتی را فارسی سازی نکرده سایت ها توسط متخصصین طراحی شده اند و از لحاظ بهینگی و سرعت در سطح مناسبی قرار دارند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی:

برخی از افراد ترجیح می‌دهند هزینه‌ی بیشتری صرف نمایند و در عوض سایتی تحویل بگیرند که طبق سلیقه و خواست آنها می‌باشد. در این حالت سیستم و زبان و امکانات مد نظر کاملا طبق سلیقه و خواست مشتری است و همین طور ظاهری که مشتری تمایل دارد عینا پیاده سازی می‌شود. معمولا سایت های طراحی شده از لحاظ امنیت و سرعت و بهینگی کدها در سطح خوبی قرار دارند و امکان توسعه و به روزرسانی کردن آن راحتر است و یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی این است که سایتی با همان قالب در اینترنت وجود نخواهد داشت. و این سایت اختصاصی خواهد بود. (مگر اینکه شرکتی و یا سایتی با استفاده از شگردها و ترفندهای خاص بتواند از کدهای سایت کپی برداری نماید.)

معایب طراحی سایت فروشگاهی:

شاید بتوان گفت عمده‌ترین عیوب در طراحی سایت فروشگاهی طولانی شدن زمان طراحی و هزینه‌ی بالای آن می‌باشد.  گاها برخی از شرکت‌های طراحی کننده سایت‌ها متعهد نیستند و سر موعد مقرر سایت را تحویل نمی‌دهند و این مورد موجب می‌شود بسیاری از افراد به سمت سایت های آماده متمایل می‌شوند.

 

و در پایان...

در این مقاله در رابطه با داشتن سایت فروشگاهی و راه‌های کمک کننده جهت سایت دار شدن شما بیان شد. به این مورد دقت نمایید که بخواهید از خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی کمک بگیرید، در هر دو صورت این موارد باید برای سایت شما در نظر گرفته شود. پشتیبانی رایگان از سایت برای مدتی و پشتیبانی همیشگی در ازای پرداخت حق اشتراک پلن پشتیانی جهت رفع مشکلات احتمالی فنی که ممکن است به وجود آید، سئو اولیه و بهینگی کدها ، سرعت لود مناسب و امکان تست رایگان سایت قبل از خرید سایت و برطرف کردن مشکلات فنی پس از تست سایت طراحی شده و ...

در صورتی که در رابطه با هر کدام از موارد بالا سوال داشتید می‌توانید از طریق برقراری ارتباط با شماره 09104326225 از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

sitesazz961026
sitesazz961026

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋