اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید و به همین منظور به دنبال طراحی وب سایت B2B یا کسب و کار به کسب و کار هستید، توصیه می کنیم برای توضیح ویژگی های یک وب سایت ایده آل B2B مقاله ما را مطالعه کنید.با هم باشید.
بازاریابی B2B چیست؟
قبل از اینکه ویژگی های یک وب سایت ایده آل B2B را شرح دهیم، خوب است به طور خلاصه مفهوم بازاریابی B2B را یادآوری کنیم. بازاریابی B2B یا بازاریابی کسب و کار به تجارت که به عنوان بازاریابی صنعتی نیز شناخته می شود، طراحی سایت مشهد نوعی روش بازاریابی است که در آن یک شرکت کالاها و خدماتی را ارائه می دهد که مورد نیاز شرکت های دیگر است. در واقع در این نوع بازاریابی، هم فروشنده و هم مشتری صاحب کسب و کار هستند و به همین دلیل به این سبک بازاریابی که در گذشته مانند مبادله کالا بود، بازاریابی صنعتی نیز می گویند.
بازاریابی B2B چیست؟
اکنون که با مفهوم بازاریابی B2B آشنا شدید، درک ویژگی های یک وب سایت ایده آل B2B برای شما آسان تر خواهد بود.
ویژگی های یک وب سایت ایده آل B2B را شرح دهید
پیش از این در مقاله نکات کلیدی در توسعه سایت های B2B در سال 2019 به نکات مهم و کاربردی اشاره کردیم که در توسعه سایت B2B باید مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله، میخواهیم ویژگیهای ایدهآل وبسایت B2B را بیان کنیم که باعث موفقیت بازاریابی B2B شما میشود.
سرعت سایت B2B
همانطور که در دنیای واقعی خرید و فروش، جایی که سرعت پاسخگویی به مشتری یکی از تاثیرگذارترین عوامل در فروش موفق در نظر گرفته می شود، سرعت سایت B2B نیز از دو جنبه حیاتی است: کیفیت تجربه کاربر و سئو. در واقع سرعت وب سایت و تجربه کاربری برتر سنگ بنای وب سایت های B2B هستند تحقیقات نشان می دهد که اگر زمان بارگذاری یک وب سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد، احتمال اینکه کاربران وب سایت را رها کنند بیشتر است. موتورهای جستجو نیز دور بودن این وب سایت و کندی آن را درک کرده و در نتیجه رتبه سایت را پایین می آورند.
سئو وب سایت B2B
سئو به این معنی است که شما در بین رقبا بهتر هستید. بنابراین اگر می خواهید یک تجارت آنلاین جدی را مدیریت کنید فاکتور سئو وب سایت B2B خود را فراموش نکنید. اگر کاربران نتوانند آن را در اینترنت پیدا کنند، وب سایت شما، همراه با تمام محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، بی ارزش است. طراحی وب سایت B2B، استراتژی محتوا و توسعه آن باید مطابق با آخرین تکنیک های سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو باشد تا وب سایت شما بتواند رتبه خوبی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما داشته باشد. سئوی سایت نه تنها باید بر اساس کلمات کلیدی تجاری باشد، بلکه باید منطقه محلی را نیز هدف قرار دهد. هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی می کنید، ممکن است بخواهید هر از گاهی از تبلیغات پولی استفاده کنید، اما سئو باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما باشد تا ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید، یعنی ترافیک - خرید جدید.
طراحی گرافیکی متنوع و کاربرپسند
یک طراحی گرافیکی کاربرپسند برای یک وب سایت B2B باید پیام سایت شما را به خوبی به بازدید کننده منتقل کند و آنها را تشویق به عمل یا تعامل کند.این حس اعتماد را می توان با یک طراحی کلی اختصاصی به دست آورد. ایجاد صفحه و طراحی فراخوان ویژه ای که باعث می شود تعامل بازدیدکنندگان در سایت شما روان تر و روان تر شود.
مقیاس پذیری وب سایت B2B
وب سایت های B2B باید این توانایی را داشته باشند که مطابق با روندهای تجاری و نیازهای نوظهور جدید تکامل یابند.
وب سایت B2B موبایل
با رشد تعداد کاربران تلفن همراه و استفاده همه کاربران از اینترنت همراه به جای اینترنت دسکتاپ، طراحی یک وب سایت B2B ریسپانسیو و موبایل بسیار مهم است. صفحه نمایش (مثلا تبلت ها و تلویزیون های هوشمند) افزایش یافته است. پیدا شد اگر کاربران شما می خواهند به راحتی با هر نوع دستگاهی مخصوصا موبایل و به دنبال این مشکل سئو به وب سایت شما دسترسی داشته باشند، گوگل طراحی ریسپانسیو را توصیه می کند. این نوع طراحی اندازه صفحه وب شما را به صفحه تغییر می دهد و تجربه کاربری را بهبود می بخشد.
اخرین حرف
پس از شناسایی ویژگی های ذکر شده برای ارائه ویژگی های کامل وب سایت B2B، منطقی است که این موضوع را در پایان مقاله مورد بحث قرار دهیم. چرا باید برای طراحی وب سایت ایده آل B2B پول خرج کنید؟
طراحی یک وب سایت B2B به معنای شروع به پیاده سازی استراتژی بازاریابی B2B و ورود به حوزه کسب و کار آنلاین است.
این به معنای ایجاد اعتماد و اعتبار بیشتر با همکاران، سرمایه گذاران بالقوه و مشتریان است
این به معنای دستیابی به برتری قدرت در صنعت است
شما به دنبال ایجاد یک مرکز منابع هستید
شما به دنبال ارتباطات تجاری بیشتر هستید
پاسخ ها