سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین تولید کننده و تامین کننده قطعات یدکی و لوازم جانبی لوازم خانگی

ما به خوبی از نیازها و دغدغه های شما در زمینه تهیه قطعات اصلی و باکیفیت با قیمت مناسب آگاه هستیم؛ به همین دلیل،علاوه بر برندهای اسنوا و دوو، قطعات یدکی لوازم خانگی سایر برندهای موجود در بازار را فراهم نمودیم. فروشگاه اسپارت با سابقه درخشان و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت، همواره در کنار شماست. با انتخاب اسپارت استور، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یخچال، کولرگازی و لباسشویی دیگر نگران تامین قطعات یدکی لوازم خانگی نخواهید بود.

در سال ۱۳۹۸، با تلاش‌های بی‌وقفه گروه صنعتی انتخاب، زیرمجموعه‌ای با نام تجاری اسپارت تأسیس شد. این شرکت با هدف تأمین و توزیع قطعات یدکی، کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا تمرکز خود را بر روی ارائه قطعات یدکی لوازم خانگی همچون تجهیزات برودتی، تهویه مطبوع و لباسشویی برای برندهای معتبر و محبوبی مانند اسنوا و دوو قرار داد. با توجه به استقبال گسترده مشتریان و نیاز متنوع بازار، اسپارت علاوه بر قطعات یدکی لوازم خانگی، اکسسوری و لوازم جانبی خانه و مواد شوینده را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرد. ما به خوبی از نیازها و دغدغه های شما در زمینه تهیه قطعات اصلی و باکیفیت با قیمت مناسب آگاه هستیم؛ به همین دلیل،علاوه بر برندهای اسنوا و دوو، قطعات یدکی لوازم خانگی سایر برندهای موجود در بازار را فراهم نمودیم. فروشگاه اسپارت با سابقه درخشان و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت، همواره در کنار شماست. با انتخاب اسپارت استور، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یخچال ، کولرگازی و لباسشویی دیگر نگران تامین قطعات یدکی لوازم خانگی نخواهید بود.

بهترین تولید کننده و تأمین ‌کننده قطعات یدکی و اکسسوری لوازم خانگی

فرایند بررسی و نظارت پیشرفته

یکی از مهم‌ ترین عوامل موفقیت اسپارت، فرآیند بررسی و نظارت دقیق بر روی محصولات است. اسپارت با بهره‌ گیری از آخرین دانش روز و استفاده از سیستم‌های انبارداری به ‌روز، تمامی محصولات با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می کند. کلیه قطعات یدکی، اکسسوری و لوازم جانبی لوازم خانگی قبل از ورود به بازار تحت آزمایش‌ها و بررسی‌های دقیق  واحد کنترل کیفی انتخاب سرویس قرار می‌گیرند و با ضمانت انتخاب سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

شبکه گسترده توزیع

اسپارت با هدف دسترسی آسان و سریع مشتریان به محصولات خود، شبکه‌ای گسترده از شعب در سراسر کشور ایجاد کرده است. این شرکت دارای ۱۲ شعبه اصلی در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، کرج، کرمان، رشت، مشهد، قم، اهواز، کرمانشاه، اردبیل و سنندج است. علاوه بر شعب مستقیم اسپارت، این مجموعه با افتخار بیش از 200 نماینده فروش فعال در کل ایران دارد. همچنین با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با نام اسپارت استور، امکان دسترسی 24 ساعته و ثبت سفارش آنلاین برای مشتریان فراهم شده است. به این ترتیب، مشتریان از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. اسپارت با داشتن نماد تجارت الکترونیک و ارسال کالا به سراسر کشور با سیستم لجستیک پیشرفته، خدماتی سریع و مطمئن به مشتریان خود ارائه می‌دهد و با بهره‌گیری از سیستم‌های انبارداری پیشرفته، مدیریت بهینه موجودی‌ و کاهش هزینه‌ها را امکان‌پذیر ساخته است.

بهترین تولید کننده و تأمین ‌کننده قطعات یدکی و اکسسوری لوازم خانگی

نوآوری و توسعه

اسپارت همواره به دنبال نوآوری و توسعه در زمینه تأمین و توزیع قطعات یدکی، اکسسوری و لوازم جانبی لوازم خانگی است. این شرکت با رصد تقاضای بازار و نیاز مشتریان، به دنبال ارائه محصولات جدید و بهبود مستمر خدمات خود است. اسپارت ضمن همکاری با مراکز تحقیق و توسعه و استفاده از فناوری‌های نوین، به دنبال ارائه راهکارهای خلاقانه و کارآمد برای مشتریان خود است؛ چون رضایت مشتریان همواره اولویت اول این مجموعه است. این شرکت با راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، مشتاقانه شنونده نظرات و پیشنهادات مشتریان بوده با توجه به این بازخوردها، همواره در حال بهبود و توسعه فرآیندها و ارتقاء سطح کیفیت خدمات است.

اسپارت با تکیه بر تجربه و تخصص خود، در مسیر تبدیل شدن به یکی از معتبرترین و بزرگترین تأمین‌کنندگان قطعات یدکی، اکسسوری و لوازم جانبی لوازم خانگی در ایران گام برمی‌دارد. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت بالا، خدمات برتر و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، به یکی از معتبرترین مجموعه ها در صنعت تأمین قطعات یدکی و لوازم جانبی لوازم خانگی تبدیل شده است. یکی از نقاط قوت اسپارت، ارائه خدمات پس از فروش گسترده و مطمئن است. این شرکت با توسعه تیم‌های متخصص و مجرب در حوزه خدمات پس از فروش، اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان در صورت نیاز به تعمیرات یا مشاوره‌های فنی، به سرعت و به بهترین نحو ممکن خدمت‌رسانی شوند.

بهترین تولید کننده و تأمین ‌کننده قطعات یدکی و اکسسوری لوازم خانگی

هدف اسپارت؛ تبدیل شدن به اصلی‌ترین مرجع تأمین قطعات یدکی و اکسسوری لوازم خانگی

هدف اصلی اسپارت، تبدیل شدن به اصلی‌ترین مرجع تأمین و ارائه قطعات یدکی کلیه لوازم خانگی و اکسسوری مرتبط با بهبود سبک زندگی، امنیت، ورزش، سلامت، ساختمان و صنعت است. این مجموعه با ارائه وسیع‌ترین و متنوع‌ترین طیف لوازم جانبی لوازم خانگی و قطعات یدکی با بالاترین کیفیت، خدمات پس از فروش و ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان با اتکا به تعهد و تخصص خود، در مسیر تحقق این چشم‌انداز گام بر می دارد.

دسته‌بندی محصولات اسپارت

در حال حاضر، دسته‌بندی محصولات اسپارت شامل موارد زیر است:

  • قطعات یدکی یخچال فریزر: انواع قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری یخچال فریزرها از جمله کمپرسورها، کندانسور، موتورفن و لوازم جانبی یخچال
  • قطعات یدکی کولرگازی: قطعات یدکی کولرگازی مانند کمپرسورها، گاز مبرد، خازن ها و دیگر قطعات ضروری برای حفظ عملکرد بهینه و طول عمر بیشتر دستگاه.
  • قطعات یدکی ماشین لباسشویی: قطعات یدکی ماشین لباسشویی شامل موتور، پمپ، برد الکترونیکی و کلیه قطعات جانبی ماشین لباسشویی.

اکسسوری و لوازم جانبی: شامل محصولات نظافتی، لوازم جانبی جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، تلویزیون، یخچال، محافظ برق و دستگاه های سلامت محور نظیر تصفیه آب خانگی.

بهترین تولید کننده و تأمین ‌کننده قطعات یدکی و اکسسوری لوازم خانگی

ارتباط با اسپارت

شما می توانید از طریق وبسایت رسمی اسپارت به نشانی espartstore.com ، صفحه رسمی اینستاگرامespart.store  یا فروشگاه های اسپارت در سراسر کشور با ما در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی و خدمات مشتریان اسپارت از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۸۹۵۰۱  آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید محصولات مناسب است. جهت ثبت سفارش سریع می توانید با دسترسی آسان به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به صورت آنلاین می از طریق وب سایت اسپارت استور و یا اپلیکیشن موبایل سفارش خود را ثبت کنید و در هر کجای ایران که هستید، آن را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋