علیرغم پیشرفت فناوری در کشور، هنوز برخی از کسب و کارها به شکل سنتی به فعالیت می پردازند اما این روند در حال تغییر است.
علیرغم پیشرفت فناوری در کشور طی چندسال گذشته، هنوز برخی از کسب و کارها به شکل سنتی به فعالیت می پردازند اما مدیران ارشد مجموعه فروشگاهی قطعات یدکی بی نی سی، تصمیم گرفته اند تا در این صنف سنتی دست به نوآوری زده و برای اولین بار در کشور، امکان سفارش گذاری و خریداری قطعات یدکی را از طریق یک سامانه دیجیتالی مبتنی بر صفحات نمایشگر لمسی و البته وب سایت ایجاد نمایند.
مهمترین مزیت استفاده از این نمایشگرها، سهولت در انتخاب قطعات و افزایش دقت و سرعت برای پروسه یافتن قطعات مذکور در انبارها و تحول به مشتری است که با توجه به انبار عظیم قطعات یدکی بی نی سی که شامل 22 هزار قطعه مختلف است، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
گفتنی است که برند بی نی سی (اشاره به نام روستای بنیس در استان آذربایجان شرقی) با قدمتی در حدود 40 سال، هم اکنون دارای چهار شعبه در شهر تهران است و قصد دارد تا به زودی شعبات خود را در سایر شهرهای کشور نیز گسترش دهد.
فعالیت بی نی سی در کنار فروش قطعات یدکی شامل فعالیت بازرگانی و تولید قطعات یدکی نیز می شود و با توجه به گستره عظیم انبارهای بی نی سی، به نظر می رسد که این مجموعه یکی از کاملترین انبارها را برای محصولات ایران خودرو و سایپا در اختیار دارد که قطعات شرکتی ایساکو و سایپا یدک را نیز شامل می شود.
پاسخ ها