سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پیراهن رونالدو بالاخره به دست برادر فاطمه رسید

برادر فاطمه حمامی دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو که به خواهرش هدیه شده بود را از مدیران باشگاه گرفت.

ورزش سه: پس از ملاقات رونالدو با فاطمه حمامی و اهدای پیراهن خود در النصر به این زن توانمند ایرانی، گفتگویی به نقل از برادر فاطمه حمامی در رسانه‌ها منتشر شد که حواشی زیادی به‌همراه داشت. برادر فاطمه در این گفتگو اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس پیراهنی را که از طرف رونالدو به فاطمه اهدا شده بود، از او گرفته و کیت دوم النصر را به او داده است.

اما خیلی طول نکشید که حسن قربان‌پور، مدیر برنامه فاطمه حمامی در یک گفتگو، این موضوع را تکذیب کرد و این‌طور درباره آن توضیح داد: «لباسی که فاطمه با آن با رونالدو عکس گرفته، کیت اول النصر بوده اما لباسی که به فاطمه داده‌اند، لباس دوم است. متأسفانه برخی از خبرگزاری‌ها شیطنت کردند. اصلاً برادر فاطمه با کسی مصاحبه نکرده است؛ او یک بنا است که صبح تا شب سر کار است و هیچ خبرنگاری هم با او تماس نگرفته است؛ اما برخی شیطنت کردند.» 

پیراهن رونالدو بالاخره به دست برادر فاطمه رسید

او همچنین در ادامه از سفر به تهران و گرفتن پیراهن خبر داد: «مشکل حل می‌شود و فقط یک ناهماهنگی ایجاد شده که قطعاً در ساعات آینده حل می‌شود. الآن قرار است یا به تهران برویم و پیراهن را بگیریم یا برایمان بفرستند.» 

پیراهن رونالدو بالاخره به دست برادر فاطمه رسید

در همین راستا دقایقی پیش مجتبی حمامی برادر فاطمه حمامی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پیراهن زرد رنگ که پیراهن اول النصر است را از مدیران باشگاه پرسپولیس تحویل گرفت. 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋