شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

گاف های مستمر سرمربی در پرسپولیس

به نظر می رسد عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بدون ارائه اطلاعات مناسب در رسانه ها پاسخگوی سوالات است.

طرفداری: حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار طی چند هفته اخیر میهمان یکی از برنامه های تلویزیونی بود و باز هم با اظهارات جدید خود حواشی تازه ای را برای این تیم ایجاد کرد.

گاف‌های ادامه‌دار آقای مدیر در پرسپولیس

همین چند هفته قبل بود که خبیری در ادعایی عجیب و غریب سقف بودجه باقی مانده باشگاه پرسپولیس را مبلغی حدود 70-80 میلیارد تومان اعلام کرد. مبلغی کاملا حدسی در حالی که رقم باقی مانده از سقف بودجه باشگاه پرسپولیس بسیار کمتر بود. همین اظهار نظر کافی بود هواداران پرسپولیس با تکیه به خبری که عضو هیات مدیره شان اعلام کرده خواهان جذب مهاجمی گران قیمت شوند درحالی که سقف بودجه به اشتباه اعلام شده بود.

اما عجیب اینجاست خبیری باز هم به این اشتباهات خود ادامه داد و شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی در مورد نبیل باهویی صحبت کرد. داستان از این قرار است که  کادرپزشکی پرسپولیس روز قبل در مصاحبه ای که روی خروجی رسانه باشگاه قرار گرفت اعلام کرد باهویی تست های پزشکی را پشت سر گذاشته اما به دلیل سرماخوردگی نمی تواند در تمرینات حاضر شود. اما خبیری تنها چند ساعت بعد در برنامه شب های فوتبالی خبر می دهد باهویی قرار است در تست های پزشکی شرکت کند.

به هرحال این برای چندمین بار است که عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مرتکب چنین گاف های بزرگی شده و به موضوعات روز که دغدغه و نقاط ابهام مجموعه پرسپولیس است ورود پیدا کرده و با انجام اشتباهاتی عجیب نه تنها کمکی به آرامش مجموعه نمی کند بلکه سوتفاهمات را افزایش می دهد.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋