simasono707

simasono707

لوگو مسیر رسیدن برند شما به موفقیت است

اگر فکر می کنید برای طراحی لوگو تایپ فقط لازم است نام برند را بنویسید، سخت در اشتباهید! این ساده ترین تعریف از طراحی لوگو نوشتاری است اما تمام آن نیست. عناصر مختلفی وجود دارد که در نظر گرفتن آن ها می تواند شما را در طراحی لوگو اگر طراح هستید و سفارش طراحی لوگوتایپ، اگر صاحب فعالیت هستید، کمک کند. مهم ترین نکته در طراحی لوگو های نوشتاری انتخاب فونت آن هاست.

هدفی که لوگوتایپ ها دنبال می کنند، شناساندن نام برند به مخاطبان است. شناسایی مهم ترین هدف طراحی لوگو برای برند هاست. چرا لوگو طراحی می کنیم تا بتوانیم در هرجایی که امکان جلوه نمایی وجود دارد، برند خود را به مخاطبان مختلف و متعدد بشناسانیم.

چرا باید شناخته شویم؟ تا در میان انبوه مخاطبانی که ما را می بینند، مخاطبان هدف خود را جذب کنیم. مسیر برندینگ برای تمامی فعالیت ها مسیری پر از فراز و نشیب است. تکرار کارها و اقداماتی که برخی برند ها را به موفقیت رسانده است، می تواند مسیری با شیب منفی برای سایر برند ها باشد و هیچ فرمول از پیش نوشته شده ای برای رسیدن به موفقیت نیست به جز اینکه هر فعالیت باید با توجه به نیاز های مخاطبان خود، قدم در مسیر بازاریابی و برندینگ بگذارد و تنها هدفش را بر رضایت کاربران بنا کند.

تعامل با کاربران و ساخت مشتریان وفادار

تعامل شما با کاربران می تواند مشتریانی وفادار را به شما هدیه کند. مشتریان وفادار می توانند گارانتی زنده ماندن برند شما در جامعه باشند. مشتری که بعد از استفاده از محصول یا خدمات شما، دوباره به سراغ شما می آید؛ حداقل کاری که می کند می تواند فعالیت شما را روی پا نگه دارد. حال تصور کنید که به جای 10 مشتری وفادار، 100 مشتری وفادار دارید یا حتی 1000 و در حالت ایده آل، میلیون ها مشتری وفادار خدمات و محصولات برند شما هستند. همین حلقه ی رشد می تواند پیشرفت برند و شناسایی برند شما در جامعه را تضمین کند.

آیا شناسایی برند فقط به درد مشتریان می خورد؟

پاسخ من مطلقا منفی است. شناسایی به درد شناسایی میخورد. یعنی چه؟

یعنی همه باید برند را بشناسند. در هرجایی که نام برند شما می آید، باید به سرعت شناخته شوید؛ اگر مسیر را درست رفته باشید. چرا؟ زیرا مخاطبی که امروز شما نمی شناسد یا به خدمات شما نیازی ندارد، فردا ممکن است به خدمات یا محصول شما نیازمند شود. اگر برند شما را بشناسد، قطعا شما انتخاب او برای رفع نیازش خواهید بود.

simasono707
simasono707

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋