
نصب آپشنها نیز باعث ابطال گارانتی مدیرانخودرو خواهد شد.
مدیرانخودرو با ارسال ایمیل به نمایندگیهایش، از اول آبانماه ۱۴۰۴ تغییراتی را در بخش خدمات پس از فروش خود ایجاد کرده است. جدیدترین شرایط گارانتی مدیران خودرو فاقد سرویسهای ادواری رایگان است. هرکدام از مشتریان که پس از این تاریخ، اتومبیل خود را تحویل بگیرند، دیگر سرویس ادواری رایگان نخواهند داشت.
نخستین بند اضافه شده به شرایط خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اعلام میکند که مشتریان باید سرویس اولیه را در بازه ۶ ماه یا ۶۰۰۰ کیلومتر انجام دهند. به عبارت دیگر مشتریان پس از تحویل خودرو به مدت شش ماه برای انجام سرویس اولیه خود فرصت دارند. اگر چنین اقدامی صورت نگیرد، گارانتی خودرو به سه سال یا ۶۰,۰۰۰ کیلومتر تقلیل خواهد یافت.
دومین بند به موضوع ابطال گارانتی مربوط میشود. در صورت تأخیر در انجام سرویس اولیه یا عدم انجام آن، امکان ابطال گارانتی وجود خواهد داشت. درصورت بروز مشکل در قطعات موتوری، توربوشارژرها و گیربکس این خودرو، گارانتی آن بخش باطل خواهد شد.

بند سوم به ایجاد تغییرات در خودرو مربوط میشود. نصب آپشنها نیز باعث ابطال گارانتی مدیرانخودرو خواهد شد. نمایندگیهای این شرکت بایستی درصورت مشاهده نصب هرگونه آپشن و خارج شدن قطعه از حالت استاندارد، گارانتی سیستمهای مرتبط را لغو کنند.
| نوع آپشن | ابطال گارانتی |
| تغییر در سایز رینگ و تایر | ابطال گارانتی گیربکس اتوماتیک، سیستم تعلیق و جلوبندی |
| نصب لامپ غیراستاندارد، هدلایت، لامپ زنون | ابطال گارانتی گیربکس اتوماتیک و سیستمهای الکتریکی |
| نصب سیستم صوتی شامل مانیتور، باند، آمپلی فایر | ابطال گارانتی گیربکس اتوماتیک و سیستمهای الکتریکی |
| نصب دزدگیر، جیپیاس و دوربین ثبت وقایع | ابطال گارانتی گیربکس اتوماتیک و سیستمهای الکتریکی |
| تغییر در نرم افزار (ریمپ) | ابطال گارانتی گیربکس اتوماتیک و سیستمهای الکتریکی |
| تغییر در رنگ خودرو از طریق سرامیک یا کاور | ابطال گارانتی رنگ و بدنه |
| استفاده از مواد شیمیایی غیراستاندارد مانند شویندهها و اسپریها | ابطال گارانتی رنگ و بدنه و قسمتهای آسیب دیده |
| نصب سینی زیر موتور | ابطال گارانتی گیربکس و موتور |
| استفاده از مکمل اکتان | ابطال گارانتی موتور و سیستم سوخت رسانی |
پاسخ ها