تردز ماه گذشته یک سالگی خود را جشن گرفته بود.
«آدام موسری»، مدیر متا اعلام کرد که تعداد کاربران اپلیکیشن تردز (Threads) اکنون از مرز 200 میلیون نفر عبور کرده است. پیش از این هم «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل شرکت در جلسه اعلام درآمد آن گفتهبود که تردز در شرف رسیدن به نقطه عطف 200 میلیون کاربر است.
Threads در مقایسه با سایر اپلیکیشنهای متا مانند اینستاگرام و واتساپ نسبتاً کوچکتر است، اما با سرعت زیادی رشد میکند. پیش از این زاکربرگ همزمان با جشن ی سالگی تردز، در ماه گذشته گفته بود که تعداد کاربران فعال ماهانه این سرویس به 175 میلیون نفر رسیده است.
حالا آدم موسری پست جدیدی در تردز منتشر کرده است که در آن نوشتهشده:
«با هیجانزدگی اعلام میکنم که ما در Threads از نقطه عطف 200 میلیونی عبور کردیم. امید دارم که تردز بتواند الهامبخش ایدههایی باشد که انسانها را با یکدیگر همراه میکنند و این انجمن شگفتانگیز به رشد خود ادامه دهد. از اینکه وقت خود را در آن سرمایهگذاری کردهاید و بازخوردی ارائه کردهاید که آن را به مکان بهتری تبدیل میکند سپاسگزاریم.»
تردز درحالحاضر شامل تبلیغات یا مدل تجاری خاصی نمیشود، به این معنی که برای متا درآمد چندان زیادی بههمراه ندارد، اما با تداوم رشد پایگاه کاربران آن، غول فناوری میتواند برنامههای خود در این زمینه را نیز پیش ببرد. در حالی که متا بهخوبی توانسته از هرجومرج و جنجالهای مربوط به شبکه اجتماعی ایکس استفاده کند، اما هنوز بهخوبی نتوانسته بهعنوان جایگزینی برای X در بین مردم شناخته شود.
موسری همچنین در پست دیگری به انتقاد یکی از کاربران که تردز نمیخواهد پلتفرمی برای اخبار و وقایع روزانه باشد، پاسخ داده است. او در پستِ خود درباره رویکرد تردز نسبت به اخبار سیاسی نوشت:
«ما در مورد اخبار ورزشی و وقایع زنده و واقعاً تمام اخبار بهجز اخبار سیاسی هیجانزده هستیم. و حتی اخبار سیاسی نیز باید روی پلتفرم وجود داشته باشند، همانطور که اکنون است. ما فقط میخواهیم محتوای سیاسی افرادی که دنبال نمیکنید را به شما نمایش ندهیم.»
پاسخ ها