سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

مدیر عامل اپل ویدیویی جذاب از روند ساخت هدست ویژن پرو منتشر کرد [ساعت]

مدیرعامل اپل ویدیوی جذابی از روند ساخت هدست ویژن پرو منتشر کرد [تماشا کنید]

ویژن پرو رسماً از 2 فوریه (13 بهمن‌ماه) وارد بازار خواهد شد و پیش‌فروش آن از روز جمعه آغاز شده است.

ویدیو جدیدی توسط «تیم کوک»، مدیرعامل اپل منتشرشده که بخشی از روند ساخت هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را نشان می‌دهد. این دستگاه رسماً از 2 فوریه (13 بهمن‌ماه) وارد بازار خواهد شد و پیش‌فروش آن از روز جمعه آغاز شده است.

مدیرعامل اپل در شبکه اجتماعی ایکس ویدیو جدیدی را منتشر کرده است که روند تولید هدست 3500 دلاری این شرکت را به‌صورت اجمالی نشان می‌دهد. در این ویدیو یک دقیقه‌ای شاهد ماشین‌آلاتی هستیم که اجزای مختلف دستگاه مانند لنزهای شیشه‌ای، قاب آلیاژ آلومینیوم و هدبند آن را می‌سازند.

روند ساخت هدست ویژن پرو

اپل حساب زیادی روی هدست ویژن پرو خود باز کرده است و از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین محصول جدید این شرکت پس از آیفون یاد می‌شود. غول کوپرتینویی می‌گوید که Vision Pro تجربه همه‌جانبه‌ای برای بازی، سرگرمی و همچنین امور کاری کاربران ایجاد می‌کند و محتوای دیجیتال را به‌طور یکپارچه در محیط فیزیکی اطراف کاربر نشان می‌دهد. نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو هفته گذشته منتشر شده بود که برخی قابلیت‌های آن را مشخص می‌کرد.

همانطور که گفتیم، پیش‌فروش این هدست از روز جمعه آغاز شده است. اپل همچنین از روز گذشته فروش لوازم جانبی مختلف ویژن پرو را آغاز کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کیف مسافرتی 200 دلاری و نگهدارنده باتری 50 دلاری اشاره کرد.

مدیرعامل اپل ویدیوی جذابی از روند ساخت هدست ویژن پرو منتشر کرد [تماشا کنید]

به‌تازگی همچنین مدیران اپل درباره قابلیت‌های مختلف ویژن پرو صحبت کرده‌اند. به گفته آن‌ها، این دستگاه در زمینه‌هایی ازجمله جراحی کاربرد خواهد داشت و می‌تواند تمام اطلاعات موردنیاز جراح را که تاکنون روی مانیتور نمایش داده می‌شدند، در دسترس آن‌ها قرار دهد. همچنین کوپرتینویی‌ها به توانایی آن در زمینه آموزش نیز اشاره کرده‌اند. با آغاز پیش‌فروش رسمی دستگاه نیز اپل مشخصات کامل ویژن پرو را اعلام کرد که به برخی از سؤالات کاربران درباره این هدست پاسخ می‌دهد.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋