اسرین راد

اسرین راد

معرفی تلویزیون با کیفیت ال جی 65NANO86

تلویزیون ال جی 65NANO86 با 8 میلیون پیکسل در یک تصویر! این را می توان تعریفی واقعی از تلویزیون های نانوسل ال جی 2020 و 2021 نامگذاری کرد. تلویزیون 65 اینچ ال جی نانو 86 از سری نانوسل های این شرکت می باشد که میلیاردها رنگ و سایه زنده را به تصویر هدیه می دهد. تلویزیون فورکی نانوسل نانو 86 در سه اندازه 55، 65 و 75 اینچ تولید و روانه بازار شد؛ این محصول از فناوری نانوسل برای دقت رنگ ها و پنل IPS برای گسترش زاویه دید استفاده می کند؛ هنچنین پردازنده نسل 4 آلفا 7 (α7 Gen4) کیفیت محتوای تصویری را از خوب به عالی تبدیل می سازد. این پردازنده به طور خودکار نور تلویزیون را با شرایط محیط تطبیق می دهد تا وضوح و روشنایی عالی برای هر تصویر به طور خودکار فراهم شود.

کیفیت فوق العاده تصویر NANO86

تلویزیون 2021 ال جی NANO86 از صفحه نمایش ال ای دی با تکنولوژی NanoCell برخوردار استتلویزیون های نانوسل به واسطه برخورداری از طیف رنگی گسترده تر، کیفیت تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی نمایش میدهند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل است. همچنین قابلیت پخش محتوای HDR را به کمک تکنولوژی Cinema HDR با فرمت های HLG, HDR10 Pro و Dolby Vision IQ دارد. تلویزیون فورکی الجی NANO86 به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را بهبود میبخشد. LG این تلویزیون رابه فناوری Local Dimming و LG Local Contrast مجهز کرده است و کنتراست تصویر بسیار خوبی را ارائه میدهد. همچنین به کمک فناوری Ultra Luminance نور پس زمینه تلویزیون را کنترل کرده و کنتراست تصویر را بهبود میبخشد. تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 به کمک تکنولوژی Nano Color و Billion Rich Colors طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش می دهد و باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. این تلویزیون مجهز به پردازشگر قدرتمند و نسل چهارم a7 ال جی است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. تلویزیون ال جی NANO86 سایز 65 اینچ دارای تکنولوژی AI Picture و Image Enhancing نیز می باشد و کیفیت تصاویر را به کمک هوش مصنوعی بهبود می بخشد

صدای فوق العاده و رسا

تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO86 مدل 2021 برای پخش صدا با کیفیت تر از تکنولوژي دالبی اتموس استفاده می کند. توان نهایی صدا در این تلویزیون برابر 20 وات است که به طور همزمان از دو کانال پخش می شود. تراز های صوت های پخش شده توسط این سیستم صوتی به شکل سه بعدی در میحط پخش می شود.

صدای دالبی اتموس در ترکیب با تصاویر دالبی ویژن شما را محو تماشای تصاویر می کند.Ultra Surround  از فناوری های دیگر این پخش کننده صدا است که به ایجاد و افزایش صدای فراگیر کمک می کند. AI Acoustic Tuning و AI Sound در تنظیم اتوماتیک صدا با محتوای در حال پخش و نیز جدا سازی صدا اصلی با صدای پس زمینه نقش موثری دارد. همه این موارد و قابلیت ها باهم سبب ایجاد صدای پر قدرت و با کیفیت در این سری از تلویزیون ها شده است.

برای اظلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

تلویزیون ال جی NANO8665

اسرین راد
اسرین راد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋