banehniaz

banehniaz

نحوه تشخیص تلویزیون های تقلبی مدل 2021

با توجه به اینکه امروزه برند های گوناگونی اقدام به تولید تلویزیون در مدل های مختلف می نمایند و همچنین نحوه ورود این تلویزیون ها به بازار ایران ، امکان تقلبی بودن آن ها زیاد است. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه با مدل های 2021 را دارید این مقاله می تواند در خریدی مطمئن شما را یاری نماید.

 

در سال 2021 با افزایش نرخ دلار شاهد قیمت های بالای تلویزیون ها در انواع گوناگون هستیم که در این میان افراد سودجوی بسیاری هستند که تلویزیون های تقلبی را با قیمت های پایین تر از بازار به مشتریان می فروشند. این تلویزیون ها که برند های نا معتبری دارند با جعل نام و برند آن ها به عنوان کالای اصلی ممکن است به مشتریان فروخته شود که مطمئنا با گذر زمان مشتریان را دچار مشکلاتی خواهند نمود.

 

1.شبیه سازی کالاها به عنوان کالای اصل

یکی از راهکار های متقلبین برای فروش تلویزیون به عنوان مدل 2021 استفاده از تغییراتی در نام ، برچسب و لوگو بر روی جعبه و یا تلویزیون می باشد. امروزه با توجه به این که خرید تلویزیون از بانه به عنوان یکی از راهکارها برای خرید با قیمت مناسب پیشنهاد می شود ، متقلبین با استفاده از ایجاد شباهت هایی در بسته بندی و درج برند تقلبی بر روی دستگاه تلویزیون هایی با قیمت پایین را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند که بسیاری از افراد فریب آن ها را خورده و اقدام به خریداری آن ها می نمایند. بنابراین اولین راهکار پیش از خرید تلویزیون از بانه پیدا کردن فروشگاه مطمئن می باشد. همچنین مقایسه قیمت تلویزیون ها در فروشگاه های گوناگون و معتبر می تواند راه دیگری برای تشخیص تلویزیون های اصلی و تقلبی باشد.

 

اختلاف قیمت زیاد می تواند یکی از اصلی ترین دلایل و تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی باشد. پس هیچگاه گول قیمت های پایین این شرکت ها را نخورده و با آگاهی کامل اقدام به خرید تلویزیون از بانه نمایید.قیمت تلویزیون از بانه ممکن است پایین تر از سایر فروشگاه ها باشد اما این اختلاف قیمت به هیچ عنوان بسیار زیاد نمی باشد.

خرید تلویزیون از بانه

 

2. استفاده از واژه هایی که فروشنده به وسیله آن خریدار را فریب می دهد.

متقلبین با استفاده از واژه هایی مانند این دستگاه مدل سال 2021 است و با توجه به این که این مدل جدید می باشد ممکن است نمونه مشابه آن را در دیگر فروشگاه ها پیدا ننمایید قصد فریب خریدار و فروش تلویزیون تقلبی را دارند. افراد سود جو با استفاده از چنین جملاتی قصد فریب خریدار را دارند. کلماتی همچون جدید ، منحصر به فرد و... از آن دست از کلماتی هستند که سودجویان با استفاده از آن ها شما را ترغیب به خرید تلویزیون تقلبی می نمایند.

 

همچنین برخی دیگر از فروشندگان تلویزیون های مدل پایین تر مانند 2020 یا 2019 خود را با نام مدل 2021 و با قیمت های بسیار بالاتر به می فروشند که این کار را با جعل مدل دستگاه به راحتی انجام می دهند. بنابراین اطلاع کافی از دستگاه مد نظر خود و تحقیق و بررسی درباره آنچه که قصد خرید آن را دارید از نکات ضروری به حساب می آید.

 

3.اطلاع کافی از ویژگی های دستگاه مورد نظر

بسیاری از فروشندگان متقلب تلویزیون های خود را با ویژگی هایی که عملا در آنها خبری از آن این ویژگی ها نیست به فروش می رسانند و خریدار که هیچ پیش زمینه و آگاهی نسبت به این ویژگی ها ندارد گول خریدار را می خورد. به طور مثال تلویزیون مدل SM8100 ال جی که در سال 2019 تولید شده است را با فناوری هایی همچون فناوری نانوسل ، پردازنده و سیستم صوتی قدرتمند ، صفحه نمایش IPS و... به شما معرفی کرده اما به دلیل عدم آگاهی شما از این موارد و عدم تشخیص صحیح از دارا بودن این ویژگی ها مدل 2 سال پیش را به عنوان مدل 2021 به مشتری با قیمتی بالا به فروش می رساند و ممکن است هیچگاه شما از این موضوع اطلاع پیدا ننمایید.

 

پس پیش از خرید تلویزیون از بانه با انتخاب تلویزیون مورد نظر خود و در اختیار داشتن اطلاعات کافی درباره ویژگی ها ، بسته بندی و دیگر مواردی که می توان به وسیله آن اقدام به تشخیص تلویزیون اصل از فرع نمود ، خرید خود را انجام دهید. خرید تلویزیون از فروشگاه معتبر خیال شما را می تواند از بابت این موضوع راحت نماید.

 

4. جستجوی محصول خود در سایت شرکت مورد نظر

تمامی تلویزیون های مدل 2021 و یا قدیمی تر دارای نام و مدل مشخصی می باشند که در سرچ در گوگل و ورود به سایت برند می توانید اطلاعات کاملی درباره بسته بندی ، ویژگی ها ، مدل ریموت دستگاه ، شکل و ظاهر و دیگر موارد پیدا کنید که با تطابق آن ها در هنگام خرید تلویزیون از بانه ، با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. تلویزیون سامسونگ و یا تلویزیون ال جی که به عنوان پرفروش ترین تلویزیون های بازار محسوب می شوند تمامی مدل های خود را با مشخصات کامل در سایت خود قرار داده اند تا با استفاده از آن ها و مطابقت برخی نکات خرید تلویزیون مطمئنی داشته باشید.

 

همچنین سریال نامبر هر تلویزیون دارای مشخصاتی درباره سال ساخت ، ویژگی های محصول ، اندازه تلویزیون و... می باشد که تطابق این سریال با سریال درج شده در روی بسته بندی و پشت تلویزیون از دیگر نکاتی است که پیش از خرید تلویزیون از بانه می بایست انجام داده شود.

 

در پایان با توجه به نکاتی که گفته شد اولین و مهم ترین موضوع درباره خرید تلویزیون از بانه این است که فروشگاه مورد نشر شما معتبر باشد. با تحقیق و بررسی درباره شرکت مورد نظر خود می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید تلویزیون مدنظر خود نمایید. فروشگاه بانه نیاز با سال ها تجربه در زمینه خرید تلویزیون از بانه در کنار رضایت مشتریان و تضمین اصالت کالای خود به عنوان یکی از مناسب ترین فروشگاه های خرید از بانه به شمار می رود.

 

بنابراین شما عزیزان می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید تلویزیون مورد نظر خود از این فروشگاه نمایید. قیمت تلویزیون از بانه در فروشگاه بانه نیاز مناسب تر از سایر فروشگاه ها است که این مزیت در کنار تضمین اصالت کالا می تواند بهترین خرید را برای مشتری به ارمغان آورد.

banehniaz
banehniaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋