sidodas197

sidodas197

ویژگی‌های فیلتر اینلاین In Line و کاربر آن

 

 

کمپانی Omnipure سال ها در زمینه تولید فیلترهای مربوط به دستگاه تصفیه آب فعال بوده است. پک فیلتر پیش تصفیه این لاین (in-line) T33 به صورت ویژه برای دستگاه هایی طراحی گردیده است که فاقد هوزینگ هستند و از فیلترهای این لاین بهره می برند.

 

از فیلترهای این لاین (in-line) چه می دانید؟

پک حاضر شامل فیلترهایی است که نقش موثری در تصفیه اولیه آب دارند؛

فیلتر الیافی

فیلتر کربن فعال

فیلتر کربن بلاک

فیلتر الیافی نوع ۵میکرون موجود در این پک تمامی ذرات معلق بالای ۵ میکرون موجود در آب را حذف می نماید. همچنین در مرحله بعدی فیلتر کربن فعال، مواد شیمیایی خطرناک موجود در آب نظیر کلر را از بین برده و طعم آب را بهبود می بخشد و در آخر فیلتر کربن بلاک آن، کار دو فیلتر قبلی را تکمیل نموده و اجازه عبور هیچگونه عامل بیماری زای بالای ۵ میکرون را نمی دهد.

مواد اولیه به کار رفته در پک فیلتر پیش تصفیه T33 از کلاس غذایی (FOOD GRADE) است و از منظر سلامت درجه کیفی بالایی دارد.
همینطور کربن های به کار رفته در مرحله دوم و سوم این پک فیلتر پیش تصفیه  ۱۰۰درصد گیاهی (COCONUT) می باشد و قدرت تصفیه کنندگی بالایی دارد.
همینطور که پیشتر بیان کردیم، فیلترهای (in-line) برای برخی از دستگاه های خاص نظیر برخی از مدل های دستگاه تصفیه آب آکواجوی نظیر لوتوس، لیلیوم، رز و تولیپ به کار می رود.

البته تمامی دستگاه های تصفیه آبی که از فیلتر های (in-line) پشتیبانی می کنند، قادر به استفاده از پک فیلتر پیش تصفیه این لاین T33 می باشند. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه نمود این است که فیلترهای این لاین هیچ تفاوتی از نظر قدرت تصفیه کنندگی با سایر فیلترها ندارند. اما به صورت اجمالی از مهمترین مزایا و معایب آن می توان به ترتیب به قابلیت نصب آسان و گران بودن آن اشاره نمود.

فیلترهای اینلاین (In-Line) به صورت یک کپسول طراحی شده اند که محفظه و فیلتر با هم تلفیق شده اند و توسط شیلنگ ها و بست های مخصوص به سایر فیلتر ها و قسمت های دستگاه های تصفیه آب متصل می شوند. تعویض و استفاده آسان این فیلتر ها از مزیت ها آن ها به شماره می رود. از این رو در دستگاه های تصفیه آب خانگی از آن ها استفاده می شود. شرکت پالایه سازان مجموعه ای متنوع از این فیلتر ها را جهت استفاده در دستگاه های تصفیه آب و سایر مصارف با کیفیت بالا و استاندارد تهیه می کند.

 

مزایای فیلتر های In-Line (این لاین)

استفاده آسان و بدون ابزار و اتصالات مخصوص

بهداشتی تر نسبت به مدل های کارتریجی

طول عمر بالاتر

اشغال فضای کمتر به علت طراحی ویژه

استفاده آسان و بدون ابزار

رعایت بهتر اصول بهداشتی به علت عدم تماس فیلتر با دست در حین تعویض فیلتر

دارای گواهی استاندارد ایران و بین المللی

 

خصوصیات فیلتر های In-Line

حذف مواد آلاینده

حذف مواد آلاینده

حذف ذرات شن

حذف ذرات شن

حذف شوری آب

حذف شوری آب

استفاده آسان و بدون ابزار

استفاده آسان و بدون ابزار

عمر طولانی

عمر طولانی

 

انواع فیلتر های  In Line

 

فیلتر مینرال

فیلتر مینرال برای آن دسته از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی طراحی شده‌ است که عمل تصفیه آب را به روش اسمز معکوس انجام می‌دهند. این فیلتر که با نام فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه خانگی نیز شناخته می‌شود، آب تصفیه شده خروجی را از جهت عناصر مفید برای بدن که ممکن است طی فرایند تصفیه آب از دست رفته باشند غنی می‌کند. فیلتر مینرال املاحی چون کلسیم و منیزیم را به آب می‌افزاید. عمر مفید فیلترهای مینرال بسته به حجم آبی که دستگاه تصفیه می‌کند حدود ۶ تا ۱۲ ماه است. پس از گذشت این مدت زمان باید اقدام به تعویض فیلتر مینرال کنید.

 

فیلتر پیش ممبران

فیلتر پیش ممبران نقش مستقیمی در عمل تصفیه آب ندارد. وظیفه این فیلتر همان‌طور که از نامش پیداست محافظت از فیلتر ممبران است. با توجه به ارزش بالای فیلترهای ممبران، با استفاده از یک فیلتر پیش ممبران می‌توانید طول عمر و دوام این فیلتر ارزشمند را افزایش دهید. حضور فیلتر پیش ممبران چندان ضروری نیست اما با استفاده از این فیلتر، ذرات معلق نمی‌توانند وارد فیلتر ممبران شوند

 

فیلتر پست کربن

فیلتر پست کربن در مرحله پنجم دستگاه‌ تصفیه آب خانگی قرار می‌گیرد وظیفه دارد هرگونه ماده شیمیایی باقی مانده در آب را حذف کند. افرادی که حساسیت‌های گوارشی دارند و می‌خواهند از آشامیدن آبی کاملا سالم اطمینان خاطر داشته باشند، باید از دستگاه‌های تصفیه آبی استفاده کنند که مجهز به فیلتر کربن پست کربن باشند. فیلترهای پست کربن که به آن‌ها فیلتر خطی یا اینلاین نیز گفته می‌شود به صورت خطی در مدار دستگاه‌های تصفیه آب قرار می‌گیرند.

 

فیلتر لیوانی

فیلتر لیوانی یک نوع فیلتر تصفیه آب داخلی یخچال است که با استفاده از کربن بلاک موجود در آب باعث رفع بو، طعم و رنگ بد آب در انواع یخچال ها می گردد.

 

فیلتر یخچالی

انواع فیلتر یخچالی وجود دارد که برای دسته‌ای از یخچال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یخچال‌های ساید بای ساید و بسیاری از انواع دیگر یخچال‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت مستقیم به آب شهری متصل می‌شوند. به همین خاطر برای حفظ سلامتی و اطمینان از نوشیدن آب سالم لازم است آب را از فیلترهای مخصوصی عبور دارد که با نام فیلتر یخچالی شناخته می‌شوند. وظیفه اصلی فیلتر یخچالی کاهش آلودگی‌های آب، حذف کلر و هرگونه ماده شیمیایی موجود در آب است. انواع فیلتر یخچالی بطور کلی به دو دسته فیلتر داخلی و فیلتر خارجی تقسیم بندی می‌شود.

 

فیلتر پلی فسفات (لباسشویی)

برای از بین بردن رسوبات لباسشویی که باعث کاهش عمر مفید لباسشویی‌های خانگی می‌شود، بهترین انتخاب استفاده از فیلتر پلی فسفات است.

 

منبع: https://www.palayesazan.com/filters/

sidodas197
sidodas197

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋