موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دیجی کالا چطور دیجی کالا شد؟؟؟

 

درست در بهمن سال 1385 بود که زمزمه‌هایی از ورود یک فروشگاه آنلاین جدید به اینترنت، بر سر زبان‌ها افتاد! در واقع از زمانی که برادران محمدی رویای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه را در سر داشتند، بیش از 15 سال می‌گذرد و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که در آن زمان فقط 5 کارمند داشت، در حال حاضر کارمندان این فروشگاه اینترنتی به بیش از 2000 نفر رسیده است که رقم قابل توجهی است.

این فروشگاه اینترنتی در مسیر پیشرفت خود، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است که قطعاً جذب سرمایه سرآوا پارس در سال 1391 از مهم‌ترین این فراز و نشیب‌ها و وقایع مهم محسوب می‌شود.

در واقع ایده خرید حضوری دوربین برادران محمدی که نهال ایجاد فروشگاه اینترنتی برای نقد و بررسی را کاشته بود، حال پس از گذشت بیش از 15 سال به یک درخت تنومند در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل شده است. دیجی کالا به غیر از اینکه یک فروشگاه اینترنتی است، زیر مجموعه‌های مختلفی دارد که شامل دیجی استایل، فیدیبو، دیجی پی، دیجی نکست، دیجی کلاب، دیجی پلاس، کمدا، پیندو و دیجی اکسپرس است.

همانطور که گفته شد، دیجی کالا گستره فعالیت خود را فقط به فروش محصولات و کالاهای مختلف از طریف فروشگاه اینترنتی دیجی کالا محدود نکرد و با ایجاد پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف در حوزه‌های گوناگون، توانسته تأثیر بسزایی در بازار و اقتصاد ایران داشته باشد.

در بین این فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های زیر مجموعه دیجی کالا، برخی از آن‌ها توانسته‌اند در طی سال‌های حضور خود در بازار ایران، تأثیر بسزایی برجا بگذارند. در ادامه به معرفی این شرکت‌ها و پلفترم ها می‌پردازیم.

برای دریافت تخفیف های ویژه دیجی کالا روی لینک رو به رو کلیک کنید: کد تخفیف دیجی کالا 

 

منبع: https://sanapress.ir/268018/%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%d8%a7/

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋