موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

انواع محصولات را با استفاده از کد تخفیف های دیجی کالا جت خریداری کنید

همچنین بدون نیاز به حضور در شلوغی شهر، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و منتظر باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. یکی از فروشگاه‌هایی که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته‌است، دیجی کالا می‌باشد. بعد از مشاهده استقبال بی‌نظیر مردم، دیجی کالا جت نیز راه‌اندازی شد که در ادامه قصد داریم به معرفی این زیرمجموعه از دیجی‌کالا و مزایای آن بپردازیم.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت در واقع یکی از پلتفرم‌هایی است که به عنوان زیرمجموعه‌ای از دیجی کالا فعالیت خود را آغاز کرد. اگرچه دیجی کالا از سال ۹۷ محصولات سوپرمارکتی را به مجموعه خود اضافه کرده‌است، اما دیجی کالا جت پلتفرمی جدید و نوظهور است.

امروزه شهرهای تهران و کرج می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند و به تازگی در مشهد نیز به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده‌است. در صورت موفقیت این آزمایش در شهر مشهد، به لیست شهرهای این اپلیکیشن شهرهای بزرگ دیگری مثل اصفهان، شیراز، قم و… اضافه می‌شود.

ویژگی اصلی دیجی کالا جت، سرعت بالای آن در ارسال مایحتاج روزانه می‌باشد. در واقع افراد بدون نیاز به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها برای خریدهای روزانه، می‌توانند به دیجی کالا جت مراجعه کنند تا از نزدیک‌ترین سوپرمارکت، سفارشات شما را به دستتان برساند.

درست است که دیجی کالا جت به عنوان زیرمجموعه‌ی دیجی کالا فعالیت می‌کند، اما برای این مجموعه سایتی جداگانه راه‌اندازی شده‌است. با این کار از تعداد نفرات آنلاین در سایت دیجی کالا کاسته می‌شود و با خلوتی سایت، مردم خریدی راحت‌تری خواهند داشت.

کد تخفیف دیجی کالا جت 

دیجی کالا جت در ابتدا تنها پلتفرمی برای سفارش محصولات سوپرمارکتی از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها بود، اما به مرور به امکانات و خدمات خود اضافه کرد. تا جایی که امروزه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا جت، از رستوران‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، قنادی‌ها، کافه‌ها، پروتئینی و… کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. البته همچنان قانون ارسال سریع برای این فروشگاه‌ها و مراکز جدید صدق می‌کند و محصول شما توسط پیک دیجی اکسپرس به دستتان می‌رسد.

مزایای خرید از دیجی کالا جت

در سال‌های اخیر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوتی در حوزه فروش محصولات سوپرمارکتی با تخفیف، به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اما در این میان، دیجی کالا جت یکی از سایت‌هایی است که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های مثبت و مزایای این مجموعه و علت محبوب شدن آن می‌پردازیم.

منبع: https://www.imna.ir/news/678604/%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B3%D8%A8%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%AC%D8%AA

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋