shiralat.top

shiralat.top

نکاتی در مورد شیر روشویی پایه بلند

نکاتی در مورد شیر روشویی پایه بلند

در ادامه ی مطالبی که در مقاله ی شیرهای پایه بلند گفته شد، می خواهیم نکات مهم دیگری برای خرید شیر آب پایه بلند متناسب با شرایط سرویس بهداشتی یا حمام تان بیان کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی و مالی فعلی خرید درست بسیار برای مشتریان اهمیت دارد. زیرا در صورتی که پس از خرید شیرآلات متوجه شوند که امکان استفاده ی  درست از شیرآلات را ندارند و یا در صورت نصب شیرآلات در سرویس بهداشتی یا حمام دچار محدودیت دسترسی به آب یا سایر مشکلات می شوند، امکان خرید مجدد شیر آب با هزینه ی گزاف را ندارند و یا برای مرجوع کردن شیرآلات باید مجددا زمان بگذارند. این یعنی ضرر در صرف پول و هزینه. پس برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و سرمایه تان این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

 

 

قیمت شیر روشویی پایه بلند

شیرآلات روشویی پایه بلند بخاطر بروز بودن و تنوع رنگ و طرح بسیار گرانتر از شیرهای روشویی معمولی هستند. شیرآلات پایه بلند جزو شیرآلات لوکس هستند، در نتیجه قیمتی که برای یک شیر آب روشویی با پایه بلند می پردازید بسیار بالاست. اما اگر برندهای مرغوب شیرآلات داخلی را انتخاب کنید، قیمت های مقرون به صرفه تری خواهید دید و این محصولات استحکام و ماندگاری خوبی دارند. علاوه براین ها شیر پایه بلند طلایی نسبت به مدل های دیگر قیمت بیشتری دارد و بیشتر برای خانه هایی با معماری مجلل و بروز استفاده می شود. پوشش این شیرها روکش تیتانیوم PVD می باشد که در بین روش های متفاوت برای آبکاری شیرآلات مقاوم ترین پوشش به حساب می آید.

 

شیر روشویی پایه بلند ارزان

شیر روشویی پایه بلند مثل انواع معمولی دارای طرح های متنوع و قیمت های متفاوتی هستند. البته اکثرا مدل های مدرنی دارند، اما طرح های عتیقه ای نیز وجود دارند که جزو شیرآلات لوکس خارجی قرار می گیرند. در بین شیرآلات تولید داخل، شیرآلات ارزان قیمت اما با کیفیت از نوع پایه بلند وجود دارد که از نظر اقتصادی شرایط خرید راحت تری دارند. در عین حال استحکام و ماندگاری خوبی نیز دارند.

 

شیرپایه بلند طلایی

امروزه شیرهای آب با اهرم طلایی در بین دوستداران سبک کلاسیک بسیار محبوب شده اند. آن هم به خاطر ظاهر دیدنی و مجللی که این رنگ به حمام و توالت خانه های گران قیمت می دهد. بخاطر اینکه روش تولید شیرهای پایه بلند با انواع معمولی تفاوتی ندارد، به راحتی می توانید انواع شیرهای پایه بلند از نظر قیمت و طرح پیدا کنید. بهتراست  پیش از خرید شیرآلات بودجه خود را مشخص کرده و بر اساس هزینه تان برندهای داخلی و خارجی را انتخاب کنید. شیرهای پایه بلند طلایی خارجی معمولاً گران تر از تولیدات ایرانی و چینی هستند. در بین محصولات خارجی نمونه های لوکس شیرآلات تولید شده در ترکیه و ایتالیا را خواهید دید. روکش شیرهای طلای امروزی اغلب یک پوشش تیتانیوم PVD است که در بین راه های مختلف آبکاری شیرآلات، مقاوم ترین پوشش محسوب می شود. تولیدکننده های ایرانی هم شیرآلات طلای تولید شده را با همین مکانیزم آبکاری می کنند. آبکاری شیرآلات تحت خلاء و نوع طراحی و عملکرد قطعات داخلی تفاوت تولیدات داخلی با برندهای خارجی است. وگرنه از نظر استحکام و سطح کیفی کلی تفاوت چندانی بین شیرهای طلایی پایه بلند خارجی و داخلی وجود ندارد. اگر قصد خرید شیرآلات پایه بلند برای روشویی کابینتی خود دارید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به شیرآلات موجود در فروشگاه اینترنتی شیرآلات تاپ بیندازید. در ساختمان های جدید، تنوع زیادی در طرح ها، رنگ ها و قیمت لوسترهای سقف بلند وجود دارد. بنابراین با خرید اینترنتی شیرآلات از سایت شیرآلات تاپ نیازی به صرف زمان طولانی در بازار نخواهید داشت. 


 

نکات مهم در هنگام خرید شیر روشویی پایه بلند

از اساسی ترین مواردی که در انتخاب شیر روشویی پایه بلند با ماندگاری بالا باید در نظر گرفت، نوع سینک روشویی است، شیرآلات پایه بلند فقط برای روشویی های کاسه ای یا کابینتی انتخاب ایده آلی هستند. به دوام و سطح کیفی قطعات داخلی شیر آب مد نظرتان توجه کنید. اگر قصد خرید شیر آب پایه بلند با پوشش طلا را دارید، حتما به کیفیت روکش آن دقت فرمایید. ارتفاع شیر آب های پایه بلند متفاوت است و در زمان انتخاب مدل شیر مناسب با سینک ظرفشویی حمام یا سرویس بهداشتی تان باید به تناسب ارتفاع شیر با کاسه ی روشویی توجه کنید.

 

و در پایان…

اگر قصد دارید حمام و سرویس بهداشتی خانه یا محل کارتان را استایل کنید یا بازسازی نمایید، پیش از نمای ظاهری شیرآلات و سایر لوازم و اکسسوری ها تناسب شیرآلات با روشویی و نحوه ی معماری سرویس ها اهمیت بسیار زیادی دارد ممکن است نوع شیر آبی که شما پسند کرده اید قابل نصب و استفاده بر روی سینک روشویی یا وان یا… شما نباشد. پس به هنگام خرید شیرآلات ابتدا نوع و هماهنگی جزئیات مدل شیرآلات و بعد از آن سطح کیفیت شیر آب مهم است. در مراحل بعدی ظاهر و قیمت کالا اهمیت دارد. در کنار تمام نکاتی که در این مقاله و مقاله ی قبل در مورد شیرآلات پایه بلند بیان نمودیم سعی در خرید شیرآلات با طرح ساده و جذاب داشته باشید تا با تغییر مد و طرح ها نیاز به خرید مجدد لوازم اساسی سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه نداشته باشید.

shiralat.top
shiralat.top

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋