shiralat.top

shiralat.top

شیرهای پایه بلند

شیر روشویی پایه بلند

تاکنون نام شیر آب پایه بلند را شنیده اید؟ شیرآلات و سینک ها مدل های متنوعی دارند که یکی از آنها شیر روشویی پایه بلند می باشد. این نوع شیرآلات با افزایش فروش روشویی های کابینتی بسیار محبوب شده اند، اما شاید برای شما سوال باشد که چرا؟

دلیل این امر این است که در سینک های کابینتی در سرویس بهداشتی به دلیل استفاده از سینک های روکار که محل مناسبی برای نصب شیر روی سینک ندارند، باید از شیرهای سینک با پایه بلند برای روشویی استفاده شود. این نوع شیرآلات را بیشتر در حمام های سبک مدرن و سینک روشویی در سرویس های بهداشتی استفاده میکنند. شیر آب پایه بلند دارای سبک ها و مدل های متنوعی می باشد که در این مقاله از شیرآلات تاپ میخواهیم به تمام موارد لازم در مورد شیر روشویی پایه بلند بپردازیم تا به هنگام خرید تمام نکات را در نظر داشته باشید. پس اگر شما هم میخواهید برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی یا حمام تان شیر آب پایه بلند بخرید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید، مطمئنا نکات جالبی را برایتان بازگو می کنیم.

 

تفاوت شیر روشویی پایه بلند با شیر روشویی معمولی

مدل ها، طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی از شیرآلات روشویی پایه بلند وجود دارد که با ظاهر مدرن یا کلاسیک خود فضایی مدرن و پیچیده را ایجاد می کند. امروزه ست های شیر آب شامل شیر روشویی پایه بلند نیز می شود و می توانید شیر آب معمولی یا پایه بلند را برگزینید. در نتیجه اگر قصد خرید یک شیر آب بادوام را دارید، به راحتی می توانید یک شیر روشویی پایه بلند را با سایر شیرآلات خانگی از جمله شیر توالت هماهنگ کنید. ویژگی اصلی این شیرها ارتفاع علمک آنهاست که نسبت به شیرهای معمولی بیشتر است. اکنون می خواهیم تفاوت شیرهای معمولی و پایه بلند را بررسی کنیم. در ادامه ی مقاله این دو نوع شیر را از نظر کارایی، ارتفاع علمک و قیمت با هم مقایسه می کنیم و هر کدام را توضیح می دهیم.

تفاوت عملکرد شیر روشویی پایه بلند و معمولی

شیر روشویی پایه بلند و معمولی از نظر کارایی هیچ تفاوتی با هم ندارند. هر دو نوع شیر دارای کارتریج و از نوع اهرمی هستند. دسته های اهرمی این شیرهای پایه بلند جریان آب به سمت آبریز را هدایت می کنند. کنترل دما و فشار آب در هر دو نوع شیر آب پایه بلند و معمولی  مشابه است.

تفاوت قیمت شیر روشویی پایه بلند و معمولی

شیرهای سینک پایه بلند با عمر طولانی فقط کمی گرانتر از انواع معمولی هستند و می توان گفت که تفاوت قابل توجهی ندارند. از نظر طرح، رنگ، جنس و تنوع یکسان هستند. جدیدا بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده ی شیرآلات ساختمانی  شیرهای پایه بلند با عمر طولانی را نیز به کیت‌های شیر آب برای فروش اضافه کرده‌اند. پس دیگر نیازی به تهیه شیر روشویی پایه بلند جداگانه برای سینک های زیر کابینتی خود نخواهید داشت. در عین حال، ظاهر تمام شیرآلات خانه شما یکسان و زیبا خواهد ماند.

تفاوت ارتفاع علمک شیر روشویی پایه بلند و معمولی

همانطور که در بالا ذکر شد، ارتفاع علمک  تفاوت اصلی بین شیرآلات معمولی و شیرهای پایه بلند است. این ویژگی آنها را برای استفاده در سینک ظرفشویی و روشویی مدل کاسه ای مناسب می کند. طراحی خاص سینک های کابینتی به شکلی است که کاسه ی سینک در بالای کابینت قرار می گیرد و به همین دلیل نمی توانید از شیرهای معمولی در این سینک ها استفاده کنید. محل نصب شیر آب پشت کاسه است و ارتفاع کم بدنه ی شیر باعث میشود  دسترسی و فضای کافی برای شستن دست ها زیر شیر آب نداشته باشید. به همین دلیل شیرآلات پایه بلند پس از طراحی و عرضه به بازار با محبوبیت و فروش بالایی مواجه شده است.

 

مزایای شیر روشویی پایه بلند

شیر روشویی پایه بلند ظاهری بروز و خاص دارد و فضایی معاصر و بروز در سرویس بهداشتی، آشپزخانه یا حمام تان ایجاد می کند، این شیرآلات از نوع پایه بلند در رنگ ها و سبک های متفاوتی تولید می شوند و انتخابی بروز و پیشرفته برای استایل کردن سرویس بهداشتی و حمام هستند. از نظر کارایی، این شیرها از نوع پایه بلند کاملا شبیه شیرهای سینک اهرمی از نوع معمولی هستند، بنابراین هر دو شیر جریان آب را به یک خروجی هدایت می کنند. فشار و دمای آب در هر دو مدل به یک شکل کنترل می شود. تفاوت اصلی شیرهای روشویی با پایه ی بلند ارتفاع آنهاست که باید با توجه به ارتفاع سینک انتخاب و از سایت شیرآلات تاپ خریداری کنید. از آنجایی که شیر های پایه بلند باید بر روی کابینت سینک روشویی نصب شوند و قسمت بالای سینک خالی می باشد، استفاده از این شیر برای دکوراسیون های پیشرفته و مینیمال انتخابی بی نظیر است. اگر سینک روشویی از نوع کابینتی دارید، مناسب ترین نوع شیر آب برای شما، شیر مدل پایه بلند است. پس از استفاده از سینک های روشویی کاسه ای با تنوع زیاد در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، توجه بیشتری به شیر آب پایه بلند شد، اگرچه این شیرها بسیار شیک و خاص هستند و فضایی مدرن ایجاد می کنند، اما تنوع آنها در کشورمان ایران کمتر است. در ایران مدل های شیرآلات پایه بلند موجود کیفیت خوبی دارند و برای کسانی که دکوراسیون آرام و خلوت به سبک مینیمال دوست دارند انتخاب خوبی است. از دیگر مزایای شیرهای با پایه بلند طراحی بی نظیر آنها است. مطابق آنچه گفته شد طرح های متنوعی از این شیرها در بازار فروش جهانی وجود دارد که در صورت استفاده در کنار شیرهای حمام و توالت، دکوراسیونی ساده و بروز ایجاد می کند. همچنین در کنار سایر شیرآلات از نظر طرح و نقش هارمونی خوبی ایجاد می کند. استفاده از شیر روشویی پایه بلند برای سینک کابینتی، فضای بالای سینک را خالی می کند، بنابراین می توانید بدون محدودیت از یک آینه یا شلف مناسب برای زیباتر شدن فضا استفاده کنید.

shiralat.top
shiralat.top

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋