shiralat.top

shiralat.top

گجت های شیرآلات

گجت های شیرآلات

در حال  حاضر با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی یک ابزار ساده و ارزان میتواند کاربرد شیرآلات منزل یا محل کارتان را چند برابر کند. گجت های شیرآلات نوعی از ابزارها هستند که پس از وصل شدن به شیر آب آشپزخانه یا سرویس بهداشتی تان می توانید عملکرد جدیدی به آن بدهید یا از گجت ها برای هدف خاصی استفاده کنید. در واقع به جای خرید یک شیر آب جدید با عملکرد خاص، می توانید به سادگی برای خرید یک گجت هزینه پرداخت کنید تا شیر خود را سفارشی کنید. این گجت ها شامل آبگرمکن فوری، نازل دوش انعطاف پذیر، گسترش دهنده شیر آب، فیلتر حباب دار و غیره می باشد. 

 

 

گجت شیرآلات چیست؟

گجت ابزاری ساده یا پیچیده است که حاصل نوآوری و ابتکار است. گجت های شیرآلات قابلیت های جدیدی را به محصول اضافه می کنند یا عملکرد شیرآلات را با هزینه ای معقول بهبود می بخشند. به جای خرید چندین محصول مختلف برای رفع نیازهای مختلف تان، می توانید از گجت های شیرآلات برای سفارشی کردن شیرآب تان استفاده نمایید. به همین دلیل انواع گجت های شیر آب مانند نازل شاوری، فیلتر حباب ساز با قابلیت چرخش، آب گرم کن متصل به شیر روشویی، اکستنشن شیر روشویی و... وارد بازار شده است. هر موقع که بخواهید می توانید گجت را از شیر آب باز کرده و شیر روشویی را به حالت قبل برگردانید. 

 


 

گجت مدل نازل شاوری

این مدل گجت در حقیقت شیر آب شما را به یک سر دوش تبدیل می کند که یک خروجی معمولی برای فیلتر کردن آب نیز دارد. این گجت از یک سه راهی دارای فیلتر آب، یک سر دوش با یک لوله پلاستیکی انعطاف پذیر و یک قلاب برای نصب قطعه روی دیوار تشکیل شده است. یک سر این سه راهی به تخلیه سینک، یک سر آن به سر دوش و سر سوم خروجی آب معمولی می باشد. سر دوش را می توان برای شستشوی راحت تر سینک یا استفاده ی نوزادان و کودکان نوپا با چندین حالت اسپری آب که با استفاده از دکمه روی آن تنظیم می شود، استفاده کرد. لوله پلاستیکی انعطاف پذیر محدوده دسترسی کافی را برای سر دوش فراهم می کند. پس از اتمام کار، سردوش روی قلاب و بر روی دیوار قرار می گیرد و نظم سرویس بهداشتی حفظ می شود.

 

 

گجت فیلتر حباب ساز

فیلتر حباب ساز روی شیرآلات شما در واقع یک پرلاتور لولایی است که می تواند 270 تا 360 درجه بچرخد. این فیلتر در واقع مانند یک هواکش عمل می کند و با ترکیب آب با هوا باعث می شود جریان آبی که از شیر آب خارج می شود بافت نرمی داشته باشد و به اطراف پاشیده نشود. علاوه بر این، فیلتر حباب ساز به دلیل قابلیت چرخش خود می تواند جریان آب را از شیر به سمت بالا هدایت کند و به این ترتیب شست و شوی صورت و مسواک زدن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر می کند. در حالت عادی خروجی این گجت به دو صورت است و می توانید با چرخاندن آن نوع اسپری آب را تغییر دهید. چندین لایه از فیلترهای به هم پیوسته آلودگی احتمالی آب را فیلتر کرده و آبی تمیز به شما می دهند. معمولاً برای افزودن ویژگی های جدید به انواع شیرآلات، خرید شیرهای جدید ضروری است. از آنجایی که هزینه شیرآلات بالا است، بسیاری از افراد جذابیت ویژگی های جدید را از دست می دهند. اما همانطور که مشاهده کردید، برای افزودن امکانات بیشتر به شیر آب، همیشه نیازی به هزینه آنچنانی ندارید. انواع گجت های شیرآلات برای این منظور وارد بازار شده اند، بنابراین قیمت شیر ​​آب مانع از رفع نیاز شما به کارایی بیشتر نمی شود. با کمک گجت های شیر آب مانند آبگرمکن فوری متصل به شیر سینک، نازل دوش انعطاف پذیرو… می توانید با هزینه بسیار کم کاربرد شیرهای سینک خود را افزایش دهید.  این ابزارهای جذاب روی هر نوع شیر آب قرار می گیرند و بسیار کاربردی هستند.

 

گجت آب گرم کن متصل به شیر روشویی

اگر حمام یا توالت خانه ی شما کوچک است و امکان دسترسی راحت به آب گرم برای شما وجود ندارد، می توانید به خریدن گجت آبگرمکن جریانی متصل به شیر آب تان فکر کنید. این ابزار با باتری و برق کار می کند و با روشن شدن آب گرم فعال می شود. گجت آبگرمکن لحظه ای جریان آب را بین 3 تا 5 ثانیه گرم می کند و دمای آب بسته به حجم آب خروجی بین 30 تا 50 درجه در تابستان و بین 20 تا 40 درجه در زمستان افزایش می یابد. دمای آب خروجی را می توانید بر روی صفحه دیجیتال این محصول مشاهده کنید. در ضمن نیازی به نصب مخزن آب گرم مجزا در زیر سینک نیست.

 

گجت اکستنشن شیر

 

اگرچه ابعاد سینک و شیر آب با هم مطابقت دارند، اما ممکن است به طور موقت نیاز به شیر آب بلند تری داشته باشید. در این صورت گجت اکستنشن شیر آب مناسب ترین و اقتصادی ترین ابزاری است که به کارتان می آید. اگر کودک کوچکی در خانه دارید که هنگام شستن دندان یا شستن دست و صورت به راحتی نمی تواند به آبی که از شیر آب خارج می شود برسد، این اکستنشن راه حل شماست و به دستان کوچک فرزندتان کمک می کند تا به آب برسد. کودک نوپای شما دیگر نیازی ندارد هنگام مسواک زدن دست ها یا دندان هایش روی نوک پا بایستد، یا مجبور باشد او را از روی زمین بلند کند تا از آب لوله کشی استفاده کند. این پسوند انعطاف پذیر روی هر شیر آب نصب می شود و قیمت آن کمتر از 10 دلار است.

و در آخر…

با استفاده ازآنچه برایتان بازگو کردیم می توانید با صرفه هزینه ی کمتر از شیرآلات خانه یا محل کارتان به اندازه ی شیرآلات جدید با آخرین تکنولوژی و تمام امکانات استفاده کنید. پس از خرید اینترنتی از سایت شیرآلات تاپ مدنظرتان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید با خرید و نصب گجت بر روی شیرآب از بهترین امکانات بهره مند شوید.

shiralat.top
shiralat.top

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋