shima.azad28

shima.azad28

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

پروژه سئو

 

پروژه سئو ، یکی از فعالیت هایی است که برای کسانی که سایت دارند واجب است چرا که داشتن وب سایت بدون انجام سئو بر روی آن تاثیر آنچنانی بر روی فروش و دیده شدن کسب و کار شما نخواهد داشت. تیم متخصص افرند وب در این زمینه به شما کاربران گرامی به صورت کاملا رایگان مشاوره میرساند برای بهره مندی از این فرصت میتوانید با ما در افرند وب تماس بگیرید.

پروژه سئو

تعریف سئو

سئو اقدامی است برای جذب تعداد بازدید کنندگان بیشتر از سایت و ایجاد ترافیک ارگانیک از طریق موتورهای جستجوگر گوگل که به افزایش سوددهی شما کمک میکنند. برای یادگیری انجام پروژه سئو باید زمان کافی سپری کرد تا بتوان به خوبی آن را یاد گرفت ولی یادگیری سئو پایان ناپذیر است. چرا که مسائل روز به روز در حال بروز شدن هستند.

مراحل گرفتن پروژه سئو

در این قسمت از مقاله ما به شما چند روش برای گرفتن پروژه سئو بیان میکنیم که شما عزیزان میتوانید با توجه به آنها، در حرفه خود کار کنید و درآمد خودتان را داشته باشید. هرچند الان آموزش های بسیاری برای انجام سئو بروی سایت ها گذاشته شده است اما یاد گرفتن سئو به تنهایی برای رسیدن به درآمد کافی نیست و باید آموزش هایی در خصوص چگونگی گرفتن پروژه هم ببینید.

استخدام به عنوان متخصص سئو در یک شرکت

اگر در شهر های بزرگ زندگی میکنید میتوانید با ارسال رزومه به شرکت هایی که آگهی نیازمندی به متخصص سئو را ارائه میدهند، استخدام شوید. اگر هم رزومه ندارید اشکال ندارد چرا که بسیاری از این شرکت ها به دنبال کارآموز برای انجام پروژه سئو هستند که حقوق خوبی هم میدهند.  شما عزیزان اگر به عنوان کارآموز سئو یا متخصص سئو در شرکتی استخدام شوید میتوانید تجارب بسیاری را به دست آورید و بعد از چند سال متخصص حرفه ای سئو شوید.

سایت خودتتان را بسازید

بعضی از افراد به استخدام شدن در شرکت علاقه ای ندارند و یا می خواهند برای خودشان کسب و کار داشته باشند این در زمانی خوب است که سرمایه و دانش لازم را داشته باشند. شما میتوانید سایت خود را طراحی کنید و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید همچنین شماره تماس خود را نیز در سایت گذاشته و باعث جلب اعتماد کارفرما میشوید و از این طریق پروژه سئو میگیرید.
پروژه سئو سایت

استفاده از سایت های فریلنسری

این روش میتواند یکی از بهترین شیوه های برای گرفتن پروژه سئو باشد. روش کار در این سایت ها به این صورت است که کارفرما پروژه ای را برای مناقصه میگذارد و سئوکاری که کمترین قیمت را پینهاد دهد پروژه به او واگذار میشود و پس از تحویل دستمزد خود را میگیرید هرچند بسیار ناچیز می باشد.

فعالیت در شبکه اجتماعی

یکی از روش های آسان برای جذب مشتری و معرفی حرفه خود به بازار کار، شبکه های اجتماعی می باشد. یکی از نرم افزار های معروف در حال حاضر اینستاگرام می باشد. شما میتوانید با ایجاد پیج برای خود و پست کردن مطالب آموزشی در این زمینه خود را به دیگران معرفی کنید . همچنین میتوانید افراد سرشناسی که سئو انجام میدهند را دنبال کنید که آنها نیز شما را دنبال کنند و از این طریق باعث شناخته شدن خود شوید یا زیر پست افراد که بازدید پست آنها زیاد است کامنت بگذارید و از این طریق پروژه سئو بگیرید.

بازاریابی تلفنی

در این روش داشتن قدرت بیان و مذاکره بسیار مهم است. شما باید بتوانید نهایت زرنگی خود را بکار بگیرید و صبور باشید تا بتوانید کارفرما را جذب کنید. در این روش میتوانید به این صورت عمل کنید که یک سایت را بالا بیاورید و سپس با کارفرما لینک های پایین تر تماس بگیرید و آنها را مجاب کنید که میتوانید سایت آنها را نیز در موتور های جستجوگر بالا بیاورید و از این طریق قرارداد پروژه سئو ببندید.

استخدام به عنوان تولید کننده محتوا

سئو انواع مختلفی دارد که تولید محتوا زیر مجموعه سئو داخلی می باشد. اکثر سایت ها  نیاز به تولید محتوا دارند و شما با یادگیری این بخش در انجام سئو داخلی میتوانید خود را به سایت ها یا رسانه های که نیاز به تولید محتوا دارند معرفی کنید و از این طریق پروژه بگیرید و به درآمد برسید. برای گرفتن پروژه تولید محتوا بهترین مکان تلگرام می باشد شما میتوانید با عضویت در گروه های وردپرس یا سئو در این گروه ها فعالیت کنید.

استخدام به عنوان بک لینک زن

در بالا اشاره کردیم که سئو انواع مختلفی دارد و تولید محتوا جزء سئو داخلی بود. بک لینک زنی نیز جزء سئو خارجی می باشد. سعی کنید لینک سازی را در دوره سئو به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید از طریق آن نیز کسب درآمد کنید. برای کار کردن به عنوان بک لینک زن باید خود را به عنوان بک لینک زن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام معرفی کنید.

اهمیت پروژه سئو

افرادی که با سئو آشنایی دارند از اهمیت آن در جذب ترافیک و افزایش بازدیدکنندگان آگاهی دارند. به چند مورد از مزایای انجام پروژه سئو در زیر اشاره میکنیم:

  • افزایش ترافیک وب سایت
  • اعتماد بیشتر مخاطبان
  • افزایش اعتبار
  • افزایش سوددهی
  • افزایش رتبه در سایت
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • پیشی گرفتن از رقبا

پروژه سئو2

سفارش پروژه سئو

سفارش پروژه برای افرادی که کارهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و یا دوست دارند با طراحی سایت در معرض دیده شدن قرار بگیرند، انجام سئو بسیار پرکابرد خواهد بود. سئو فعالیتی است که برای انجام آن به حداقل 6 ماه زمان لازم داریم و با برنامه ریزی هدفمند نتیجه بخش خواهد بود. افرند وب با گرفتن سفارش پروژه سئو این کار را برای صاحبین کسب و کار سریع تر و آسان تر کرده است.

هزینه پروژه سئو

سئوی هر سایت متناسب با کلمه کلیدی آن سایت، متفاوت است. از ابتدای پروژه سئو، میزان قیمت و هزینه مورد نیاز مشخص میشود.  انجام پروژه قراردادی به شما این امکان را میدهد تا از زمان کل انجام آن با خبر باشید. البته باید اطلاعات کافی داشته باشید تا هزینه اضافی تر برای سایتتان نداشته باشد. در حقیقت قیمت کلی برای انجام سئو وجود ندارد و همانطور که گفته شد پس از بررسی سایت توسط تیم متخصص سئو قیمت نهایی مشخص میشود.

روش های انجام پروژه سئو

مراحلی که در انجام سئو سایت شما طی میکنیم به صورت زیر است:

  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • سئو تکنیکال

انواع سئو سایت

تکنیک های پروژه سئو را میتوان به سه روش زیر دسته بندی کرد:

  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه سیاه
  • سئو خاکستری

آنالیز پروژه سئو

بررسی وب سایت شما در موتورهای جستجوگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاربران و مخاطبان عزیز که پروژه سفارش میدهند باید سایت خود را نیز در باره چگونگی نمایش آن مورد بررسی قرار دهند. سپردن سایت خود به تیم متخصص افرند وب برای انجام پروژه سئو و تحلیل وضعیت وب سایت و صرفه جویی در زمان و همچنین استفاده از ابزار های حرفه ای، به شما کمک میکند تا بهینه سازی سایت شما با موفقیت انجام شود که بدین ترتیب وضعیت سئو شما در موتورهای جستجوگر در رتبه بندی بهتری قرار میگیرد و بازدید سایتتان افزایش پیدا میکند همچنین باعث رشد تجارتتان می شود.

بهترین شرکت در پروژه سئو

بهترین و معتبرترین شرکت های سئو نیز ویژگی هایی دارند که باید به آنها توجه کرد

  • باید به ابزار های تحلیل سایت آشنایی کامل داشته باشد.
  • تولید محتوای یونیک داشته باشد.
  • از سئو کلاه سیاه استفاده نکند.
  • قدرت بک لینک سازی داشته باشد.

سئو سایت
کلام آخر
در این مقاله با پروژه سئو آشنا شدیم، افرند وب به عنوان بهترین شرکت سئو در ایران با چند سال سابقه در این زمینه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهد. اگر به دنبال انجام پروژه سئو حرفه ای هستید میتوانید با متخصصان تیم ما در افرند وب تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره رایگان بهره ببرید. 

shima.azad28
shima.azad28

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋