تولید محتوا به عنوان یکی از راه های بسیار مهم جهت جذب مخاطبان و مشتریان در فضای وب شناخته شده است. امروزه اگر کسب و کاری خواسته باشد در فضای وب شناخته شود و با بازدیدکنندگان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کند باید به تولید محتوای مناسب و با کیفیت دقت کند.
ایجاد محتوای با کیفیت برای کسب و کار به دو دلیل بسیار مهم است:
با توجه به الگوریتم های موتورهای جستجوی امروزی, کیفیت محتوا از اولویت های اصلی برای بهبود رتبه بندی در سایت ها است. در الگوریتم جدید موتور جستجوی گوگل به نام RankBrain به محتوا و کیفیت آن بسیار توجه شده و هوش مصنوعی در زمینه بررسی کیفیت محتوا و جایگاه آن نقش مهمی ایفا میکند.
پاسخ ها