septic-tank

septic-tank

سپتیک تانک هلدینگ صنایع برتر

چربی زدایی از آشپزخانه هلدینگ صنایع برتر

 

 

چربی گیر

اولین و مهمترین قدم این است که چربی گیر را به اندازه کافی نصب کنید. بسیار مهم است که فرآیند به درستی انجام شود تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. اگر نگران این هستید که ممکن است انتظار مشکلی با دستگاه داشته باشید یا قبلاً با آن مشکل داشته اید، ممکن است به دلیل نصب بد باشد. از انجام این کار به تنهایی خودداری کنید، کار را به متخصصان بسپارید. شرکتی که متخصص چربی گیر دستی هلدینگ صنایع برتر است، مطمئناً تیمی در اختیار شما خواهد داشت و نصب را به درستی انجام خواهند داد. حتی اگر خودتان آن را نصب می کنید، با یک متخصص تماس بگیرید تا بیاید تا آن را بررسی کند و بررسی کند که آیا کار به درستی انجام شده است یا خیر.

از دام چربی مناسب خودداری کنید

اولین و اساسی ترین مدل چربی گیر غیرفعال هیدرومکانیکی یا دستی است. معمولاً به عنوان تله دستی یا سنتی شناخته می شود، نام رسمی آن را پیچیده تر از آنچه هست به نظر می رساند. این مدلی است که بیشتر در موسسات کوچکتر یا حتی خانوارها استفاده می شود. تهیه آن نسبتاً ارزان است، اندازه های مختلفی در دسترس است و همانطور که از نام رایج آن می توان فهمید، به صورت دستی تمیز می شود.

واحدهای AGRU یا چربی گیر دستی خودکار اساساً مانند موارد ذکر شده قبلی عمل می‌کنند، با این تفاوت که می‌توان آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که به‌طور خودکار روغن را از آب در یک ظرف جداگانه جدا کند که بتوانید به راحتی آن را تخلیه کنید.

گزینه سوم برای کسانی که در مقیاس بزرگتر کار می کنند مناسب است و آن چربی گیر گرانشی است. اساساً آنها مانند مدل سنتی هستند ، فقط مخزن بیش از صد برابر بزرگتر است. این مخازن یا از بتن یا فایبرگلاس ساخته می شوند و در زیر زمین مدفون می شوند.

از پر کردن چربی‌گیر با غذای جامد خودداری کنید

این دستگاه برای به دام انداختن مه ​​(FOG) طراحی شده است. سطل زباله نیست به طور طبیعی، برخی از مواد غذایی یا مواد جامد دیگر به ناچار در زهکشی فرو می روند، درست همین طور است، اما اگر می توانید مقداری از مواد جامد را حذف کنید، این کار را انجام دهید. اگر مطمئن هستید که کمترین مقدار ممکن از غذای جامد در تله شما قرار می گیرد، دستگاه قابل اطمینان تری خواهید داشت و باید کمتر آن را تمیز کنید. اگر می توانید، راهی برای ریختن مواد غذایی جامد و زباله در سطل زباله یا هر نوع زباله دیگری بیابید، آن را تخلیه نکنید.

از صافی استفاده کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای رسیدن به هدف قبلی به غیر از همیشه جدا کردن وسایل، نصب صافی در سینک خود است. این کار نه تنها از پایین آمدن مواد غذایی و سایر اقلام خارجی در فاضلاب و داخل چربی گیر دستی هلدینگ صنایع برتر جلوگیری می کند، بلکه باعث می شود که فاضلاب شما کمتر مستعد گرفتگی شود.

چربی گیر چیست و چرا لازم است؟

چربی ‌گیر با نام‌ های مختلفی شناخته می‌شوند - دستگاه‌های بازیابی چربیگیر و غیره. هدف آنها این است که با تجهیزات لوله‌کشی، چربی را در حین شسته شدن آب، قبل از ورود به سیستم اصلی زباله خانگی/املاک، به دام بیندازند. علاوه بر این، تله‌های چربی نیز مانع از رسیدن چربی به سیستم‌های فاضلاب اصلی می‌شوند که بعداً در خط ایجاد می‌شود.

چربی گیر دستی در واقع یک کلمه رایج روزمره است، به عبارت علمی تر گریس به روغن های گیاهی یا چربی های حیوانی اطلاق می شود.

چرا از چربی گیر استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال در توضیحات بالا نهفته است. از آنجایی که آب و روغن ثابت با هم مخلوط نمی شوند، بنابراین وقتی در سینک شسته می شود، لوله ها را مسدود می کند زیرا ضخیم تر از آب است. حتی اگر روغن به عنوان یک ماده داغ در سینک ریخته شود (پس مانند یک مایع است) پس از خنک شدن مجدداً جامد می شود و همان مشکل ایجاد می شود.

بحث اصلی برای چربی گیر دستی این است که اگر چربیگیر در لوله کشی افزایش یابد، در نهایت انسداد و پشتیبان ایجاد می شود. این مشکلات سپس می تواند به فاضلاب اصلی سرایت کند و مشکلاتی را برای تأسیسات تصفیه آب ایجاد کند زیرا چربی گیر هلدینگ صنایع برتر با مواد شیمیایی که فاضلاب را تمیز می کند تداخل می کند. در نهایت این هزینه، زمان و هزینه و همچنین ناراحتی غیرضروری برای افراد یا حتی کشور به عنوان یک کل دارد.

 

چند بار باید تله خود را تمیز کنم؟

فرکانس تمیز کردن بسته به اندازه تله شما و میزان چربی استفاده شده در آشپزخانه شما متفاوت است. اکثر شهرها از رستوران‌ها می‌خواهند که تله‌هایشان را مرتباً تمیز کنند تا کمتر از سطح مشخصی از تجمع مه حفظ شود. این معمولاً منجر به تمیز کردن حداقل یک بار در هر سه ماهه و گاهی اوقات به اندازه یک بار در ماه می شود. هنگامی که برای سرویس چربی گیر اتوماتیک مدیر حساب شما تله های شما را برای تعیین دفعات تمیز کردن بررسی می کند.

اگر از فرکانس خارج شوم چه اتفاقی می افتد؟

عدم تمیز کردن و سرویس چربی گیر رستوران شما در فاصله زمانی مناسب ایده آل نیست. نه تنها خطر بو و سرریز را افزایش می دهید، بلکه ممکن است توسط بازرس چربی گیر اتوماتیک شهرداری خود جریمه شوید زیرا اجازه می دهد چربی ها وارد سیستم فاضلاب شوند. علاوه بر این با انباشته شدن سخت می شود و حذف آن را دشوارتر می کند و زمان تمیز کردن تله را افزایش می دهد. اکثر فروشندگان زمان اضافی مورد نیاز برای حذف چربی گیر هلدینگ صنایع برتر را دریافت می کنند، اگر تمیز کردن شما به دلیل وقفه در تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجهی بیشتر از حد انتظار طول بکشد.

مشکلات ناشی از ورود چربی و روغن (FOG) به شبکه فاضلاب

ورود فاضلاب های حاوی چربی و روغن به شبکه جمع آوری فاضلاب باعث رسوب ذرات چربی و روغن بر روی دیواره لوله ها و اتصالات و در نتیجه رسوب گیری اتصالات می شود. از طرفی در اکثر رستوران های بین شهری، فاضلاب آشپزخانه ها را مستقیماً به داخل چاه تخلیه می کنند. این امر باعث گرفتگی سوراخ های دیواره چاه و در نتیجه کاهش قدرت جذب چاه می شود. بنابراین لازم است قبل از ورود به شبکه فاضلاب، ذرات چربی و روغن از فاضلاب جدا و حذف شوند.

استفاده از چربی گیر آشپزخانه گرانشی برای حذف چربی از جریان فاضلاب

برای جداسازی ذرات چربی و روغن از فاضلاب آشپزخانه و رستوران، قبل از اتصال این فاضلاب به شبکه اصلی و یا تخلیه آن به چاه، باید از دستگاه چربی گیر اتوماتیک هلدینگ صنایع برتر استفاده کرد. استفاده از چربیگیر فایبرگلاس گرانشی به راحتی قابل استفاده بوده و هزینه بسیار کمتری دارد. با توجه به اینکه چربی وزن مخصوص کمتری نسبت به فاضلاب دارد، در صورت ایجاد شرایط محیطی مناسب، چربی موجود در فاضلاب به راحتی به سطح فاضلاب می رسد و می توان آن را از جریان فاضلاب خارج کرد. استفاده از چربی گیر فایبرگلاس این شرایط را برای فاضلاب آشپزخانه فراهم می کند و در صورت استفاده صحیح می تواند بیش از 98 درصد چربی موجود در جریان فاضلاب را از بین ببرد.

با این فرآیند حلالیت چربی در فاز آب کاهش یافته و به دلیل اختلاف چگالی در سطح فاضلاب تجمع می یابد. یکی دیگر از وظایف اصلی یک چربی گیر رستوران و آشپزخانه هلدینگ صنایع برتر ، جداسازی مواد جامد و ضایعات مواد غذایی در فاضلاب است. چربیگیر فاضلاب معمولاً در خارج از آشپزخانه و در زمین نصب می شود تا جریان گرانش فاضلاب های چرب را امکان پذیر کند. انتهای لوله خروجی چربی‌گیر در داخل فاضلاب شناور می‌شود تا فاضلاب چربی‌زدایی از آن خارج شود.

چربی گیر فایبرگلاس تولید شده توسط گروه توسط دیواره به دو قسمت تقسیم می شود. در قسمت اول سبد زباله، چربی گیر فایبرگلاس هلدینگ صنایع برتر دانه ریز برای جداسازی ذرات جامد از جریان فاضلاب تعبیه شده است. مواد جامد عبوری از سبد زباله چربی گیر فایبرگلاس در کف اولین ناحیه جمع می شوند که یا به مرور زمان هضم می شوند یا در صورت لزوم می توان آنها را خالی کرد. در انتهای قسمت اول، مدیا متراکم (Packing) از PVC تعبیه شده است که باعث تغییر ناگهانی جهت جریان فاضلاب از افقی به عمودی می شود. این تغییر جهت جریان از یک طرف در شناورکردن چربی بسیار موثر است و از طرف دیگر از خروج چربی محلول از انتهای لوله خروجی فاضلاب جلوگیری می کند.

چربی گیر پلی اتیلن

همانطور که می دانیم چربی و روغن یکی از آلاینده های رایج در انواع فاضلاب ها هستند.

در برخی موارد، میزان چربی و روغن آنقدر زیاد است که ایجاد سیستمی برای حذف روغن و چربی (چربی‌گیر) ضروری می‌شود.

فاضلاب هایی مانند ضایعات آشپزخانه، رستوران ها، کارواش ها، قالیشویی ها و واحدهای بسته بندی در صنایع فولاد معمولاً دارای این حالت هستند.

با توجه به کارایی و هزینه پایین روش شناورسازی ثقلی، امروزه از این روش در اکثر موارد برای حذف چربی و روغن از فاضلاب استفاده می شود.

   این روش یک روش فیزیکی تصفیه فاضلاب است که نیازی به تجهیزات الکترومکانیکی ندارد. از آنجایی که وزن مخصوص روغن و چربی کمتر از فاضلاب بوده و حدود 0.9 گرم بر سانتی متر مکعب است، این ذرات تمایل دارند روی سطح فاضلاب شناور شوند. برای انجام این فرآیند تنها باید محیطی آرام و بدون مزاحمت برای فاضلاب فراهم کرد. بنابراین، چربی گیر پلی اتیلن هلدینگ صنایع برتر بر اساس این اصل ساده و در عین حال کلیدی طراحی و ساخته می شوند.

 

 

septic-tank
septic-tank سپتیک تانک هلدینگ صنایع برتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋