sepehrshokati1400

sepehrshokati1400

مواد شیمیایی برای تصفیه آب فاضلاب

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب یکی از مهمترین مواردی است که در مراحل مختلف فرآیند تصفیه و بسته به نوع آلاینده موجود در حوضچه تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد تنوع زیادی دارند و طیف وسیعی از مواد منعقد کننده، ضدعفونی کننده، ضد رسوب و سخت کننده را شامل می شوند. گروه صنعتی هفت; این شرکت مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب را فراهم می کند و این مواد را در مقادیر مختلف در مقادیر زیاد تامین می کند.

 


تفاوت بین مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

به منظور کاهش آلانید در آب و همچنین پساب های صنعتی و صنعتی، گام ها و گام های زیادی در زمینه های عمومی از جمله تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی برداشته شده است. در هر مورد، با وجود موانعی که به سختی می‌توانیم تصور کنیم، آن را تصرف کرده‌اند.» در فرآیند تصفیه همانطور که از نام آن پیداست از موادی استفاده می شود که منجر به فروپاشی ذرات ریز و همچنین آلودگی و کاهش یون های فلزات سنگین و جلوگیری از تشکیل آنها می شود. تصفیه خانه های آب و فاضلاب را می توان با توجه به ساختار و اثرات پس از ورود به تصفیه خانه به سه دسته کلی تقسیم کرد که عبارتند از:

  • سدیم هیپوکلریت یا آب ژاول
  • پک آشامیدنی
  • کلر مایع
  • کلرین دی اکساید


منعقد کننده برای تصفیه آب و فاضلاب

با وجود استفاده از غشاها و فیلترهای مختلف برای جلوگیری از ورود ذرات جامد و معلق به آب تصفیه شده و نشت آب، مقادیر زیادی از ذرات کلوئیدی به راحتی عبور می کنند. به همین دلیل از مواد منعقد کننده برای این منظور استفاده می شود، بنابراین این ذرات با هم ترکیب می شوند و ذرات تشکیل می دهند و در کف حوض می نشینند. مواد شیمیایی منعقد کننده اصلی تصفیه آب و فاضلاب شامل گزینه های زیر می باشد که بر اساس نوع ذرات معلق، میزان آب ورودی به تصفیه خانه و همچنین شرایط محیطی و دمایی می توان از آنها استفاده کرد:

  • دانه های رزین آنیونی و کاتیونی مورد استفاده در سختی گیر رزینی
  • سیلیس مورد استفاده در فیلترهای شنی و سختی گیر رزینی
  • کربن اکتیو مورد استفاده در فیلتر کربنی


قیمت مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

هر کدام از مواد شیمیایی مورد استفاده در این صنعت قیمت های متفاوتی دارند و به طور کلی عوامل متعددی در قیمت گذاری آن ها نقش دارند که عبارتند از: نوع ماده شیمیایی، درجه خلوص آن و وارداتی یا داخلی بودن و تولید کننده. مواد مارک دار! با توجه به وارداتی بودن اکثر مواد شیمیایی و همچنین تفاوت در خلوص آنها، تنوع زیادی در قیمت آنها وجود دارد. برای مشاوره قیمت مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب می توانید با کارشناسان گروه صنعتی هفت تماس بگیرید.

sepehrshokati1400
sepehrshokati1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋