seoupdate

seoupdate

خرید شیر سرد کن و نکاتی باید رعایت کنید

خرید شیر سرد کن

می توانید بهترین و با کیفیت ترین شیر سرد کن ها را از فروشگاه اینترنتی یونیک خرید کنید. گروه یونیک یک واحد تولیدی با بیش از 26 سال سابقه فعالیت در حوزه ساخت تجهیزات صنعتی می باشد. این گروه انواع شیر سرد کن فروشگاهی ، دامداری و صنعتی و در ظرفیت های مختلف به تولید میرساند. ساخت تمامی این دستگاه ها بر اساس رعایت ضوابط بهداشتی و استانداردهای لازمه صورت گرفته است. این محصولات راندمان عالی و عمر مفید طولانی دارند. صنایع برودتی یونیک به این محصولات 12 ماه گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش نیز ارائه میدهد. هم اکنون مجموعه یونیکدر سطح ایران بیش از 100 واحد نمایندگی دارد که مشتریان می توانند از طریق آنها به خدمات گروه دسترسی داشته باشند.

 

به هنگام خرید شیر سرد کن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 

 

توجه داشته باشید که شیر سرد کن دستگاهی برای تازه و سالم نگه داشتن شیر خام قبل از مصرف آن می باشد. لذا اگر کیفیت مطلوب را نداشته باشد، نمی توان به کمک آن از فاسد شدن شیر جلوگیری کرد. در این جا تمامی نکات لازم به هنگام خرید شیر سردکن تازه و کارکرده را ذکر می کنیم. توصیه اکید ما به شما رعایت تمامی این موارد به هنگام خرید می باشد تا محصول مورد نظر شما کارایی بهتر و عمر مفید طولانی تری داشته باشد.

بدنه شیر سردکن ها باید بر اساس ضوابط سازمان بهداشت و رعایت استانداردهای لازمه ساخته شده باشد. از آنجایی که از شیر خام استفاده وسیعی میشود و تمامی محصولات لبنی فراورده جانبی شیر خام هستند، سالم ماندن شیر خام در محفظه این دستگاه ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

استفاده از جنس استیل در ساخت بدنه این دستگاه ها یک استاندارد می باشد که باید رعایت گردد. زیرا استیل در برابر زنگ و ضربه بسیار مقاوم است. اما استیل یا همان فولاد زنگ نزن، گریدهای مختلفی دارد. بهترین نوع استیل برای بدنه شیر سردکن ها، استیل استنلس نگیر می باشد. این بدنه بسیار با دوام بوده و یک محیط کاملا بهداشتی برای شیر خام ایجاد میکند.

از طرفی این بدنه باید داری عایق بندی مناسب نیز باشد تا از هدر رفت انرژی بین بدنه مخزن و محیط بیرون جلوگیری شود. عایق هایی همچون پشم سنگ ، عایق الاستومری و فوم تزریقی از جمله عایق های مناسب در این زمینه می باشند.

به شاسی های دستگاه نیز توجه داشته باشید. شاسی ها نیز باید ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد و ضربه داشته باشند.

اساس کارکرد شیر سردکن ها، خنک کردن و همزدن آرام شیر می باشد. لذا این دو مورد باید در دستگاه کیفیت بالایی داشته باشند. موتور کندانسور در این دستگاه ها همچون موتور یخچال می باشد که اصطلاحا به آن موتور هرماتیک گفته میشود. لازم به ذکر است که در جهان کارخانه های انگشت شماری این نوع موتورهای را تولید میکنند. از بهترین نوع موتورها میتوان به کمپرسورهای دانفوس ،کالترون و تکامسه اشاره کرد. این موتورها بادوام تر می باشند و کیفیت ایده الی دارند.

همچنین بهترین موتور برای به گردش درآوردن همزن، الکتروموتورهای موتوژن می باشند که ساخت کارخانه داخلی موتوژن تبریز هستند. این موتورها نیز بسیار قوی بوده و در عین حال مصرف برق بسیار بهینه ای دارند. بسته به ظرفیت مخزن شیر سردکن باید از موتور با توان مناسب استفاده شده باشد.

جنس همزن نیز باید از نوع استیل استنلس باشد تا باعث ایجاد آلودگی در شیر نشود.

توصیه میشود شیر سردکن با دو مخزن خرید کنید. زیرا در این صورت شما می توانید همزمان شیر دام های مختلف را با هم در درون آن تازه نگه دارید. شایان ذکر است که نباید شیر دام های مختلف را با هم مخلوط کرد. زیرا باعث تغییر طعم و مزه و کیفیت آن میشود.

شیر سردکن ها دارای یک شیر تخلیه نیز می باشند. دقت داشته باشید که بهترین نوع آن، شیرهای اهرمی از جنس استیل می باشند.

تمامی نقاط جوش خورده در بدنه شیر سردکن باید با استفاده از جوش آرگون و CO2 و با سیم جوش استیل جوشکاری شده باشند. در غیر اینصورت محل جوشکاری شده پوسیده میشود و باعث آسیب دیدن بدنه دستگاه و آلوده شدن شیر خواهد شد.

رعایت استانداردهای مهم همچون استاندارد جهانی ایزو و نشان ce اروپا در ساخت این دستگاه ها الزامی می باشد. همچنین این دستگاه ها باید مورد تأیید وزرات بهداشت نیز باشند.

برخی از شیر سردکن ها مجهز به ترموستات نیز می باشند. استفاده از این نوع شیر سردکن ها کاربردی تر است. بدین معنی که با تنظیم درجه می توان علاوه بر تنظیم اتوماتیک کارکرد دستگاه، در مصرف برق نیز صرفه جویی کرد. همچنین به کمک ترموستات می توان دمای شیر را در یک درجه ثابت، خنک نگه خواهد داشت.

فراموش نشود که شیر سردکن را از سازنده معتبر خرید کنید تا محصول شما دارای کیفیت عالی باشد. همچنین تولید کنندگان معتبر با ارائه خدماتی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش به محصولات خود، اصالت آنها را تضمین میکنند.

seoupdate
seoupdate

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋