seoupdate

seoupdate

خرید و استفاده از قفل های دیجیتال چه معایب و مشکلاتی دارد؟

معایب و مشکلات قفل دیجیتال چیست؟

 

آگاهی از مزایا و معایب قفل برقی در کنار هم به ما کمک می‌کند انتخاب بهتر و استفاده کارآمدتری از آن داشته باشیم. البته آنچه که بیان می‌کنیم، درواقع عیب و مشکل نیست؛ بلکه مواردی است که هشدار تلقی می‌شود. برخی از آن‌ها این موارد هستند.

  • اشتراک رمز عبور: در مدل‌های قفل رمز دار گاهی ممکن است ناچار شوید رمز عبور خود را به برخی افراد بگویید. حواستان باشد این رمز به معنای امنیت کل مکان شما است. تنها آن را با افرادی که مورد اطمینان هستند به اشتراک بگذارید و پس از رفع ضرورت، حتما رمز را تغییر دهید.
  • از کار افتادن به علت قطعی برق: بسیاری از مدل‌های قفل هوشمند با باتری کار می‌کنند اما عملکرد برخی وابسته به برق است. در صورت قطعی برق – که اخیرا هم در کشورمان به شدت با آن روبه‌رو هستیم- امکان ورود و خروج نیست.
  • فراموشی رمز: این موضوع مانند گم‌کردن کلید قفل‌های مکانیکی است. اگر احتمال می‌دهید دچار فراموشی شوید، بهتر است از نوع رمزدار استفاده نکنید و به جای آن از قفل بیومتریک استفاده کنید.

دانستیم قفل الکترونیکی چیست و چه انواع و کارکردی دارد. برای حفظ امنیت مکان‌ها دیگر قفل‌های سنتی پاسخ‌گو نیستند و باید از روش‌های جدیدتری استفاده کرد. از تکنولوژی روز برای حفظ امنیت مکان خود استقبال کنید.

https://arialock.com/category/digital-lock

seoupdate
seoupdate

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋