seo3

seo3

دانلود کتاب مادر خوب مادر بد

مادرانی که تحت فشار رسانه ها هستند، مورد بررسی دقیق همسالان خود قرار می گیرند، حتی نزدیک ترین افراد به آن ها بدبین هستند، مادران امروزی با انتقاد و فشار بی وقفه مواجه خواهند بود. سینه یا شیشه شیر؟ کار کنید یا در خانه بمانید؟ روتین یا تغذیه بر حسب تقاضا؟ انتخاب ها بی نهایتی وجود دارد و در قلب هر سوال بحث انگیزه و تفرقه در مورد اینکه چه چیزی یک مادر خوب را می سازد، است. کتاب مادر خوب و مادر بد به تمامی این سوالات پاسخ می‌دهد. 

برای پی بردن به تمامی این سوالات کافی است اقدام به دانلود کتاب مادر خوب و مادر بد و خواندن کامل آن کنید.

آشنایی با جینا فورد

جینا فورد (متولد 1960) نویسنده بریتانیایی کتاب های مراقبت از کودکان در بریتانیا و یک پرستار سابق زایمان است که در طول زندگی حرفه ای خود، بیش از 300 نوزاد مراقبت کرده است. در سال 2004، بی‌بی‌سی مجموعه ‌ای را از شرکت Outline Productions به نام مدرسه کودک جینا فورد سفارش داد که از روش ‌های سبک برادر بزرگ برای نظارت بر پیشرفت نوزادان تازه متولد شده استفاده می‌کرد. 
در ژانویه 2005، فورد با BBC و Outline Productions ملاقاتی داشت و از موافقت با برخی جنبه‌ های سبک واقعیت این قالب خودداری کرد. تنها چند هفته قبل از فیلمبرداری، فورد کنار کشید و دکتر تانیا بایرون جایگزین او شد.

معرفی برای دانلود کتاب مادر خوب مادر بد 

جینا فورد، نویسنده پرفروش والدین، با تکیه بر تجربیات خود از هزاران مادر، توجه خود را به زنانی معطوف کرده است که وظیفه تربیت نسل بعدی را بر عهده دارند. او به چالش‌های مادری معاصر می‌پردازد و مشتاقانه استدلال می‌کند که این زنان الهام‌ بخش به ندرت حمایت، احترام و تحسینی را که شایسته آن هستند دریافت می‌کنند. 
و برای اولین بار، در یک روایت شخصی و صریح، جینا داستان های دوران کودکی خود را در هم می آمیزد و نشان می دهد که چگونه رابطه او با مادرش به انتخاب های او شکل داده است. هر زنی که تا به حال به توانایی های خود به عنوان یک مادر شک کرده باشد، در بینش زنی که کتاب هایش به درستی «نعمت خدا» توصیف شده است، به آرامش و اطمینان می رسد.

«مادر خوب مادر بد» کتابی برای والدین نیست، بلکه بخشی از خاطرات مادر خود و بخشی را بررسی احساس مادران در مورد شغل والدین است. کار خوبی انجام می دهند و اگر نه، چرا؟ فورد در طول کتابش با صدها مادر مصاحبه کرد و در مورد موضوعات بزرگی که ما مادران از آنها ناراحت هستیم صحبت کرد.

فورد در پاسخ به این سوال که «آیا من مادر خوبی هستم؟» به سادگی می گوید:

از بین تمام مادرانی که از من پرسیده اند: "آیا من مادر خوبی هستم؟" می توانم مطمئن باشم که شما تقریباً مادر خوبی هستید، چون اگر نبودی این سوال را نمی پرسید."

سخن پایانی

این کتاب فهرستی از کارهایی نیست که شما را به یک مادر خوب تبدیل می کند. هیچ برنامه روتین برای این کار وجود ندارد، هیچ برنامه ساعتی یا هفتگی برای انجام کاری وجود ندارد و این طبیعی است که از خود بپرسید آیا احساسات شما در مورد مادری "عادی" است. برای این که بیشتر با این عادات و رفتار آشنا بشید کافی است که اقدام به دانلود کتاب مادر خوب مادر بد و خواندن آن کنید.

جهت دانلود کتاب مادر خوب مادر بد می‌توانید به فروشگاه افکار مثبت مراجعه نمایید. 

seo3
seo3

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋