sec.cehfan401

sec.cehfan401

معرفی 5 سایت آموزش تخصصی شبکه ، لینوکس و امنیت

امروز میخواهیم بهترین وب سایت های آموزش تخصصی شبکه ، لینوکس و امنیت در دنیا را به شما معرفی کنیم و تجربه آموزش هر کدام را به اشتراک بگذاریم . این روزها پیدا کردن یک دوره آموزشی مناسب در حوزه شبکه و امنیت و حتی لینوکس آسان نیست.هر کسی به خودش اجازه می دهد با یک میکروفون ، یک کامپیوتر و لابراتوار ساده خانگی و البته روخوانی از روی کتابهای آموزشی برای خودش آموزش طراحی کند و با تکنیک های سئو آن را به صفحات اول گوگل بیاورد و برای خودش رزومه بسازد .

اما ما امروز میخواهیم وب سایتهای مرجعی که در حوزه آموزش شبکه ، آموزش لینوکس و البته آموزش امنیت شبکه بسیار قدرتمند فعالیت می کنند را برای شما لیست کنیم . در عین حال شما می توانید با مراجعه به هر یک از وب سایت های مورد نظر از طریق بررسی رتبه بندی دوره ها ، بهترین دوره آموزشی را برای خودتان انتخاب کنید پس تا انتها با این مقاله همراه باشید.

عرفی وب سایت یودمی ( Udemy )

خوب وب سایت یودمی قطعا بزرگترین پلتفرم آموزش شبکه و امنیت در دنیا به حساب می آید. این وب سایت ده ها هزار عنوان دوره آموزشی متنوع در حوزه های مختلف دارد که قطعا حوزه آموزش فناوری اطلاعات و شبکه و ... نیز جزو محبوب ترین های Udemy هستند.

از مزایای دوره های آموزش شبکه و امنیت و لینوکس یودمی می توانیم به قسمت بسیار ارزان آن در مقایسه با سایر پلتفرم های آموزش انلاین اشاره کنیم. برخی اوقات همه آموزشهای یودمی بیشتر از 90 درصد تخفیف می خورند و این یکی از سیاست های تجاری وب سایت یودمی است.

اما یکی از نقاط ضعف مهم دوره های یودمی این است که نظارتی روی کیفیت دوره ها ندارد ( حداقل از نظر من ) و هر کسی می تواند با هر سطح دانشی در ان تدریس کنم و این باعث می شود که انتخاب کردن بین دوره های آموزشی بسیار سخت و دشوار شود.

باید حتما در زمان خرید از این وب سایت به رنکینگ و نظرات کاربران آن نگاه کنید. هر چند که در دنیا قیمت دوره های آموزش لینوکس و آموزش شبکه یودمی بسیار ارزان به نظر می رسد اما بد نیست بدانید که در کمترین حالت قیمت های دوره های یودمی 10 دلار در 90 درصد تخفیف هستند و این در حال حاضر برای ایران و ایرانی که یک دلار هم ارزش بالایی دارد کم نیست .

 

sec.cehfan401
sec.cehfan401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋