saranaseri

saranaseri

تفریحی و سرگرمی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

انیمیشن میراکلس بیداری 2022 Ladybug Awakening

انیمیشن میراکلس بیداری 2022 Ladybug Awakening اولین بار توسط جرمی زاگ اعلام شد. در ابتدا قرار بود در سال 2021 اکران شود. در 5 دسامبر 2018، زاگ تایید کرد که طرح آن ترکیبی از داستان اصلی و خط داستانی مجموعه تلویزیونی خواهد بود. به پایان رساندن فصل چهارم و پنجم سریال قبل از ساخت فیلم در اولویت استودیو قرار گرفت. زاگ فاش کرد که این فیلم یک موسیقی موزیکال و بلند خواهد بود که توسط خودش ساخته شده است.

 

در 16 می 2019، در جریان جشنواره فیلم کن، تایید شد که این فیلم با نام Ladybug & Cat Noir Awakening خواهد بود. مشخص شد که تولید این فیلم در حال انجام است و این فیلم به عنوان یک ماجراجویی فانتزی عاشقانه نامگذاری شده است. در 12 فوریه 2020، اعلام شد که Fantawild یکی از استودیوهایی است که به ساخت و انیمیشن این فیلم کمک کرده است.

انیمیشن لیدی باگ و گربه نوآر بیداری در حال تولید است

یکی دیگر از انیمیشن‌های مستقل و پرفروش به شکل «انیمیشن میراکلس بیداری 2022» به بازار آمده است.

 

زاگ در پس دنیای معجزه‌آسا سریال‌ها، محصولات و اکنون فیلم‌ها قرار دارد. در تلویزیون، لیدی باگ یک سریال محبوب است و به بیش از 100 کشور فروخته شده است. در دیزنی در اروپا، خاورمیانه و آسیا، نیکلودئون در ایالات متحده، TF1 در فرانسه، ABC در استرالیا و EBS در کره بازی کرده است. نتفلیکس نیز آن را در مناطق متعددی دارد. این بر اساس مفهومی از انیماتور فرانسوی توماس آستروک است.

Skydance سال گذشته حق ساخت نسخه لایو اکشن این انیمیشن را دریافت کرد. همچنین یک برنامه مجوز و تجارت گسترده در یک تجارت تلویزیونی کودکان وجود دارد که در آن درآمدهای جانبی اغلب درآمد واقعی پول است.

تولید این فیلم در حال انجام است که به عنوان یک ماجراجویی فانتزی عاشقانه معرفی می شود. داستان دو نوجوان پاریسی را دنبال می کند که به ابرقهرمانان لیدی باگ و گربه نوآر تبدیل می شوند. تهیه کنندگان گفتند که آنها جستجوی را آغاز می کنند که خانواده، پیوندها، مسئولیت و قلب دو روح جوان را در مرکز داستان به مخاطب می آموزد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میراکلس بیداری 2022 به سایت نتگام مراجعه کنید : انیمیشن میراکلس بیداری 2022

 

saranaseri
saranaseri تفریحی و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋