saranaseri

saranaseri

تفریحی و سرگرمی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

درختان را به طور ایمن هرس کنید

 بهترین زمان برای کوتاه کردن قد درخت چه زمانی است؟ ما می خواهیم با کوتاه نگه داشتن درخت، منظره را حفظ کنیم.


 
پاسخ: در حالی که زمان ایده‌آل برای اکثر انواع هرس بستگی به گونه‌های درخت دارد، با توجه به اینکه اواسط تابستان و نیمه زمستان پنجره‌های معمولی هستند، هرگز نباید اقدامات شدیدتری مانند روکش کردن انجام داد. تاپینگ نوعی هرس است که در آن تمام رشد شاخه های بالای یک نقطه مشخص حذف می شود. این اغلب برای کوتاه کردن درختان بلند به دلیل زیبایی شناختی یا خطرات ایمنی درک شده، یا برای احیای رشد درختان استفاده می شود. همه این دلایل، در حالی که نیت خوبی دارند، از نظر نحوه تأثیر بالای درختان نادرست هستند.

تاپینگ تهدیدی جدی برای سلامت درختان است. نه تنها با حذف کربوهیدرات های ذخیره شده و مقدار قابل توجهی از شاخ و برگ که مسئول رشد و "درمان" هستند، فوراً درخت را ضعیف می کند، بلکه کنده های ایجاد شده توسط این روش را نمی توان به خوبی مهر و موم کرد و باعث می شود موجودات در حال پوسیدگی چوب به تنه حمله کند و ویران کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اثرات مضر پر کردن، به نشریه آنلاین انجمن بین المللی درختکاری چرا که پر کردن به درختان صدمه می زند مراجعه کنید.

 


 
درختکاران آموزش دیده و درختکاران دارای گواهینامه درخت را سرنگون نمی کنند. روش های دیگری برای هرس وجود دارد که می تواند ارتفاع را کاهش دهد یا تاج پوششی را که آسیب کمتری به درخت وارد می کند، نازک کند. انتخاب درخت باید اندازه بزرگسالان را در نظر بگیرد: ارقامی را انتخاب کنید که بدون تجاوز به فضای موجود مناسب باشند. هرگز برای به دست آوردن درختی که در یک فضا قرار می گیرد به هرس تکیه نکنید (بونسای هم در نظر بگیرید).

درختی که برای مکانش بیش از حد بزرگ است بهتر است حذف شود و با انتخابی مناسب تر جایگزین شود. این نیز احتمالاً به طور کلی بسیار ارزان تر از هرس مکرر مورد نیاز برای رشد مجدد ساقه خواهد بود، که قطعا هرس باعث می شود. (به علاوه هزینه کاهش استرس، آسیب یا مرگ ناشی از آن صدماتی که احتمالاً در سال‌های آینده ظاهر خواهند شد.)
 
اگر برای درخت بیشتر از منظره ارزش قائل هستید مخصوصاً اگر یک گونه بومی است که از اکوسیستم پشتیبانی می کند، پیشنهاد می کنم آن را نگه دارید و به طور کلی از هرس خودداری کنید یا درختکاری را استخدام کنید که در مورد سلامت درخت هرس انتخابی باشد. اگر یک گونه ناخواسته یا مهاجم است (افرا نروژ، گلابی کلری، بلوط دندان اره ای) می گویم آن را بیرون بیاورید و آن را با درختان زیر رویش که خیلی بلند نمی شوند یا مخلوطی از بوته های بومی بکارید. می‌توانید مقداری از اتلاف کربن ناشی از حذف را با گذاشتن چوب در جای خود و استفاده از تکه‌های چوب برای خط‌کشی مسیرها، ایجاد توده‌ای بوته‌ای برای حیات وحش، یا خرد کردن آن برای پوشاندن راهروهای بستر سبزیجات یا حاشیه‌های چندساله/بوته‌ای کاهش دهید.

منبع : canvas

saranaseri
saranaseri تفریحی و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋