کج بریم

کج بریم

معرفی مراکز سرگرمی و تفریحی تهران و شهرستان ها

اسکیپ روم بینگو Bingo

اسکیپ روم یکی از واژه هایی است که امروزه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد و شما در این پست با بازی یکی از طراحان خوب این اتاق فرار در غرب تهران آشنا خواهید شد. پس تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

ولی برای اینکه با اسکیپ روم بینگو آشنا شویم بهتر است یکی از اتاق هایی که در اختیار علاقه مندان قرار داده است را بررسی کنیم.

اسم این اتاق منفی چهار است.

معرفی اتاق فرار منفی چهار در غرب تهران

اتاق فرار منفی چهار یکی از اتاق های غرب تهران است که در صادقیه، کاشانی، خیابان گلدشت، کوچه شفق، روبه‌روی داروخانه، پارکینگ عمومی، طبقه منفی چهار واقع شده است و برای تماس با این مجموعه با شماره های 09355600404 - 02144979350 تماس بگیرید.

برای بررسی بهتر ابتدا سناریو اتاق فرار منفی چهار را با هم مرور کنیم.

 

سناریو اسکیپ روم منفی چهار

سال ۱۳۶۸ شمسی در یک ساختمان قدیمی در طبقه منفی چهار، مریم هشت ساله به همراه پدر و نامادری خود زندگی میکردند. مریم نامادری داشت که یکی از معروفترین دعا‌نویس‌های تهران بود و برای نوشتن طلسم‌ها به درخواست موکل خود از مو، ناخن و خون مریم استفاده میکرد. درنهایت برای اجازه‌ی نوشتن طلسم نکرونومیکون در خواست عجیب و ترسناکی کرد که نامادری مجبور شد........

هر شب به مدت ۳۲ سال صدای جیغ و گریه یک دختر‌بچه از بیرون این ساختمان به گوش اهالی میرسید حتی پلیس هم علتی برای این صدا‌ها پیدا نکرد، حالا شما بدلیل حس کنجکاوی وارد این ساختمان و طبقه منفی چهار شدید تا علت صداهای مشکوک رو پیدا کنید که...

"منفی چهار" دومین اتاق از مجموعه "بینگو" است که در منطقه صادقیه تهران واقع شده است.

 

کج بریم
کج بریم معرفی مراکز سرگرمی و تفریحی تهران و شهرستان ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋