saraamini698

saraamini698

سارا امینی

معامله گران چگونه اهدافی را تعیین می کنند

«به اهداف ما فقط می‌توان از طریق برنامه‌ای دست یافت، که ما باید به شدت به آن ایمان داشته باشیم، و باید به شدت بر اساس آن عمل کنیم. هیچ مسیر دیگری برای موفقیت وجود ندارد.»

- پابلو پیکاسو

تونی رابینز پابلو پیکاسو. بروس لی.

در ظاهر، ممکن است به نظر برسد که آنها هیچ چیز مشترکی ندارند. در آغاز قرن بیستم، پابلو پیکاسو یک هنرمند فقیر بود که نمی‌توانست نقاشی‌هایش را در پاریس بفروشد. پنجاه سال بعد، بروس لی کالج را رها کرد تا به رویای خود مبنی بر راه اندازی یک استودیوی هنرهای رزمی جامه عمل بپوشاند. کمتر از یک دهه پس از مرگ بروس لی، تونی رابینز از خدمت به عنوان رئیس هیئت دانش آموزی دبیرستان خود به کار به عنوان سرایدار در کالیفرنیای جنوبی رفت.

بیشتر بدانید:

8 موقعیتی که تجارت احساسی شما را نابود می کند

پس چگونه آنها بر این چالش ها غلبه کردند و به یکی از موفق ترین افراد جهان تبدیل شدند؟ پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند!
دلیل شماره یک که چرا تنظیم هدف کار نمی کند

در سال 1988، دو محقق از دانشگاه اسکرانتون اثرات بلندمدت تعیین اهداف را در طول سال جدید مورد مطالعه قرار دادند. مطالعه شده نتوانستند تصمیمات سال نو خود را حفظ کنند.

مانند بسیاری از ما، آن شرکت کنندگان رویاهایی برای آینده خود داشتند. از کاهش وزن و بهبود سلامت گرفته تا تغییرات زندگی و روابط، اکثریت قریب به اتفاق اهداف آنها حول محور مسائل شخصی بود که می‌توانست به راحتی در سال آینده به آنها رسیدگی شود.

و با این حال، تنها 8 درصد موفق شدند. محققان به سرعت دریافتند که انتظارات غیر واقعی شرکت کنندگان نقش بزرگی در شکست آنها در دستیابی به اهدافشان داشته است. برای رسیدن به رویاهای بزرگ، آنها به برنامه‌های بزرگی نیاز داشتند که به آنها کمک کند تا گام‌های عملی در جهت دستیابی به یک نتیجه موفقیت‌آمیز بردارند - اما این برنامه‌ها هرگز اجرا نشدند.

بنابراین اگر می‌خواهید به عنوان یک معامله‌گر شغل موفقی بسازید، باید فراتر از هدف‌گذاری – و به‌ویژه فراتر از اهداف پولی- بروید. هدف بلندپروازانه تنها اولین قدم است اگر متعهد به دستیابی به چیزهای بزرگ باشید. مراحل بعدی توسط استراتژی شخصی شما تعریف می شود و برای موفقیت شما بسیار مهم هستند. چرایی و هدف خود را مشخص کنید.

این درسی است که تونی رابینز، بروس لی و پابلو پیکاسو در اوایل کار خود دریافتند:

اهداف قابل اندازه گیری + اقدام مداوم = نتایج موفقیت آمیز.

آنتوان دو سنت اگزوپری به عنوان یک نویسنده مشهور جهان گفت: "هدف بدون برنامه فقط یک آرزو است."

برای آشنایی با اهداف برای معامله گران تازه کار روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.investopedia.com/articles/basics/12/goals-for-novice-traders.asp

 
S.M.A.R.T. راه رسیدن به اهداف

برای دهه‌ها، مربیان طرز فکر و نویسندگان خودسازی اصرار داشتند که راز تعیین اهداف مؤثر را در اختیار دارند - و اغلب اوقات، توصیه‌های آنها با دیگر "گوروها" در رشته خود در تضاد است. یا هدف شما خیلی بلندپروازانه است یا به اندازه کافی بلندپروازانه نیست. هدف شما باید یک راز باشد، یا باید هدف خود را با همه کسانی که می شناسید در میان بگذارید. هدف شما باید به شما انگیزه دهد یا هدف شما باید تا حد امکان چالش برانگیز باشد.

خوشبختانه، محققان روان‌شناسی مطالعات متعددی را انجام داده‌اند که نقاط قوت واقعی هدف‌گذاری را بررسی می‌کنند و نتایج آنها با شیوه‌هایی که موفق‌ترین افراد جهان برای رسیدن به عظمت استفاده کرده‌اند، مطابقت دارد.

همانطور که جورج تی دوران در مقاله خود توضیح داد که یک S.M.A.R.T. برای نوشتن اهداف و مقاصد مدیریت، یک هدف مؤثر باید دارای ویژگی های زیر باشد:

این خاص است، با توضیح واضح برای آنچه می خواهید به انجام برسانید، برای چه کسی قرار است آن را به انجام برسانید، و مقداری که می خواهید در نتیجه دستیابی به آن هدف کسب کنید، خرج کنید یا به اشتراک بگذارید.

من می خواهم 100 هزار دلار درآمد داشته باشم تا بتوانم درآمد خانواده ام را افزایش دهم و زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانم (چرا).

قابل اندازه گیری است، با اهداف کوچکتر که به شما امکان می دهد پیشرفت خود را پیگیری کنید و در صورت دور شدن از مسیر، تغییراتی را انجام دهید.

من می خواهم 100 هزار دلار در 36 ماه به دست بیاورم.

این برای شما قابل دستیابی است، حتی اگر به این معنی باشد که باید به خودتان فشار بیاورید. بهترین راه برای اطمینان از این موضوع، ایجاد یک سری مراحل است که به شما در دستیابی به هدفتان کمک می کند، مانند پیوستن به جامعه ای از معامله گران همفکر که همان رویکرد را با اهداف مشابه دنبال می کنند.

"من" به گروهی از معامله‌گران همفکر می‌پیوندم، شروع به ثبت همه معاملاتم می‌کنم، عملکرد معاملاتم را بررسی می‌کنم و حداقل 1 ساعت در روز را صرف کار روی خودم می‌کنم.

این واقعی است یا با منابع فعلی شما (یا منابعی که در دسترس شما هستند) قابل دستیابی است. اگر نمی توانید به طور واقع بینانه با بودجه، شبکه اجتماعی یا بازه زمانی فعلی به هدف خود برسید، ممکن است مجبور شوید تغییراتی را برای شروع کوچک و تلاش برای رسیدن به دستاوردهای بزرگتر ایجاد کنید.

من XXX دلار را در حساب معاملاتی خود سرمایه گذاری خواهم کرد و هر ماه XX USD را به حساب معاملاتی خود اضافه می کنم تا زمانی که میانگین اندازه تجارت من به 1000 دلار برسد. سپس، رسیدن به هدف من برای کسب درآمد 100 هزار دلاری قابل انجام است."

این مربوط به زمان است، با یک بازه زمانی دقیق که با تاریخ شروع و تاریخ پایانی که باید به آن پایبند باشید محدود شده است.

من از اول ژوئن شروع خواهم کرد و پیشرفت خود را در هر سه ماهه اندازه گیری می کنم. علاوه بر این، من به صورت هفتگی با ژورنال معاملاتی خود مرور خواهم کرد.

اما آیا S.M.A.R.T. اهداف موثر؟

بر اساس جدیدترین مطالعات روانشناسی، آنها کاملاً هستند! بر اساس یک بررسی روان‌شناختی در مورد تأثیرات هدف‌گذاری بر عملکرد، «اهداف خاص و چالش‌برانگیز منجر به عملکرد بالاتر از اهداف آسان، اهداف «بهترین انجام دادن» یا عدم هدف [اصلا] شد.»[2]

مطالعه بعدی در دانشگاه دومینیکن کالیفرنیا نشان داد که "76 درصد از شرکت کنندگانی که اهداف، اقدامات خود را یادداشت کردند و پیشرفت هفتگی را برای یک دوست فراهم کردند، با موفقیت به اهداف خود دست یافتند."

پس آیا برای شروع آماده اید؟

حالا زمان مناسب برای تنظیم S.M.A.R.T است. اهداف حرفه ای خود را به عنوان یک معامله گر و برداشتن گام های قابل اندازه گیری برای انجام آنها در سال جاری! به ما بگویید شماره 1 S.M.A.R.T شما چیست؟ هدف در نظرات زیر است!

برای انتخاب بروکر مناسب از این لینک اقدام کنید!

saraamini698
saraamini698 سارا امینی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋